Gå til innhold

Er Europris billigere på noen ting?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere pleier å ha oversikten over billige saker her inne så; greia er at vi har fått enEuroprisbutikk i nærområdet. Men kan Europris konkurrere med Kiwi og Rema på pris? Da tenker jeg på prisen på de eksakt samme merkene, ikke Kina-varer. 
Tror oppvaskmaskinbriketter er billigere på Europris pga. storpack? Men sjokolade er like dyrt alle steder.

Anonymkode: 47426...6c7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette varierer veldig. For noen uker siden hadde de kampanje på vaskemiddel. de hadde en stor stabel på gulvet, med prangende plakater som skrøt av tilbudet. 
Prisen var 3,- dyrere enn den vanlige prisen på Rema 1000....
Men andre ting kan de være veldig billige på. Du må nesten bare følge med og være litt kritisk til tilbudene som kommer. 

• Liker 2
Skrevet

Europris er billigere på mye og de har ofte tilbud, Eurospar er dyrere.

Anonymkode: a5033...7fe

Skrevet

Europris har billig godteri på lørdager (9,90).

Anonymkode: 99651...77c

• Liker 1
Skrevet

Billig godteri på helg, beste forhold pris/kvalitet på kattesand vi har funnet, og så har de innimellom gode tilbud på all slags såpe (storpack omo og head&shoulders pleier jeg å kjøpe når det er tilbud).

Og så er 4-pakninger med Red Bull litt billigere der. 

Tilbud på 4-5 storplater sjokolade for 100 kr har de også noen ganger.

• Liker 1
Skrevet

De gjorde en test på Matkontrollen (Tv2) forrige uke og der kom vel Europris dårligst ut av Loco, Kiwi og Normal?

Anonymkode: 52181...f91

• Liker 2
Skrevet

Jeg handler vaskepulver (omo), tøymykner og såpe på europris på europris når det er tilbud :) Oppvasktabletter kjøper jeg også dersom de har gode tilbud på det. Det er lurt å sjekke pris pr. vask osv. før du handler uansett. De store pakkene med vaskepulver er  f.eks. ikke billig på europris med mindre det er tilbud. 

Anonymkode: 962a9...657

Skrevet

Evergood hele kaffebønner er billiger der. Går den helt ned i 49. kr på tilbud. Vanlig er 59. 

Matbutikker ligger på 70-85 kr

Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De gjorde en test på Matkontrollen (Tv2) forrige uke og der kom vel Europris dårligst ut av Loco, Kiwi og Normal?

Du har rett! Europris er temmelig dyre på Gilette barberhøvler og Veet hårfjerningskrem, blant de produktene som ble testet. Overrasket over at Kiwi kom så bra ut, tilogmed bedre enn de nye «Normal»-butikkene (som jeg ennå ikke har vært inni. Synes de har så sært navn!)

Følge med på tilbud altså..da må jeg vel aktivere e-postreklame da, (for jeg gidder ikke full postboks med papirreklame.)

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Overrasket over at Kiwi kom så bra ut, tilogmed bedre enn de nye «Normal»-butikkene

Tampax tampongene som koster 38 kr på Normal (fast lav pris i følge prisetiketten på hylla) koster 29 kr på Kiwi (nøyaktig samme pakke). Normal er kanskje billig på noe, men man må være obs og følge med på prisene. Det samme gjelder vel på tilsvarende kjeder, som Europris.

Anonymkode: cc2f0...85a

Skrevet

Europris er ikke billigst på alt, men har noen gode tilbud innimellom. 

Skrevet

Det de er gode på er tilbud. De vanlige prisene et like dyre som andre steder. 

Anonymkode: d2a20...da4

• Liker 2
Skrevet

De har Neskafé espresse billigere enn rema og kiwi. Instant kaffe i metallboks.

Dopapir når de har kampanjer er billigere pr meter enn i butikken (serla regnet jeg på, lambi er altfor mykt 😛 )

Anonymkode: 76eb1...b0c

Skrevet

Det Europris er gode på er tilbud. Jeg kjøpte f.eks de store Omo vaskepulverpakkene på et tilbud der til 99 kr for ikke lenge siden. 

Anonymkode: a7ff1...6b3

Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Europris har få faste, lave priser, men ofte gode tilbud. Så en slik test har begrenset verdi, da.

Anonymkode: 41ae0...e3d

• Liker 1
Skrevet
På 4.10.2019 den 18.30, AnonymBruker skrev:

Du har rett! Europris er temmelig dyre på Gilette barberhøvler og Veet hårfjerningskrem, blant de produktene som ble testet. Overrasket over at Kiwi kom så bra ut, tilogmed bedre enn de nye «Normal»-butikkene (som jeg ennå ikke har vært inni. Synes de har så sært navn!)

Følge med på tilbud altså..da må jeg vel aktivere e-postreklame da, (for jeg gidder ikke full postboks med papirreklame.)

Det finnes en app, tror jeg, hvor man kan se i forskjellige reklameblader til ulike butikker. Hadde den på iPaden en gang i tiden. Lurer på om den het "mattilbud". Usikker på om denne viser reklameblad til Europris.

Eller så går jeg ukentlig innom de ulike nettstedene til butikker jeg handler på for å se om det er bra tilbud. På den måten slipper jeg å abonnere på epost, men samtidig følge litt med. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...