AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2019 #1 Skrevet 4. oktober 2019 Liker gutten deres å se deg i tynne strømper som stay-ups eller med en sånn holder? Drar på høstferie-hotellhelg med daten i ettermiddag, og tenkte på å handle noe sånt for å se om også han liker det (synes selv det er sexy!). Hva er deres erfaringer? Og blir det liksom brukt "den ene gangen"? Anonymkode: d011c...808
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2019 #2 Skrevet 4. oktober 2019 Jeg er kvinne og bruker stay ups og holder under skjørt osv når jeg pynter meg litt. Jeg synes det er ekstremt ubehagelig å ha på i sengen da det begrenser bevegeligheten litt hvis man skal passe så at ikke strømpeholderen faller osv. Også blir det litt sånn krøll mtp om underbuksa skal være under eller over strømpeholderen Anonymkode: c10c5...820
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2019 #3 Skrevet 4. oktober 2019 58 minutter siden, AnonymBruker skrev: Liker gutten deres å se deg i tynne strømper som stay-ups eller med en sånn holder? Drar på høstferie-hotellhelg med daten i ettermiddag, og tenkte på å handle noe sånt for å se om også han liker det (synes selv det er sexy!). Hva er deres erfaringer? Og blir det liksom brukt "den ene gangen"? Anonymkode: d011c...808 Jeg er mann og ikke alene om å elske sånt undertøy vil jeg tro.😅😋 Blir alltid kåt som et uvær når dama har kledd seg opp sånn for å si det sånn.. Anonymkode: 57a89...d87 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2019 #4 Skrevet 4. oktober 2019 Mannen liker det. Gjerne truseløs. Har en del strømpebukser med åpent skritt, de blir brukt med (u)jevne mellomrom. (kan jo ikke gjøre det til en vane, skal jo overraske litt innimellom..) Anonymkode: 50360...23c 1
Hanako Skrevet 4. oktober 2019 #5 Skrevet 4. oktober 2019 Bruker det innimellom, og har ennå ikke fått noen klager.
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2019 #6 Skrevet 5. oktober 2019 Jeg synes det ser litt gammeldags ut, tenner ikke meg. (Mann) Anonymkode: bbac9...ca7
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2019 #7 Skrevet 5. oktober 2019 Ja, det er sexy.😊 Anonymkode: 3a616...86a
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2019 #8 Skrevet 5. oktober 2019 Det ble for mye drikke og hiv og hoi til sexytime i går kveld, men når han var i dusjen i dag tidlig, dro jeg på meg stay-ups og en av skjortene hans, og lå klar … Ikke vanskelig å få ham tent for å si det slik, og jeg har lovet å gjenta suksessen i kveld. Anonymkode: d011c...808 3
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2019 #9 Skrevet 6. oktober 2019 På 5.10.2019 den 16.20, AnonymBruker skrev: Det ble for mye drikke og hiv og hoi til sexytime i går kveld, men når han var i dusjen i dag tidlig, dro jeg på meg stay-ups og en av skjortene hans, og lå klar … Ikke vanskelig å få ham tent for å si det slik, og jeg har lovet å gjenta suksessen i kveld. Anonymkode: d011c...808 Og der var helgen over. Stay-ups ble et morsomt og deilig krydder i en ellers nydelig helg! Anonymkode: d011c...808
Bamseklemmer Skrevet 6. oktober 2019 #10 Skrevet 6. oktober 2019 Åååh, så fine bilder jeg får i hodet nå🙈selvfølegelig er det tennende, men jeg tenner jo bare jeg ser på ei klesnor da😂
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2019 #11 Skrevet 7. oktober 2019 Nylon strømper og strømpebukse er så sexy. Får rett og slett ikke nok av det. Elsker å ha sex mens hun har på seg dette. Anonymkode: 7824a...59f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå