Gå til innhold

Åpent forhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og mannen har bestemt oss for å prøve åpent forhold. Tinder er tydeligvis ikke stedet for dette. Har noen erfaring med dette og tips til hvilke steder hvor en kan søke etter folk som ikke er interessert i forhold, men kun uforpliktende sex?

Anonymkode: 9fa86...55e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dra ut på by’n.

Anonymkode: ec39e...849

• Liker 1
Skrevet

Hva som helst fungerer vel for deg, men dere vet vel at menn ikke har lett tilgang til sex? Eller er han veldig attraktiv? 

Anonymkode: cb2f1...f80

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva som helst fungerer vel for deg, men dere vet vel at menn ikke har lett tilgang til sex? Eller er han veldig attraktiv? 

Enkelte menn sliter ikke så veldig på dette punktet altså.. 

Anonymkode: f8630...b0f

• Liker 6
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet ikke hva som fungerer. Derfor jeg spør om hvor man eventuelt kan gå ut med noe slikt

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvilke sider bruker man da?

Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg og mannen har bestemt oss for å prøve åpent forhold. Tinder er tydeligvis ikke stedet for dette. Har noen erfaring med dette og tips til hvilke steder hvor en kan søke etter folk som ikke er interessert i forhold, men kun uforpliktende sex?

Hvorfor er ikke tinder en arena å søke andre på? 

Jeg vil heller si at det er den mest rette arenaen.... 

Anonymkode: 4dbb4...b80

• Liker 2
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Joda - det er tinder. Bare å skrive "par på jakt etter annet par" eller "gift kvinne/mann på jakt etter elsker(inne)". 

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ukurante menn har ikke tilgang på sex. Helt normalt oppegående menn sliter ikke bare fordi noen få veldig tydelig lite oppegående sjeler ikke får seg noe, vet du. 

Anonymkode: 20ddd...aeb

• Liker 6
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei det er jo klart, enkelte menn har jo sex med alle damene som vil ha sex 😀 Men da må mannen til ts være en av dem, ellers blir det nok en dårlig deal for han 😜

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Joda - det er tinder. Bare å skrive "par på jakt etter annet par" eller "gift kvinne/mann på jakt etter elsker(inne)". 

Ukurante menn har ikke tilgang på sex. Helt normalt oppegående menn sliter ikke bare fordi noen få veldig tydelig lite oppegående sjeler ikke får seg noe, vet du. 

Anonymkode: 20ddd...aeb

Vi skal ikke ha sex med par - men hver for oss. Er det andre steder hvor det er mer kurant?

Skrevet

Kan du si hvorfor (du tror) Tinder ikke funker? 

Høres ut som en smal sak å si rett ut at du er gift kvinne i åpent forhold og søker elsker.

Skrevet
1 minutt siden, MuffinStud skrev:

Kan du si hvorfor (du tror) Tinder ikke funker? 

Høres ut som en smal sak å si rett ut at du er gift kvinne i åpent forhold og søker elsker.

Tenker og for min manns vedkommende. Er det tilslag på slikt for menn der ute?

Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvilke sider bruker man da?

Tror ikke det har så mye å si. De menna jeg driver med har hvertfall alltid masse jenter etter seg 😛 

Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker said:

Tenker og for min manns vedkommende. Er det tilslag på slikt for menn der ute?

Skal du være hans wingman eller noe?

Dersom dere vil unngå skjevfordeling i regnskapet, så kan jo det å søke par for partnerbytte være en mulighet.

Slik som hovedinnlegget står, så ser du ut som om du tror det er problematisk for deg som kvinne å skaffe en elsker på Tinder, så det er ikke rart du får litt forvirrede svar. 

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, MuffinStud skrev:

Skal du være hans wingman eller noe?

Dersom dere vil unngå skjevfordeling i regnskapet, så kan jo det å søke par for partnerbytte være en mulighet.

Slik som hovedinnlegget står, så ser du ut som om du tror det er problematisk for deg som kvinne å skaffe en elsker på Tinder, så det er ikke rart du får litt forvirrede svar. 

Nei, skal ikke være det. Sorry om jeg formulerte meg klønete, det var ikke meningen. Jeg lurer på hvor man som mann kan utlevere seg delvis anonymt og få tilslag på det. Er det så enkelt som å skrive «gift mann søker elskerinne»?

Skrevet (endret)
13 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei, skal ikke være det. Sorry om jeg formulerte meg klønete, det var ikke meningen. Jeg lurer på hvor man som mann kan utlevere seg delvis anonymt og få tilslag på det. Er det så enkelt som å skrive «gift mann søker elskerinne»?

Jeg ville startet der. Men jeg ville faktisk også skrevet tydelig at hustruen også har laget en tinderprofil og at dere skal teste ut åpent forhold.

Har aldri vært på tinder (eller vært jente, for den saks skyld), men jeg ville tro at jenter har lettere for å snu i døra (eller swipe videre) når de ser overskriften "Gift mann søker elskerinne".

Endret av MuffinStud
  • Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, MuffinStud skrev:

Jeg ville startet der. Men jeg ville faktisk også skrevet tydelig at hustruen også har laget en tinderprofil og at dere skal teste ut åpent forhold.

Har aldri vært på tinder (eller vært jente, for den saks skyld), men jeg ville tro at jenter har lettere for å snu i døra (eller swipe videre) når de ser overskriften "Gift mann søker elskerinne".

Ikke godt å si. Jeg er jo jente selv... og man skal liksom være så prippen, og ordentlig. Men det må da være jenter som kun er ute etter noe uforpliktende og trygt?

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Ikke godt å si. Jeg er jo jente selv... og man skal liksom være så prippen, og ordentlig. Men det må da være jenter som kun er ute etter noe uforpliktende og trygt?

Ja, absolutt. Det er jo Tinder.

Tingen er at selv "åpent forhold" kan jo bety at det bare er ene parten i forholdet som tror at det er åpent (og da ofte mannen). At du har laget en egen tinderprofil for samme formål blir en slags endelig bekreftelse på at det er "fritt frem" uten at man plutselig skal konfronteres som homewrecker eller noe.

Så snill du er forresten som tenker så mye på mannen din, da. Jeg har inntrykk av at mange par går inn i "åpent forhold" for å bekrefte at de er fremdeles attraktive på det åpne markedet og gjerne i større grad enn ektefellen, så det blir en negativt ladet konkurranse. Jeg håper dere får det kjempefint.

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, MuffinStud skrev:

Ja, absolutt. Det er jo Tinder.

Tingen er at selv "åpent forhold" kan jo bety at det bare er ene parten i forholdet som tror at det er åpent (og da ofte mannen). At du har laget en egen tinderprofil for samme formål blir en slags endelig bekreftelse på at det er "fritt frem" uten at man plutselig skal konfronteres som homewrecker eller noe.

Så snill du er forresten som tenker så mye på mannen din, da. Jeg har inntrykk av at mange par går inn i "åpent forhold" for å bekrefte at de er fremdeles attraktive på det åpne markedet og gjerne i større grad enn ektefellen, så det blir en negativt ladet konkurranse. Jeg håper dere får det kjempefint.

Tusen takk! Ja, jeg vil og at han skal ha samme mulighetene som meg - om tilslaget blir likt vet jeg jo ikke. Men hører liksom at det er enkelt for jenter på slike apper og at en mann kanskje sliter mer. Etter mange års samliv så er dette en kjempe mulighet for begge til å kunne slippe hverandre fri. En fin gave å gi hverandre. 

Takk for saklig innspill. Der setter jeg veldig stor pris på 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...