AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2019 #1 Skrevet 4. oktober 2019 Er mann på 43 år. Føler meg ung til sinns men alderen viser seg i speilet. Grått hår på hodet og begynner på brystet. Skjemmer meg litt over det. Hva er deres erfaring med dette damer. Har dere opplevd det samme med menn på samme alder. Anonymkode: 97e1d...57c
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2019 #2 Skrevet 4. oktober 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er mann på 43 år. Føler meg ung til sinns men alderen viser seg i speilet. Grått hår på hodet og begynner på brystet. Skjemmer meg litt over det. Hva er deres erfaring med dette damer. Har dere opplevd det samme med menn på samme alder. Anonymkode: 97e1d...57c Ja helt normalt. Anonymkode: 4d52c...55c
Lykkehjerte Skrevet 4. oktober 2019 #3 Skrevet 4. oktober 2019 Ingenting å skjemmes over! Se heller på det som stilfullt og attraktivt!😊
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2019 #4 Skrevet 4. oktober 2019 Samme det da.😊 Anonymkode: 7c8c1...60f 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2019 #5 Skrevet 4. oktober 2019 Nå må jeg nesten le litt. Kikke deg omkring og se alle som er grå. Mange blir grå i den alderen noen før også. Hvorfor skulle en reagere på det? Rart når menn får grå hår så er det stilfullt når vi damer får det så er vi kjerringer. Ja ja, er grå jeg og Anonymkode: 31eff...dfd 4
Lykkehjerte Skrevet 4. oktober 2019 #6 Skrevet 4. oktober 2019 49 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå må jeg nesten le litt. Kikke deg omkring og se alle som er grå. Mange blir grå i den alderen noen før også. Hvorfor skulle en reagere på det? Rart når menn får grå hår så er det stilfullt når vi damer får det så er vi kjerringer. Ja ja, er grå jeg og Anonymkode: 31eff...dfd Enig, mange blir grå i den alderen, og flere før den tid også. Jeg syns det er stilfullt, men avhenger at håret er stylet! Mitt inntrykk er at veldig mange menn med grått hår, fortsetter med stylingen, ergo flott! Mht til damer med grått hår, så syns jeg det er like stilfullt dersom håret stelles! Men min opplevelse er dessverre at svært mange damer som har blitt grå i håret, ikke steller håret særlig? Ser i alle fall mange gråhårede damer, som lar håret leve sitt eget liv, og ser generelt ustelte ut på håret. Og da ser det ikke alltid like stilfullt ut, syns jeg! Men så lenge man steller håret, syns jeg grått hår er like stilfullt på både menn og kvinner.😊
Gjest Dævendøtte Skrevet 4. oktober 2019 #7 Skrevet 4. oktober 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Er mann på 43 år. Føler meg ung til sinns men alderen viser seg i speilet. Grått hår på hodet og begynner på brystet. Skjemmer meg litt over det. Hva er deres erfaring med dette damer. Har dere opplevd det samme med menn på samme alder. Anonymkode: 97e1d...57c Jeg liker godt menn som blir eldre og gråere, null problem, like sexy for det. Så det du skal gjøre, er å slutte og skjemmes over dette, bær alderdommen din med stolthet, det liker damene. Du vet at damene også blir eldre, selv har jeg fått noen få sølvgrå hår på musa Nytelsen er like stor begge veier uansett.
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2019 #8 Skrevet 4. oktober 2019 Barbér brystkassa, det er ikke så lekkert med grått hår der... Anonymkode: 40c53...383
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2019 #9 Skrevet 4. oktober 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Barbér brystkassa, det er ikke så lekkert med grått hår der... Anonymkode: 40c53...383 Det er mye bedre å vokste, da stikker ikke hårene når de vokser ut. Anonymkode: 01930...866
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2019 #10 Skrevet 4. oktober 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det er mye bedre å vokste, da stikker ikke hårene når de vokser ut. Anonymkode: 01930...866 *vokse Anonymkode: 01930...866
casanova 1 Skrevet 4. oktober 2019 #11 Skrevet 4. oktober 2019 Dette er en fisketråd for sympati, av de sjeldne!! Snufse over grått hår – du er da vel en mann for faen, ikke en fjott!! Sutring er forbudt!! 3
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2019 #12 Skrevet 4. oktober 2019 Sexy det. Elsker menn med hår på brystet. Om de er grå, supert! Anonymkode: 7036e...669
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2019 #13 Skrevet 4. oktober 2019 Reagerer ikke på grått hår i min aldersgruppe. Syns jeg har sett grå hår på både kvinner og menn i samme alder som meg i minst 10 år allerede. Kvinne 40. Anonymkode: e084b...2bf 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2019 #14 Skrevet 4. oktober 2019 1 time siden, casanova 1 skrev: Dette er en fisketråd for sympati, av de sjeldne!! Snufse over grått hår – du er da vel en mann for faen, ikke en fjott!! Sutring er forbudt!! Signerer! Hilsen dame Anonymkode: 9012b...a06
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2019 #15 Skrevet 4. oktober 2019 Ja og jeg liker grå hår! Du må aldri barbere kassa! Det burde vært forbudt ved lov! Hår på kassa er et must! Anonymkode: 11664...8a3
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2019 #16 Skrevet 4. oktober 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Barbér brystkassa, det er ikke så lekkert med grått hår der... Anonymkode: 40c53...383 En barbert kasse er turn off! Anonymkode: 11664...8a3
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2019 #17 Skrevet 4. oktober 2019 Jeg begynte å få et par grå hår da jeg var rundt 25, men det betyr da ingenting. Det er helt naturlig, men det varierer naturligvis voldsomt når det skjer. Bestefaren min var grå da han var 30, mens bestemødrene mine var helt mørke til de var 60-70. Min oldemor hadde så vidt litt grått på sidene da hun var 80, resten var så å si svart. Anonymkode: d5f18...5b7 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2019 #18 Skrevet 4. oktober 2019 Hva med stakkars meg da, har passert 55, og håret er ikke lenger grått, men hvitt!! Holder det stylet da, men likevel.. Anonymkode: b6087...1f1
Gjest Paramount Skrevet 4. oktober 2019 #19 Skrevet 4. oktober 2019 3 timer siden, casanova 1 skrev: Dette er en fisketråd for sympati, av de sjeldne!! Snufse over grått hår – du er da vel en mann for faen, ikke en fjott!! Sutring er forbudt!! Bra sagt, er litt grå i håret selv, kunne ikke brydd meg mindre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå