AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2019 #1 Skrevet 4. oktober 2019 Som tante til en gutt på 7 har jeg han til stadighet til overnatting. Når han skal bade om kvelden får han ofte ereksjon i badekaret og når jeg skal tørke ham. Han er ganske uberørt av situasjonen men jeg derimot blir flau. Han leker med den og drar i den og lager koselyder. Har tatt dette opp med moren som er min søster og hun forteller at dette er noe han gjør daglig. Er det noen mammaer her inne som kan fortelle meg hva jeg skal gjøre ??? På forhånd takk. Anonymkode: ab1f0...a48
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2019 #2 Skrevet 4. oktober 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Som tante til en gutt på 7 har jeg han til stadighet til overnatting. Når han skal bade om kvelden får han ofte ereksjon i badekaret og når jeg skal tørke ham. Han er ganske uberørt av situasjonen men jeg derimot blir flau. Han leker med den og drar i den og lager koselyder. Har tatt dette opp med moren som er min søster og hun forteller at dette er noe han gjør daglig. Er det noen mammaer her inne som kan fortelle meg hva jeg skal gjøre ??? På forhånd takk. Anonymkode: ab1f0...a48 Tror det er helt normalt. Når jeg var ung fikk jeg stå så og si hele tiden. Er ikke noe galt i det. Man merker ganske tidlig at det er deilig å ta på seg selv, uten at man egentlig forstår hvorfor og hva man gjør. Man tenker ikke over sånne ting i den alderen eller vet hva det betyr. Anonymkode: 37000...ab0 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2019 #3 Skrevet 4. oktober 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror det er helt normalt. Når jeg var ung fikk jeg stå så og si hele tiden. Er ikke noe galt i det. Man merker ganske tidlig at det er deilig å ta på seg selv, uten at man egentlig forstår hvorfor og hva man gjør. Man tenker ikke over sånne ting i den alderen eller vet hva det betyr. Anonymkode: 37000...ab0 Du har nok ett poeng der men likevel føles det ganske rart å se på at han koser med den helt uhemmet. JEG er den som sitter igjen med røde kinner og høy puls,haha Anonymkode: ab1f0...a48
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2019 #4 Skrevet 4. oktober 2019 Bare ignorer det eller be han om å la være å gjøre det når han er på besøk, han er 7 år så du trenger ikke se på at han bader Anonymkode: e7096...090
Million Skrevet 4. oktober 2019 #5 Skrevet 4. oktober 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du har nok ett poeng der men likevel føles det ganske rart å se på at han koser med den helt uhemmet. JEG er den som sitter igjen med røde kinner og høy puls,haha Anonymkode: ab1f0...a48 Du får fortelle han på en vennlig og rolig måte at det å fikle med tissefanten, det er ikke noe man skal gjøre når andre ser på. Det gjør man alene for seg selv, når ingen andre er der. I alle fall inntil han blir stor og tenåring og får seg ordentlig kjæreste. Det er ikke noe galt i å lære et barn at beføle seg selv, det gjør man på privaten. Man kan ikke ha unger som sitter i middagsselskaper og nesten runker og stønner heller, så de må jo lære det. Har en sønn selv, men selv om han av og til fikk reisning på stellebordet eller i badekaret, så var det bare å overse og gjøre seg ferdig med vask osv. Opplevde aldri at han begynte å beføle seg selv i påsyn av oss foreldre eller andre, bortsett fra at han kanskje som ettåring dro litt i den når han badet i plaskebassenget ute i hagen en sommerdag. 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2019 #6 Skrevet 4. oktober 2019 7 minutter siden, Million skrev: Du får fortelle han på en vennlig og rolig måte at det å fikle med tissefanten, det er ikke noe man skal gjøre når andre ser på. Det gjør man alene for seg selv, når ingen andre er der. I alle fall inntil han blir stor og tenåring og får seg ordentlig kjæreste. Det er ikke noe galt i å lære et barn at beføle seg selv, det gjør man på privaten. Man kan ikke ha unger som sitter i middagsselskaper og nesten runker og stønner heller, så de må jo lære det. Har en sønn selv, men selv om han av og til fikk reisning på stellebordet eller i badekaret, så var det bare å overse og gjøre seg ferdig med vask osv. Opplevde aldri at han begynte å beføle seg selv i påsyn av oss foreldre eller andre, bortsett fra at han kanskje som ettåring dro litt i den når han badet i plaskebassenget ute i hagen en sommerdag. Da virker det jo som om det er ganske normalt heldigvis.Må bare presisere at her er det ikke snakk om en halveis stiv penis men en riktig hard blodsprengt en som peker oppover og den legger seg ikke før han har tuklet med den en stund. Er nok bare meg som er uerfaren med sånt og blir sjenert,haha Anonymkode: ab1f0...a48
Gjest Paramount Skrevet 4. oktober 2019 #7 Skrevet 4. oktober 2019 (endret) 49 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har tatt dette opp med moren som er min søster og hun forteller at dette er noe han gjør daglig. Er det noen mammaer her inne som kan fortelle meg hva jeg skal gjøre ??? På forhånd takk. Tja, hvorfor tok du ikke også dette opp med "din søster", hvem er vel nærmere til å svare på et slikt spørsmål. Dette innlegget lukter ikke særlig bra. Endret 4. oktober 2019 av Paramount
Hr. Aktiv Skrevet 4. oktober 2019 #8 Skrevet 4. oktober 2019 Tror bare at du skal ignorere det. Min sønn sitter å viser frem sin når vi titter på tv. Da kommer den der se her da pappa og drar ned buksa. Tissen min står rett opp. Jeg forklarer bare at dette er noe han ikke trenger å vise hele verden. Jo, men pappa, det er bare du som er her og det er ikke hele verden. Jo sier jeg, jeg tåler det, men ikke sikkert alle andre er like glad i å se tissen vår vet du. Så må du se etter om du ser mange andre også som gjør dette også. Så tillegger jeg at alle gutter og menn kan gjøre sånn hvis de vil. Det er en helt normal funksjon i kroppen vår. Så etter den dialogen har det blitt litt mindre fremvising av tissetassen. La barnet få tenke selv om hva som er lurt og ikke. Bedre lærdom det enn å bare si fysj å æsj osv.. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå