Gå til innhold

Hun vil ikke gjøre nr. 2 på meg.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten min vil ikke gjøre nr. 2 på meg. Dette er noe jeg virkelig ønsker. Har dere noen råd? Kan det være at hun har noen issues fra tidligere som gjør at hun ikke vil gjøre det?

Anonymkode: d552c...73a

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

kjøp deg dukke ol.

Anonymkode: f6fe0...cb4

Skrevet

Man behøver ikke ha issues for å mislike scat.

Anonymkode: 96e5a...f5d

• Liker 14
Skrevet

Hva er nr 2? At hun skal ta deg bak, eller du henne? Eller er det blow job?

Hilsen uerfaren 44🤗🙈

Anonymkode: 5fc34...3ed

• Liker 11
Skrevet

Du vil at hun skal bæsje på deg? Hun trenger ikke å ha issues for at hun ikke ønsker å gjøre det. Jeg har vært sammen med mannen min i 20 år og vi har prøvd litt av hvert, jeg stoler på han 100%og ønsker å gå langt for å etterkomme hans ønsker. Men hadde han spurt om dette hadde jeg sagt tvert nei, fullstendig uaktuelt. Samme hvor mye han tenner på det, det hadde vært helt forferdelig for meg. Derfor hadde det blitt nei fra meg, noe han hadde respektert. 

Anonymkode: 81a20...abe

• Liker 20
Skrevet (endret)
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva er nr 2? At hun skal ta deg bak, eller du henne? Eller er det blow job?

Hilsen uerfaren 44🤗🙈

Nr 1 er vel å tisse, og nr 2 er å basje. Akkurat som vanlig.

Endret av feebee
a < å
Skrevet
1 minutt siden, feebee skrev:

Nr 1 er vel å tisse, og nr 2 er å basje. Akkurat som vanlig.

Ok takk 👍🏻☺️

Tenkte han mente toeren... men ok, nå forstår jeg :) 

Jeg har null issues, men hadde ALDRI bæsjet på noen Ts, så kan være hun bare føler dette er ekkelt? Privat? Flaut? ... det ville jeg følt :) 

• Liker 5
Skrevet

Hører dette under seksualitet? 

Høres mer ut som symptomer på utviklingshemming og psykisk lidelse. 

Anonymkode: 3af8f...154

• Liker 17
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Hører dette under seksualitet? 

Høres mer ut som symptomer på utviklingshemming og psykisk lidelse. 

Vil vel heller si at folk som har en slik trang til kinkshaming hører hjemme i den kategorien, god bedring :)

• Liker 11
Skrevet

Hvis hun ikke er komfortabel med det så må du respektere det TS. Hvis det er noe du virkelig trenger i livet ditt så må du finne deg noen andre. Du skal uansett ikke pushe henne til å gjøre noe hun ikke vil. Hadde heller aldri gått med på å drite på partneren min... 

Anonymkode: 6a32d...1da

• Liker 5
Skrevet

Akkurat DET er litt vanskelig å etterkomme hvis det ikke gir dama en seksuell tenning. Jeg elsker våtsex og er den som gir men kunne ALDRI gitt nr 2 da det ikke tenner meg. Det vil bare ødelegge sex’en, lukte vondt og føles skammelig ekkelt. 

Anonymkode: c692b...d1e

• Liker 4
Skrevet

hahah trodde det var anal sex!

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

hahah trodde det var anal sex!

Du ler. Tydeligvis seriøse greier for enkelte her. Finnes psykiatere som er spesialister på avvennings terapi av avførings syndromer. Snakk om drittjobb. 

• Liker 3
Skrevet

Hun tenner ikke på det og vil ikke gjøre det. Ferdig snakka. 

Anonymkode: 7904f...2ee

• Liker 1
  • 2 uker senere...
Skrevet

Takk for svar. Jeg forstår at dette ikke er helt normalt. Men det er da normalt å gjøre noe som partner tenner på? Siden hun har så store sperrer mot dette tenker jeg at kanskje noe er galt. Kan en psykolog hjelpe henne med disse sperrene?

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Takk for svar. Jeg forstår at dette ikke er helt normalt. Men det er da normalt å gjøre noe som partner tenner på? Siden hun har så store sperrer mot dette tenker jeg at kanskje noe er galt. Kan en psykolog hjelpe henne med disse sperrene?

:hakeslepp:

Anonymkode: e0c4a...6d7

• Liker 10
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei det er ikke normalt å innfri alt partneren tenner på. Tror partneren din er helt frisk. Glem psykolog. Vil ikke partneren , så vil ikke partneren. Det må du leve med. 

Dine ønsker er forholdsvis spesielle (for meg i allefall). Hvis dette er veldig viktig for dei, å dette er noe du forventer av en partner, så burde kanskje se etter en ny...? Bare respekter at hun ikke vil. 

Anonymkode: a34f4...852

• Liker 3
Skrevet

Enig! Det nytter ikke med overtalelse og slett ikke tvang. Når det er noe den ene ikke vil blir det likevel ikke bra.

Anonymkode: bdd9c...b85

• Liker 2
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi har alle lov å sette grenser for vårt sexliv, det har partneren din gjort. Disse grensene skal respekteres.

Er dette noe du ikke kan leve uten, så får du enten spørre om å få lov å utøve det med noen andre, med hennes tillatelse. Eller så får du gå fra henne, og finne noen som vil gjøre dette med deg. 

Anonymkode: b96a1...b60

• Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...