FortvilteTord Skrevet 4. oktober 2019 #1 Skrevet 4. oktober 2019 Hei! Jeg er en gutt på 20 år. Jeg har et lite problem. Jeg har fått «slikkeangst». I sommer var jeg med en jente, når jeg gikk ned på henne visste det seg at hun var ubarbert og luktet vondt. Dette har ført til at jeg ikke klarer å gå ned på jenter mer. Jeg som tidligere elsket å slikke, kunne gå ned på jenter uten å få noe tilbake har nå «fitteangst». Problemet er at jeg må bli kurert for denne «lidelsen». Jeg styrer med en jente nå og får sikkelig dårlig samvittighet ovenfor at jeg ikke klarer å slikke henne lenger. Vi rotet før og da slikket jeg henne lett som bare det. Har dere noen tips for hvordan jeg kommer oppå hesten igjen? Hilsen Tord 20 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2019 #2 Skrevet 4. oktober 2019 Att det er litt lukt der nede er noe du bare må regne med, på samme måte som en penis heller ikke altid lukter godt. Om det er ett problem for deg kan jo dere dusje sammen som forspill så er dere i hvert fall nyvaska 🙂 Anonymkode: adac0...df1 2
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2019 #3 Skrevet 4. oktober 2019 Det er ikke sånn at alle jenter liker å bli slikket, eller at du må ned der hver gang. Det er også lov å ta en tur nedom for å sjekke forholdene og evt ta en retur opp igjen om du ikke finner det attraktivt nok der nede. Men som en annen sa, kjønn lukter. Ingen jenter er blomsterenger hele dagen. Anonymkode: 57703...967 3
FortvilteTord Skrevet 4. oktober 2019 Forfatter #4 Skrevet 4. oktober 2019 Ja men problemstillingen er at jeg har gått fra å elske å slikke til at det gir meg ingenting. Den ene opplevelsen ødela alt, hun jeg sturer med nå lukter ikke surt eller noe sånt likevel så klarer jeg ikke å gå ned på henne om der skjønner 1
MuffinStud Skrevet 4. oktober 2019 #5 Skrevet 4. oktober 2019 Hvorfor tror du at jenter kan hjelpe deg med dette? Tror du jenter har gått gjennom "slikkeangst" og har noen gode tips på hvordan man kommer gjennom dette? Burde du ikke heller spørre om det er noen slikkeglade gutter som har kommet seg gjennom noe tilsvarende? For jenter er vel denne tråden mer et skrekkeksempel på en gutt som insisterer på å slikke "no matter what", men som når han drar ned trusa blir sjokkert over at du ikke var barbert. Som slikkeglad gutt har jeg ikke noen tips til deg. Aldri opplevd eller vært gjennom det. For meg er evt bismak forbigående og bare en ubetydelig del av greia. Med mindre hele kroppen lukter vondt eller det er snakk om et lag av avføring, snakker man bare om de første 30 sekundene uansett. Og siden du sier "ubarbert" i samme setning, så åpner jeg for at dette handler mer om dine urealistiske forventninger enn selve lukta. 12
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2019 #6 Skrevet 4. oktober 2019 Bare ta det med ro, ikke press deg til noe du ikke vil. Når du føler deg klar for å prøve igjen så gjør du det. Ikke før. Anonymkode: eeef9...85c 3
Hr. Aktiv Skrevet 4. oktober 2019 #7 Skrevet 4. oktober 2019 Start på nytt. Ta en liten tur ned så opp igjen. Ta en ny tur ned for litt mere så opp igjen. Legg stein på stein. Til slutt har du et helt hus. Man starter heller ikke karrieren sin med et helt harem, men en partner. Haremet kommer når man har bygget en stund. Skjønner du? 2
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2019 #8 Skrevet 4. oktober 2019 Stakkars gutten. Anonymkode: 228ef...e6e 1
Gjest Mysticgirl Skrevet 4. oktober 2019 #10 Skrevet 4. oktober 2019 Putt bomull i nesen, da kjenner du ikke smaken eller lukta 😊
Gent82 Skrevet 4. oktober 2019 #11 Skrevet 4. oktober 2019 Hell på sirup, nøtte, eller annet godt pålegg. Herre min gud Dette er jo en no-brainer.
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2019 #12 Skrevet 4. oktober 2019 Du har fått "slikkeangst" fordi EN dame luktet? Kjære vene. Du får holde deg unna da, når du er så tander. Anonymkode: ac5d6...34d
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2019 #13 Skrevet 4. oktober 2019 Ingen jenter liker å bli slikket, la det ligge Tord. Du er bare 20 år og har hele livet foran deg, ikke kast bort tiden mellom benene på jenter.. Anonymkode: e9b14...eac
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2019 #14 Skrevet 4. oktober 2019 33 minutter siden, Mysticgirl skrev: Putt bomull i nesen, da kjenner du ikke smaken eller lukta 😊 Hva med neseklype? Nei, seriøst, jeg synes du skal fortelle hun dama om dette, og så kan dere jo øve, en gang hun er klar for det. Anonymkode: 27a5a...997
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå