AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2019 #1 Skrevet 4. oktober 2019 Hvordan er det med sex i ferien for dere? For eksempel i syden og dere har med barn? Jeg savner å kunne slappe av og også kose i ferien, men hun virker lite interessert i å det hele tatt vise kjærlighet. Det er utrolig frustrerende spesielt når man ser andre par viser kjærlighet overfor hverandre. Virker som hun er redd for vise at hun er glad i meg overfor barna/andre. Anonymkode: 47b37...d85
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2019 #2 Skrevet 4. oktober 2019 En oppsving i sexlivet i ferier er viktig for oss. Gjør derfor ikke ting som begrenser oss veldig seksuelt. Hadde vi dratt til syden hadde vi for eksempel dratt til et sted med tilbud for barn, og kost oss mens de var der. Er vi på hytta, som nå, er vi raske på å benytte anledningen når barna er oppslukt i en aktivitet - eller sover. Anonymkode: fffd4...f02
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2019 #3 Skrevet 4. oktober 2019 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: En oppsving i sexlivet i ferier er viktig for oss. Gjør derfor ikke ting som begrenser oss veldig seksuelt. Hadde vi dratt til syden hadde vi for eksempel dratt til et sted med tilbud for barn, og kost oss mens de var der. Er vi på hytta, som nå, er vi raske på å benytte anledningen når barna er oppslukt i en aktivitet - eller sover. Anonymkode: fffd4...f02 Det er akkurat det jeg ønsker også, men desverre begrenser hun seg veldig her. Virker som hun er fryktelig redd for barne skal se/høre eller oppdage noe. Jeg syntes det er veldig negativt og lite spennende, men har desverre lite valg da. Anonymkode: 47b37...d85
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2019 #4 Skrevet 4. oktober 2019 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er akkurat det jeg ønsker også, men desverre begrenser hun seg veldig her. Virker som hun er fryktelig redd for barne skal se/høre eller oppdage noe. Jeg syntes det er veldig negativt og lite spennende, men har desverre lite valg da. Anonymkode: 47b37...d85 Ja, man skal respektere hverandres grenser på det der. Samtidig går det jo an å utfordre henne litt på det? Det er jo ofte en forutinntatt holdning det der med at man skal unngå alt av sex når barna er i nærheten. Husker vi var en uke i Danmark med et vennepar og da vi kom hjem spurte hun venninna mi meg om hvor frustrerende jeg syntes det var å gå der nede en uke uten sex. "Uten sex?" tenkte jeg og sa at det hadde vi da hatt, mye også. Det var alt som skulle til for å dytte henne i "riktig" retning, plutselig var sperren hennes for å ha sex i en slik setting borte. Anonymkode: fffd4...f02
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2019 #5 Skrevet 4. oktober 2019 56 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan er det med sex i ferien for dere? For eksempel i syden og dere har med barn? Jeg savner å kunne slappe av og også kose i ferien, men hun virker lite interessert i å det hele tatt vise kjærlighet. Det er utrolig frustrerende spesielt når man ser andre par viser kjærlighet overfor hverandre. Virker som hun er redd for vise at hun er glad i meg overfor barna/andre. Anonymkode: 47b37...d85 Snakk med hun Anonymkode: 52950...441
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2019 #6 Skrevet 4. oktober 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Snakk med hun Anonymkode: 52950...441 Hun tar det som mas og bedrer ingenting. Hun er rett og slett ikke skrudd sammen slik som meg, og forskjellene blir bare større og større. Og da er vi inne i en ond sirkel. Anonymkode: 47b37...d85
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå