Chimay Skrevet 4. oktober 2019 #1 Skrevet 4. oktober 2019 Hei! Vi skal snart gifte oss og skal ha fotograf til å ta bilder. Skal ta mesteparten av bildene med bare oss to, men vil jo også ha en del med familien. Jeg ser for meg: Vi + våre foreldre Vi + våre søsken Jeg + min forlover Han + hans forlover Også er det sikkert en drøss med andre kombinasjoner. Dere som har giftet dere - hvem tok dere bilder med?
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2019 #2 Skrevet 4. oktober 2019 Fordrar ikke oppstilte bilder, så vi gikk for å ha fotograf med oss hele dagen, da fikk hun knipset alle i ektefølte settinger, har en hel bok full av gode minner fra dagen 😊 Fotografen fikk vite hvem som var foreldre og forlovere slik at hun hadde et ekstra fokus på å få fine bilder av de, feks i vielsen. Anonymkode: 9a192...88d 1
seriousgirl Skrevet 17. november 2019 #3 Skrevet 17. november 2019 Jeg lurer også på dette! Vi skal gifte oss neste sommer, og har begrenset tid til bildetaking! Hvor lang tid har dere satt til bildetaking? Og er dette mellom vielsen og middagen?:)
AnonymBruker Skrevet 20. november 2019 #4 Skrevet 20. november 2019 Brudepar + begge forlovere? Anonymkode: 0ec9f...c0d 1
AnonymBruker Skrevet 20. november 2019 #5 Skrevet 20. november 2019 Fellesbilde med alle sammen. Anonymkode: 8e277...0e0
AnonymBruker Skrevet 21. november 2019 #6 Skrevet 21. november 2019 Foran kirken etter vielsen tok vi bilder med: foreldrene våre søsknene våre besteforeldene våre fadderne våre forlovere og brudepike Så dro vi avgårde sammen med forloverne våre og tok bilder - selvfølgelig i hovedsak alene, men også sammen med forloverne☺️ Er veldig glad for alle de bildene idag, glad vi tok tid til å ta bilder sammen med familie foran kirken❤️ Anonymkode: e92d1...a77
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå