AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2019 #1 Skrevet 4. oktober 2019 Hvordan liker du å vise at du er submissive ovenfor partner? Anonymkode: 00262...35a
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2019 #2 Skrevet 4. oktober 2019 Jeg er bare generelt ganske submissiv i væremåten. Ikke helt ekstremt da, jeg er feminist og liker ikke å bli kødda med. Anonymkode: 32ff6...98c
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2019 #3 Skrevet 4. oktober 2019 Det der en en vanskelig balansegang. Jeg joina fetlife i går og skrev jeg var sub i profilen. Folk snakker til deg som om du ikke har love til å ha en egen mening. Da er de helt ute å kjøre for min del. Kan gjerne bli bindt og sånt, og la mannen styre så lenge jeg liker det han gjør, men om han tror han er sjef, da tar han feil. Kanskje jeg ikke egentlig er sub, men passiv? passiv dominant? 😛 veit ikke helt jeg. Anonymkode: f06e9...ca7 6
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2019 #4 Skrevet 4. oktober 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg er bare generelt ganske submissiv i væremåten. Ikke helt ekstremt da, jeg er feminist og liker ikke å bli kødda med. Anonymkode: 32ff6...98c Jeg er helt motsatt. Er dominerende til vanlig, det er det jeg opplever at tiltrekker dominante menn. Vil jo kun være submissiv overfor den rette, ikke overfor alskens rask. Anonymkode: f3492...56e 5
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2019 #5 Skrevet 4. oktober 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det der en en vanskelig balansegang. Jeg joina fetlife i går og skrev jeg var sub i profilen. Folk snakker til deg som om du ikke har love til å ha en egen mening. Da er de helt ute å kjøre for min del. Kan gjerne bli bindt og sånt, og la mannen styre så lenge jeg liker det han gjør, men om han tror han er sjef, da tar han feil. Kanskje jeg ikke egentlig er sub, men passiv? passiv dominant? 😛 veit ikke helt jeg. Anonymkode: f06e9...ca7 Kjære tid, ta nå en bdsm-test, og finn ut hvem og hva du er. Det å være submissiv er IKKE å være et blad i vinden, det er en bevisst innstilling som man merker at man selv har glede av. Anonymkode: f3492...56e 2
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2019 #6 Skrevet 4. oktober 2019 Jeg er submissive, men kun mot kjæresten. Alle andre er bare mennesker i livet mitt, og jeg er et menneske i deres liv. Jeg viser ham at jeg er sub, ved å følge reglene hans og underkaste meg ham i det vi har samtykket til 😃 Anonymkode: db038...98b 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2019 #7 Skrevet 4. oktober 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er helt motsatt. Er dominerende til vanlig, det er det jeg opplever at tiltrekker dominante menn. Vil jo kun være submissiv overfor den rette, ikke overfor alskens rask. Anonymkode: f3492...56e Du har helt rett. Jeg tiltrekker meg ofte submissive nørdete menn og de interesserer meg midt i ræva. Jeg prøver å fikse det, så inntil videre er jeg singel og sånn passelig fornøyd med det. Anonymkode: 32ff6...98c 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2019 #8 Skrevet 4. oktober 2019 Jeg er dominant i dagliglivet, og har en jobb med mye ansvar, både faglig og for mennesker. På soverommet lar jeg mannen min ta full kontroll, og det gjør meg vill og gal. Anonymkode: d4536...594 3
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2019 #9 Skrevet 4. oktober 2019 De som kun er underdanig i senga er ofte bare late og egoistiske og vil at partneren skal gjøre all jobben. Og ta alt av initiativ og styring. Anonymkode: 0faaf...285 2
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2019 #10 Skrevet 4. oktober 2019 Jeg er dominant i hverdagen, men sub i senga ovenfor riktig partner vel å merke. Anonymkode: e167b...980 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2019 #11 Skrevet 4. oktober 2019 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: De som kun er underdanig i senga er ofte bare late og egoistiske og vil at partneren skal gjøre all jobben. Og ta alt av initiativ og styring. Anonymkode: 0faaf...285 Mye mulig. Men vi er ikke sånn overalt ellers i hverdagen, i det minste? Bedre med en villstyring i senga som ikke gidder å bidra med noe i dagliglivet? Dessuten, så kommer det helt an på mannen hvor mye initiativ han ønsker vi skal ta. Det er jo sånt han styrer. Jeg har nå i alle fall en som lar meg ta det aller meste av initiativ. Anonymkode: f3492...56e 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2019 #12 Skrevet 4. oktober 2019 I forholdet generelt er det vel jeg som styrer skuta, men i senga/seksuelt er jeg den underdanige. Vi har vært sammen såpass lenge at han vet hvor grensen går, men jeg elsker å bli dominert både fysisk og psykisk 🤭 Anonymkode: 05973...09d
Gjest Paramount Skrevet 4. oktober 2019 #13 Skrevet 4. oktober 2019 Skjønner ikke at noen kan være bare det ene. Det må være litt kjedelig.
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2019 #14 Skrevet 4. oktober 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Kjære tid, ta nå en bdsm-test, og finn ut hvem og hva du er. Det å være submissiv er IKKE å være et blad i vinden, det er en bevisst innstilling som man merker at man selv har glede av. Anonymkode: f3492...56e Kan du utdype dette nærmere. Mener du at de som er submissive Bør Være det mot alle, også ukjente? I så fall har jeg en ting å si til deg, du har misforstått på alle plan. Hilsen dominant med 3 submissive elskerinner og en vanilje samboer Anonymkode: f7ac9...3b5
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2019 #15 Skrevet 4. oktober 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan du utdype dette nærmere. Mener du at de som er submissive Bør Være det mot alle, også ukjente? I så fall har jeg en ting å si til deg, du har misforstått på alle plan. Hilsen dominant med 3 submissive elskerinner og en vanilje samboer Anonymkode: f7ac9...3b5 Nei? Jeg mener at folk bør bli kjent med seg selv og hva de ønsker, i senga som ellers i livet. Ikke bare hive seg på første og beste hype. Anonymkode: f3492...56e 2
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2019 #16 Skrevet 4. oktober 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Du har helt rett. Jeg tiltrekker meg ofte submissive nørdete menn og de interesserer meg midt i ræva. Jeg prøver å fikse det, så inntil videre er jeg singel og sånn passelig fornøyd med det. Anonymkode: 32ff6...98c Erfaringen er at dominante menn ønsker noen som gir motstand, ikke som allerede ligger der og spreller. Tenker nok at både dominante og submissive har sterkere meninger om mye, enn vaniljefolk, som ofte ikke er så bevisst. Anonymkode: f3492...56e 3
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2019 #17 Skrevet 5. oktober 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: De som kun er underdanig i senga er ofte bare late og egoistiske og vil at partneren skal gjøre all jobben. Og ta alt av initiativ og styring. Anonymkode: 0faaf...285 Nei, dette er ikke riktig. Jeg liker å bli dominert/underkastet. Men han kan dra fordeler av det for hans del. Feks bestemme hva jeg skal gjøre med han. Eller feks at jeg skal tilfredsstille kun han en kveld og ikke meg selv. Eller han gir «ballen» til meg og sier jeg skal vise han hva jeg liker. Feks onanere foran han, fortelle og vise hvilke stillinger jeg vil ha sex i. Anonymkode: 09332...206
Gjest ana0603 Skrevet 5. oktober 2019 #18 Skrevet 5. oktober 2019 (endret) favorittmåten min når vi er ute: å gå ved siden av ham, men ett skritt bak hele tiden... det får meg til å føle meg så underdanig, en fin følelse 😂 Endret 5. oktober 2019 av ana0603
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2019 #19 Skrevet 5. oktober 2019 Nesten alle kvinner har "potensialet" til å være sub, det handler bare om rett person. Det er "mind games" og man må skjønne hva partner "egentlig" vil, altså pushe grensene hennes uten å krysse dem, ikke gi dem alt de vil med en gang de vil ha det etc. Det jeg egentlig skulle skrive her var at det er forskjell på "sub" også. Det absolutt beste seksuelle forholdet mitt var med ei kinky jente som elsket "spillet" og spilte sin "rolle" perfekt, mens mitt forrige var dødfødt selv om hun "ville" at jeg skulle være dominant. Det bare fungerte dårlig og ga meg veldig lite. Med rett kjemi er det helt fantastisk, uten er det ikke noe gøy, men jeg har faktisk aldri opplevd en jente som ikke er mer enn villig til å være i alle fall litt submissiv, om ikke fullstendig underkastelse. Ikke etter at jeg ble "voksen" i alle fall. Jeg skjønner også godt hvorfor dette er noe som tiltaler kvinner (med "rett person"), det må være veldig spennende/deilig å føle at noen "har kontroll", selv om det bare er "mind games". Jeg hadde ikke vært komfortabel med det selv i praksis, men jeg skjønner virkelig hvorfor noen elsker det. Anonymkode: cbc86...30e 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2019 #20 Skrevet 5. oktober 2019 5 minutter siden, ana0603 skrev: favorittmåten min når vi er ute: å gå ved siden av ham, men ett skritt bak hele tiden... det får meg til å føle meg så underdanig, en fin følelse 😂 Godt eksempel... gjør du det fordi du får beskjed om det? Tanker om hvorfor det føles fint? Anonymkode: cbc86...30e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå