Gå til innhold

Noen underdanige damer her?

Fremhevede innlegg

Gjest ana0603
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Godt eksempel... gjør du det fordi du får beskjed om det? Tanker om hvorfor det føles fint?

Anonymkode: cbc86...30e

nei, det bare føles naturlig for meg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, dette er ikke riktig. 

Jeg liker å bli dominert/underkastet. Men han kan dra fordeler av det for hans del. Feks bestemme hva jeg skal gjøre med han. Eller feks at jeg skal tilfredsstille kun han en kveld og ikke meg selv. Eller han gir «ballen» til meg og sier jeg skal vise han hva jeg liker. Feks onanere foran han, fortelle og vise hvilke stillinger jeg vil ha sex i. 

Anonymkode: 09332...206

Helt riktig!

Tror mange bare ikke har peiling på D/s og tror at der å være submissiv er å være passiv, mens det å være dominant er å være aktiv.

Når det gjelder sex er det typisk den som utfører, jobber, som er den submissive. 

Anonymkode: f3492...56e

• Liker 1
Skrevet
7 timer siden, ana0603 skrev:

favorittmåten min når vi er ute: å gå ved siden av ham, men ett skritt bak hele tiden... det får meg til å føle meg så underdanig, en fin følelse 😂

Jeg prøvde på dette også, men fikk da streng beskjed om at min Dom ikke har øyne i nakken. Han vil kunne holde et øye med meg, så jeg skal gå rett vedsiden av ham ❤️

Herlig å bli passet på syns jeg 😍

Anonymkode: db038...98b

• Liker 2
Gjest ana0603
Skrevet (endret)
54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg prøvde på dette også, men fikk da streng beskjed om at min Dom ikke har øyne i nakken. Han vil kunne holde et øye med meg, så jeg skal gå rett vedsiden av ham ❤️

Herlig å bli passet på syns jeg 😍

mm, men går ikke bak ham da, det hadde bare sett rart ut - et skritt bak er ikke det samme som bak 🙂

Endret av ana0603
Skrevet

Ærlig talt, man blir ikke «passet på» av en mann, verken ved å gå ved siden av eller bak. (Med mindre man er et barn, eller har en tendens til å bli kjørt på.)

Man blir passet på av en mann ved at han lytter til hvordan man har det og er i stand til å gi støtte. At han er i stand til å ivareta emosjonelle og fysiske behov. 

Men det har jo ingenting å gjøre med at han er dominant, men med at han er en god person. En submissiv mann er i minst like god stand til å ivareta og passe på en kvinne. 

• Liker 5
Skrevet
1 time siden, ana0603 skrev:

mm, men går ikke bak ham da, det hadde bare sett rart ut - et skritt bak er ikke det samme som bak 🙂

Skjønte det, men et skritt bak, ble for bak for ham 😃 
Herlig hvor forskjellige disse dominante er ;) hehe

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nesten alle kvinner har "potensialet" til å være sub, det handler bare om rett person. Det er "mind games" og man må skjønne hva partner "egentlig" vil, altså pushe grensene hennes uten å krysse dem, ikke gi dem alt de vil med en gang de vil ha det etc.

Det jeg egentlig skulle skrive her var at det er forskjell på "sub" også. Det absolutt beste seksuelle forholdet mitt var med ei kinky jente som elsket "spillet" og spilte sin "rolle" perfekt, mens mitt forrige var dødfødt selv om hun "ville" at jeg skulle være dominant. Det bare fungerte dårlig og ga meg veldig lite.

Med rett kjemi er det helt fantastisk, uten er det ikke noe gøy, men jeg har faktisk aldri opplevd en jente som ikke er mer enn villig til å være i alle fall litt submissiv, om ikke fullstendig underkastelse. Ikke etter at jeg ble "voksen" i alle fall.

Jeg skjønner også godt hvorfor dette er noe som tiltaler kvinner (med "rett person"), det må være veldig spennende/deilig å føle at noen "har kontroll", selv om det bare er "mind games". Jeg hadde ikke vært komfortabel med det selv i praksis, men jeg skjønner virkelig hvorfor noen elsker det.

Synes det du skriver, høres plausibelt ut.

Mange kvinner er mer perfeksjonistisk og flink pike i hverdagen, dermed ønsker de noen som kan ta over styringen på det seksuelle, før de klarer å slappe av og føle kåthet. Når vi først slapper av, da er det liksom ikke grenser for hvor kåt vi kan bli, og hvor mye vi kan gå med på.

Menn er jevnt over bedre på det seksuelle plan - og kan få kvinner til å åpne seg. 

Litt som kvinner ofte er det på det emosjonelle plan - og kan få menn til å åpne seg.

• Liker 2
Skrevet

Tatt noen tester og alltid fått submissiv, ikke overrasket over det. Føler for eksempel veldig sterk kjærlighet når jeg blir holdt HARDT fast, og spør partner om hvordan det føles ut å knulle meg :hjerte: det er utrolig vakkert, og nærmest kunst i mine øyne. Problemet er at mine 3 partnere jeg har vært forelsket i og som har vært dominante og helt perfekte på soverommet, er sånn utenfor soverommet også. Da er jeg tydeligvis ikke underdanig, for det har bare vært sårende og ikke noe jeg har orket å finne meg i. Liker at han er dominant, men må føle at han elsker og setter pris på meg og, noe jeg slet med å føle med disse 3 kjærestene 😕 

Anonymkode: f6919...099

• Liker 2
Skrevet
8 hours ago, AnonymBruker said:

Ærlig talt, man blir ikke «passet på» av en mann, verken ved å gå ved siden av eller bak. (Med mindre man er et barn, eller har en tendens til å bli kjørt på.)

Man blir passet på av en mann ved at han lytter til hvordan man har det og er i stand til å gi støtte. At han er i stand til å ivareta emosjonelle og fysiske behov. 

Men det har jo ingenting å gjøre med at han er dominant, men med at han er en god person. En submissiv mann er i minst like god stand til å ivareta og passe på en kvinne. 

Vel, for noen submissive så er det denne måten å bli "passet på" som får det til å krible i magen og godgrøsse nedover ryggen.

Og det har ikke så mye med et behov for å faktisk bli passet på i trafikken eller lignende å gjøre, det handler om ideen, dynamikken og den psykiske leken mellom dom og sub.

Akkurat som AB 98b skriver, å få den beskjeden "hold deg her hvor jeg kan se deg", underforstått at han vil passe på deg, og har oppmerksomheten sin på deg. Han følger med. Selv om vi alle vet at det ikke er noe reellt behov for å bli passet på, men det er som sagt ikke det som er poenget.

Men det er helt ok at du har andre ideer om hvordan du liker en dom/sub dynamikk og at du ikke har behov for akkurat denne type dynamikk i din bdsm, men det er ingen grunn til å snakke ned de som liker andre ting enn deg selv.

• Liker 5
Skrevet
1 minutt siden, 282_NaughtySpark skrev:

Vel, for noen submissive så er det denne måten å bli "passet på" som får det til å krible i magen og godgrøsse nedover ryggen.

Og det har ikke så mye med et behov for å faktisk bli passet på i trafikken eller lignende å gjøre, det handler om ideen, dynamikken og den psykiske leken mellom dom og sub.

Akkurat som AB 98b skriver, å få den beskjeden "hold deg her hvor jeg kan se deg", underforstått at han vil passe på deg, og har oppmerksomheten sin på deg. Han følger med. Selv om vi alle vet at det ikke er noe reellt behov for å bli passet på, men det er som sagt ikke det som er poenget.

Men det er helt ok at du har andre ideer om hvordan du liker en dom/sub dynamikk og at du ikke har behov for akkurat denne type dynamikk i din bdsm, men det er ingen grunn til å snakke ned de som liker andre ting enn deg selv.

Enig i det, så jeg beklager nedlatenheten!

Godt innlegg fra deg! 

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Enig i det, så jeg beklager nedlatenheten!

Godt innlegg fra deg! 

Ellers er jeg enig i det du skriver, og at det først og fremst handler om være en god person, uavhengig av orientasjon :)

• Liker 2
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jo, man kan helt klart bli passet på av en mann på gaten. Det er ikke bare biler som er problemet når man er ute. 

Og man kan gjøre begge deler, altså passe på noen når man er ute å går tur. OG ved å lytte til personen. 
Jeg har aldri påstått at man MÅ være Dominant for å passe på og ivareta noen, det tror jeg ingen har, men her var det snakk om submissive kvinner, som gjerne har Dominante partnere. 

Skrevet
2 timer siden, 282_NaughtySpark skrev:

Bra skrevet, og noe jeg prøvde å få frem tidligere. Det hele er "mind games", at man klarer å trykke på "instinktive knapper" som gir en følelse, Det er her kjemi og dynamikk kommer inn. Jeg tror ikke alle menn er like gode til å skjønne disse psykiske triggerne og hvordan de fungerer, og ikke at alle kvinner skjønner det heller. Det er ikke like viktig at den submissive skjønner det, siden de kun skal reagere, men ikke alle kvinner reagerer "riktig" heller, altså på en måte som gjør det "spennende" for mannen. Som eksempel nevnte jeg et forhold hvor jenta likte det veldig godt, men det var likevel kjedelig og ga meg lite. Det virket liksom litt overfladisk, og jeg har opplevd før hvordan det kan være.

Sub/dom (i essens) er veldig "mentalt", mens andre områder av BDSM er langt mer fysiske, og kanskje lettere å "forstå" for folk som ikke har dette naturlig. Jeg har kun den mentale "mnd games"-biten selv, eller ren sub/dom uten noe SM.

• Liker 2
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker said:

Bra skrevet, og noe jeg prøvde å få frem tidligere. Det hele er "mind games", at man klarer å trykke på "instinktive knapper" som gir en følelse, Det er her kjemi og dynamikk kommer inn. Jeg tror ikke alle menn er like gode til å skjønne disse psykiske triggerne og hvordan de fungerer, og ikke at alle kvinner skjønner det heller. Det er ikke like viktig at den submissive skjønner det, siden de kun skal reagere, men ikke alle kvinner reagerer "riktig" heller, altså på en måte som gjør det "spennende" for mannen. Som eksempel nevnte jeg et forhold hvor jenta likte det veldig godt, men det var likevel kjedelig og ga meg lite. Det virket liksom litt overfladisk, og jeg har opplevd før hvordan det kan være.

Sub/dom (i essens) er veldig "mentalt", mens andre områder av BDSM er langt mer fysiske, og kanskje lettere å "forstå" for folk som ikke har dette naturlig. Jeg har kun den mentale "mnd games"-biten selv, eller ren sub/dom uten noe SM.

Jeg snakket faktisk nylig med en dom-kompis av meg om nettopp dette, for dette er jo gjerne en "klage" som dukker opp titt og ofte fra submissive kvinner, at de sliter med å finne dominante menn som har en god forståelse av og er interessert i nettopp det psykiske spillet i dette.

Som submissiv kvinne får man jo innimellom følelsen av at 90% av dominante menn bare later som og utgir seg for å være dominant fordi de har forstått at de kan lure seg ned i buksa di på den måten, men at i bunn og grunn er det bare pupper og mus de er ute etter de også, og at interessen for D/s ikke stikker så dypt.

Men konklusjonen på samtalen vår var at mange subkvinner glemmer at dominante menn først og fremst er menn, og dermed naturlig er mye mer visuelt og fysisk orientert enn oss kvinner, og at problemstillingen egentlig var mest en "vanlig" kvinne-mann problemstilling, mer enn en sub-dom problemstilling.

Da med tanke på at den vanligste fordelingen er at det er flest kvinnelige underdanige, og mannlige dominante, selv om alle kombinasjoner både av kjønn, legning og orientering forekommer.

Det fikk i hvert fall meg til å se med litt mildere øyne på menn jeg oppfatter som at bare er ute etter å lure meg, at jeg ikke skal være så rask med å avfeie de som "fakere" og bare innse at menn liker å se på, ta på og handle/være aktiv i større grad enn oss, som fokuserer mer på følelser og det mentale.

Altså, klassisk kvinne-mann problemstilling, uavhengig av andre forhold.

Så i min søken etter å lære mer om og forstå hva som motiverer og driver dominante, så lærte jeg meg noe jeg strengt tatt burde lært generelt om MENN, for leeenge, lenge siden :fnise:

• Liker 2
Skrevet
3 timer siden, 282_NaughtySpark skrev:

Jeg snakket faktisk nylig med en dom-kompis av meg om nettopp dette, for dette er jo gjerne en "klage" som dukker opp titt og ofte fra submissive kvinner, at de sliter med å finne dominante menn som har en god forståelse av og er interessert i nettopp det psykiske spillet i dette.

Som submissiv kvinne får man jo innimellom følelsen av at 90% av dominante menn bare later som og utgir seg for å være dominant fordi de har forstått at de kan lure seg ned i buksa di på den måten, men at i bunn og grunn er det bare pupper og mus de er ute etter de også, og at interessen for D/s ikke stikker så dypt.

Men konklusjonen på samtalen vår var at mange subkvinner glemmer at dominante menn først og fremst er menn, og dermed naturlig er mye mer visuelt og fysisk orientert enn oss kvinner, og at problemstillingen egentlig var mest en "vanlig" kvinne-mann problemstilling, mer enn en sub-dom problemstilling.

Da med tanke på at den vanligste fordelingen er at det er flest kvinnelige underdanige, og mannlige dominante, selv om alle kombinasjoner både av kjønn, legning og orientering forekommer.

Det fikk i hvert fall meg til å se med litt mildere øyne på menn jeg oppfatter som at bare er ute etter å lure meg, at jeg ikke skal være så rask med å avfeie de som "fakere" og bare innse at menn liker å se på, ta på og handle/være aktiv i større grad enn oss, som fokuserer mer på følelser og det mentale.

Så i min søken etter å lære mer om og forstå hva som motiverer og driver dominante, så lærte jeg meg noe jeg strengt tatt burde lært generelt om MENN, for leeenge, lenge siden :fnise:

Gode refleksjoner igjen 🙂

Jeg er helt enig med deg, og jeg tror virkelig ikke du skal tilskrive "mannlig dominans" for mye negativt, det er nok neppe "lureri", men mer at de bare ikke er dominante "på den måten". Det er nok en del som aktivt prøver å spille en rolle de tror kan være attraktiv også, men de fleste har nok bare litt mindre forståelse / interesse for den mentale/psykiske delen, som for meg er hele greia.

Når det gjelder min "motivasjon" er det rett og slett at jeg fant ut, i et forhold der det bare "falt på plass", at jeg elsker følelsen av å kunne få jenta til å gjøre "hva som helst" og å vite at hun også virkelig nyter det. Den seksuelle spenningen med den mentale kontrollen er enorm, og kan få vanlige ting til å plutselig bli "spennende", bare ved hjelp av å trykke på de rette knappene, si ting på den rette måten etc. Om noen hadde observert dette hadde de kanskje blitt overrasket over hvor "uskyldig" det egentlig virker, og kanskje ikke engang oppfattet hva som ligger mellom linjene, som gjør det ekstra spesielt. Jeg synes egentlig det er veldig vanskelig å forklare det, og jeg har aldri fått samme kjemi/spenning som med henne med noen andre. Det jeg har opplevd, er at jenter mer eller mindre ordrett har sagt at de ikke klarer å si nei til meg uten at de forstår hvorfor, og at de føler jeg kan lese tankene deres.

Dette er virkelgi ikke ment som skryt eller lignende (jeg skriver som anonym og har ingen planer om å slutte med det), men som refleksjoner rundt noe jeg sjelden/aldri diskuterer med noen.

Jeg kunne sagt mye om hva det ikke er for meg også. Det er ikke håndjern og pisk. Jeg trenger ikke håndjern, og det hadde på en måte tatt bort litt av det psykiske. Om ting er som det skal være, så vil hun være lydig og gjøre akkurat som hun får beskjed om. Jeg vet ikke om dette er vanlig, men slik er det for meg i alle fall. Det er ikke det at det er noe i veien for at et tau kan være spennende, men det er virkelig den mentale kontrollen som er "greia" for meg.

Og en annen ting jeg har skrevet før; jeg skjønner virkelig hvorfor (noen) jenter synes dette er fantastisk også. Det må føles spesielt å oppleve at noen har en nesten magisk kontroll over deg og hele tiden vet hvikle mentale knapper som skal trykkes på...

• Liker 1
Skrevet
På 4.10.2019 den 14.39, AnonymBruker skrev:

Hvordan liker du å vise at du er submissive ovenfor partner?

Anonymkode: 00262...35a

Ved at jeg gjør det jeg får beskjed om, og blir kåt av å adlyde ordre. Ganske enkelt.

Det kan være andre ting også, som å svare ærlig på det han spør om, selv om jeg egentlig ikke vil. Og det vet han, så han presser meg til det. Når jeg da adlyder responderer han med "flink pike", og jeg er solgt. For det er det som driver meg, å være flink overfor ham. Og det vet han også. 

Anonymkode: c7aee...04e

• Liker 2
Skrevet
On 10/4/2019 at 7:42 PM, AnonymBruker said:

De som kun er underdanig i senga er ofte bare late og egoistiske og vil at partneren skal gjøre all jobben. Og ta alt av initiativ og styring. 

Anonymkode: 0faaf...285

Bare tull. Jeg elsker å gi. Jeg er god til å gi. Når jeg har sex, både med tinderdates og lengre forhold, så kan vi holde på i timesvis.

Tror det er flere forskjellige akser/parametere av sexpreferanser, forskjellige clustere av preferanser. Det går sikkert både på grad av underdanighet, i hvilke situasjoner man er underdanig, og hvordan partner skal dominere.

• Liker 1
Skrevet
16 timer siden, 282_NaughtySpark skrev:

For et fantastisk innlegg, tusen takk!

Kjenner meg godt igjen i det du skriver om hva man typisk tenker om de «dominante» som fremstår som de er mer opptatt av sexen enn av det psykiske spillet/romantikken i en dom/sub-relasjon. 

Jeg tror en del kvinner søker seg mot eldre menn fordi de forbinder eldre menn med å være mer trygghets-fokusert og mindre sex-fokusert, slik unge menn og menn generelt, ofte er.

De ser etter det de hadde i sin far, en som passer på de, heller enn å prøve seg på de. 

Derfor søker de en dominant mann.

Det ligger altså en viss grad av trygghetssøk, i dette, for en del kvinner. 

Og dermed fremstår ofte de mennene som påstår seg å være dominante, som mindre dominante, nettopp fordi de er mindre fokusert på trygghet, og like fokusert på sex, som hva en jevnaldrende mann og andre menn, er. 

• Liker 1
Skrevet

Små ting jeg gjør som submissive er å bøye meg ned å knyte skoene hans. lage mat til han. alltid servere han først, gi han blow job ofte.

Anonymkode: 3c8dc...965

• Liker 1
Skrevet
På 6.10.2019 den 16.53, AnonymBruker skrev:

For et fantastisk innlegg, tusen takk!

Kjenner meg godt igjen i det du skriver om hva man typisk tenker om de «dominante» som fremstår som de er mer opptatt av sexen enn av det psykiske spillet/romantikken i en dom/sub-relasjon. 

Jeg tror en del kvinner søker seg mot eldre menn fordi de forbinder eldre menn med å være mer trygghets-fokusert og mindre sex-fokusert, slik unge menn og menn generelt, ofte er.

De ser etter det de hadde i sin far, en som passer på de, heller enn å prøve seg på de. 

Derfor søker de en dominant mann.

Det ligger altså en viss grad av trygghetssøk, i dette, for en del kvinner. 

Og dermed fremstår ofte de mennene som påstår seg å være dominante, som mindre dominante, nettopp fordi de er mindre fokusert på trygghet, og like fokusert på sex, som hva en jevnaldrende mann og andre menn, er. 

Ja dessverre..

Vil finne en ordentlig dominant og ikke en som bare skal pule meg og beordre meg og tro det er å være en dom.  Jeg vil ha tryggheten.

Anonymkode: d82b8...33f

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...