Gå til innhold

Noen underdanige damer her?

Fremhevede innlegg

Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja dessverre..

Vil finne en ordentlig dominant og ikke en som bare skal pule meg og beordre meg og tro det er å være en dom.  Jeg vil ha tryggheten.

Anonymkode: d82b8...33f

Tillit Trygghet ærlighet og respekt er kjempeviktig.....

Husk det

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Submissive (men kun sexuelt) ropebunny. 😉

• Liker 1
Skrevet
På 4.10.2019 den 15.19, AnonymBruker skrev:

Det der en en vanskelig balansegang. Jeg joina fetlife i går og skrev jeg var sub i profilen. Folk snakker til deg som om du ikke har love til å ha en egen mening. Da er de helt ute å kjøre for min del. Kan gjerne bli bindt og sånt, og la mannen styre så lenge jeg liker det han gjør, men om han tror han er sjef, da tar han feil. Kanskje jeg ikke egentlig er sub, men passiv? passiv dominant? 😛 veit ikke helt jeg. 

Anonymkode: f06e9...ca7

Kanskje du bare er ekstremt opptatt av å være moteriktig?

Anonymkode: 81c76...08b

• Liker 2
Skrevet
5 minutter siden, Playful skrev:

Submissive (men kun sexuelt) ropebunny. 😉

Eller. Kanskje litt ellers også. 😂

Jeg vil ikke være helt underdanig, men jeg vil passes på og beskyttes, om det gir mening 😊

• Liker 1
Skrevet
På 4.10.2019 den 19.35, AnonymBruker skrev:

Jeg er dominant i dagliglivet, og har en jobb med mye ansvar, både faglig og for mennesker. 

På soverommet lar jeg mannen min ta full kontroll, og det gjør meg vill og gal. 

Anonymkode: d4536...594

Som jeg skulle skrevet det selv.  Bare at jeg har en hemmelig elsker fra et helt annet miljø. En som fixer meg med sit kjønn, og som jeg fixer med mitt intellekt.

Bare så deilig å slippe all kontroll innimellom, å bare bli herjet litt med. 

Anonymkode: bf5c7...a2d

• Liker 2
Gjest Alterego666
Skrevet
På 4.10.2019 den 23.09, Paramount skrev:

Skjønner ikke at noen kan være bare det ene. Det må være litt kjedelig.

Ditto!

Skrevet
På 5.10.2019 den 20.48, AnonymBruker skrev:

Jo, man kan helt klart bli passet på av en mann på gaten. Det er ikke bare biler som er problemet når man er ute. 

Og man kan gjøre begge deler, altså passe på noen når man er ute å går tur. OG ved å lytte til personen. 
Jeg har aldri påstått at man MÅ være Dominant for å passe på og ivareta noen, det tror jeg ingen har, men her var det snakk om submissive kvinner, som gjerne har Dominante partnere. 

Anonymkode: db038...98b

Måtte bare kommentere dette 😊 Jeg syns også det er så deilig å følge etter min Dom på gaten. Jeg tilber han på en god måte. Stort sett går vi ved siden av hverandre og holder hender, men av og til går han foran og da føler jeg han leder meg. Det vekker den submissive beundringen min for han. Jeg elsker å få lov til å vise han hvor mye jeg hengir meg til han. Elsker å få kysse føttene hans, massere beina hans, gå bak han, nyte synet av han. Gir meg en god ro i kroppen. 

Anonymkode: 6808d...d43

Skrevet

Har/hadde en dominant ff... er sub slik jeg er...  Treffer jeg han igjen er han inn for A surprise... drømmer om å vare ta all styringa og utnytte en mann for første gang i mitt liv... så var d om jeg klarer å lure han med da. Er så seksuelt tiltrukket av den mannen😂😂. Å er spent på reaksjonen. Om han lar meg eller vil prøve å ta over😂😂

Anonymkode: f348d...7bf

• Liker 2
Skrevet

Tråden er ryddet for brudd på retningslinjene på seksualitetsrommet. Elaine Marley, mod.

Skrevet

Min dominante sadist og jeg har en del regler oss i mellom som regulerer hvordan vi har det. Noe av det er veldig tydelig, og forbehodt de stundene hvor vi er alene/sammen med andre som vet hvordan vi har det oss i mellom. Andre regler er mer diskret, og ikke synlig og brukes når vi er sammen med familie/venner osv. De sistnenvte reglene er som regel en moderasjon av "alenereglene". Er vi alene må jeg vente med hendene på ryggen og be om tillatelse til å få lov til å spise, når vi er sammen med andre sitter jeg normalt og venter på et signal om at jeg kan spise. Er vi alene må jeg be om lov til å få lov til å gå på do og tisse, er vi sammen med andre holder det at jeg bare sier i fra.Når vi møtes er det alltid han som snakker først, og jeg som kysser ham Osv. Det gir veldig klare rammer, forutsigbarhet og trygghet for oss begge. .

Anonymkode: 1a969...d1f

• Liker 1
Gjest ByeByeLove
Skrevet

Det å være dominant er en personlig egenskap, akkurat som å være ekstrovert eller morsom. Det er noe man har eller ikke har. Rollespill og lek er noe helt annet.

Skrevet

I hverdagen er jeg ikke så submissiv, men når det kommer inn på det seksuelle lar jeg han ta styringen. Jeg "venter" på at han tar kontrollen i sengen, noe han gjør ganske kjapt. Er kanskje naturlig rollefordeling eller noe. 

Anonymkode: 5782f...a2a

• Liker 2
  • 4 uker senere...
Skrevet

Jeg har vanket en del på fetlife og andre sånne fetisjsider. Jeg deler egentlig ikke opplevelsen om nedlatenhet etc fra første melding. Jeg syns tvert om det er veldig vanskelig å vite om de faktisk er dominerende eller ikke.

Jeg liker kun å bli dominert når det passer meg. Det som er gøy for meg er å være oppstanasig og svare tilbake. Jeg er derfor det man kaller en bratty. Ei som må holdes i noen tøyler og man må tåle "ulydigheten" og straffe deretter. Og straff er faktisk ikke bare å bli knulla - det er jo belønningen.
Mange mistolker også hva dominering er. Jeg har bare vært borti en mann som faktisk klarer det på ett ordentlig vis. Det handler ikke om å slå meg, spanke meg eller ydmyke meg. Det handler om å holde meg i kustus. Det handler om å få meg til å føle meg trygg og passet på. En god Dom har sin sub interesser som hovedfokus. Jeg kan glede min Dom bare ved å oppriktig spørre hvordan han har det og hva jeg kan gjøre for han.

Anonymkode: 63483...d38

• Liker 2
Gjest Alterego666
Skrevet

Partner og jeg switcher begge to, og dette er første kinky forhold for oss begge. Jeg har drevet med mild dominanse tidligere, men dette er første gang vi går mer i dybden på hva dette representerer. Vi utforsker hverandre og oss selv ved å bytte roller. Kanskje vil bi begge ende opp i én rolle når vi begge blir mere rutinerte, men så langt er dette et stort seksuelt koldtbord hvor vi begge forsyner oss grådig av alle rettene.

Skrevet
På 4.10.2019 den 19.42, AnonymBruker skrev:

De som kun er underdanig i senga er ofte bare late og egoistiske og vil at partneren skal gjøre all jobben. Og ta alt av initiativ og styring. 

Anonymkode: 0faaf...285

Hvis det er det du tror så vet du lite om BDSM verdenen;)

Anonymkode: 75809...437

• Liker 1
Skrevet

Det er mange "dominante" som oppfører seg som bøller. De skjønner ikke at man må bli kjent og ha rammer og respekt rundt det man gjør. Det er nok derfor det ramler inn slike useriøse personer inn i innboksen din, bare å ignorere til du finner noen som du ønsker å bli kjent med.

Jeg er mer dominant enn submissive, jeg er kanskje det som kalles switch, for jeg kan underkaste meg, men det er svært sjelden. Jeg foretrekker å være den dominante part på "soverommet". Men uten om det seksuelle så er vi veldig like, ingen av oss er spesielt opptatt av dominanse leker uten om.

Anonymkode: 0950f...f87

Skrevet
På 4.10.2019 den 15.19, AnonymBruker skrev:

Det der en en vanskelig balansegang. Jeg joina fetlife i går og skrev jeg var sub i profilen. Folk snakker til deg som om du ikke har love til å ha en egen mening. Da er de helt ute å kjøre for min del. Kan gjerne bli bindt og sånt, og la mannen styre så lenge jeg liker det han gjør, men om han tror han er sjef, da tar han feil. Kanskje jeg ikke egentlig er sub, men passiv? passiv dominant? 😛 veit ikke helt jeg. 

Anonymkode: f06e9...ca7

Switch

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...