AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2019 #1 Skrevet 4. oktober 2019 Det var et evig mas om barn fra min kjæreste. Jeg hadde egentlig ikke lyst, men ble sagte mast i hjel. Til slutt sa hun at hun enten ville bli gravid eller så ville hun slå opp og finne noen andre å ha barn med. Nå klager hun over at jeg ikke er noen superpappa. Jeg har ikke endret meg og har fremdeles samme behov for å treffe venner og ikke bare sitte inne. Jeg har også behov for å sove, noe som plutselig er overraskende for henne. Hun er sur og sliten fordi hun gjør mest, men hva forventet hun? Har egentlig mest lyst til å stikke fra hele greia... Anonymkode: f341d...f28
Populært innlegg absinthia Skrevet 4. oktober 2019 Populært innlegg #2 Skrevet 4. oktober 2019 Du er en pingle og nå må du ta konsekvensene. Du valgte selv å få barn. 78
Jolene Skrevet 4. oktober 2019 #3 Skrevet 4. oktober 2019 Hadde forklart det du skriver her. Jeg skjønner deg ts. 9
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2019 Populært innlegg #4 Skrevet 4. oktober 2019 Det er litt merkelig at du sa ja da. Du burde bare latt henne gå og finne en annen. Anonymkode: 73df7...bd3 92
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2019 Populært innlegg #5 Skrevet 4. oktober 2019 Når du gikk med på å få barn, selv om du egentlig ikke ville, så tilsier også valget at du kom til å ta ditt ansvar for barnet. Anbefaler deg å forlate forholdet, slik at hun kan finne en mann som ønsker å være med familien sin. Anonymkode: 5a25f...44b 54
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 4. oktober 2019 #6 Skrevet 4. oktober 2019 (endret) . Endret 11. november 2023 av Nasse Nøff ❤
Kontorotta Skrevet 4. oktober 2019 #7 Skrevet 4. oktober 2019 Du tok et valg. Du sa jeg til å bli far, dermed må du stå for det. Selv om det var hun som presset mest, så betyr det ikke at hun skal ta alt ansvar for barnet. Du får gå i deg selv og finne ut hva du vil. Bli kjent med barnet ditt og ta ansvar. Trekke deg ut, betale bidrag og være helgepappa. Det er sånn voksenlivet er. 28
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2019 Populært innlegg #8 Skrevet 4. oktober 2019 Du hadde to valg og begge valgene ville medført konsekvenser. Det ene ville vært å fortsatt si nei til barn, og da hadde du blitt singel og kunne levd livet ditt akkurat som du vil. Det andre valget som også er det valget du tok var å få et barn med din kjæreste. Du tok da også et valg om å velge bort dine egne behov til fordel for et barn som du nå må ta vare på på lik linje som din kjæreste må. Det burde forøvrig ikke være overraskende at konsekvensene ved å bli far er innskrenkning av personlig frihet så du får bare ta deg sammen og være den mannen som situasjonen krever. Anonymkode: e141e...586 53
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2019 #9 Skrevet 4. oktober 2019 Fy skam deg! Du valgte å få barn, hadde brukt kondom om ikke vel!? Fy flate, får vondt av dama og barnet ditt! Noe så vondt å bli avfeid og avvist av barnefar. Voks opp, ta ansvar! Eller ta deg sammen og vær ærlig og skikkelig, flytt ut. Men dine foreldre er vel glade i barnebarnet sitt? Å håper du er for god til å sverte dama di med å si hun lurte deg eller tvang deg til å bli far.. Anonymkode: df740...7f0 7
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2019 #10 Skrevet 4. oktober 2019 Både moren og barnet fortjener bedre. Du lever ditt eget liv selvom du valgte å få barn, det er så egoistisk! Anonymkode: 69c25...576 11
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2019 #11 Skrevet 4. oktober 2019 Hva i alle dager trodde du selv ville skje ved å sette et barn til verden? Et barn som du tydeligvis ikke vil ha, men barnet er da her. Er du alltid så ansvarsløs? Ja stikk du. Det er nok det beste for alle! Anonymkode: 8a7e7...583 13
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2019 #12 Skrevet 4. oktober 2019 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Det var et evig mas om barn fra min kjæreste. Jeg hadde egentlig ikke lyst, men ble sagte mast i hjel. Til slutt sa hun at hun enten ville bli gravid eller så ville hun slå opp og finne noen andre å ha barn med. Nå klager hun over at jeg ikke er noen superpappa. Jeg har ikke endret meg og har fremdeles samme behov for å treffe venner og ikke bare sitte inne. Jeg har også behov for å sove, noe som plutselig er overraskende for henne. Hun er sur og sliten fordi hun gjør mest, men hva forventet hun? Har egentlig mest lyst til å stikke fra hele greia... Anonymkode: f341d...f28 Du tok valget. Du var mer interessert i å beholde henne enn i å være barnløs. Og hun tok valget: hun var mer interessert i å formere seg enn å finne en ordentlig pappa til barnet sitt. og vet du, Ts? Det er ikke det minste synd på noen av dere. Dere tok dumme, egoistiske valg. Og av det ender man opp til knes i gjørme. Det lærer man som ganske lite barn. Den eneste det er synd på her er ungen deres. Dratt mellom to egoistiske foreldre som begge synes egne behov er viktigere enn behovet til et barn er det dømt til å tape. Enten forlater du henne og barnet. Salderer barndommen dets som tapt uansett (noe den trolig er). Eller så mannen du deg opp så det i det minste har en forelder med litt tak i og kanskje en sjanse til å gjøre det helt ok her i livet. For det er virkelig maks man kan forvente med en slik start. Anonymkode: 9726d...62d 20
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2019 #13 Skrevet 4. oktober 2019 Bryr du deg ikke om barnet? Syns du ikke at barnet ditt fortjener at du faktisk bryr deg om barnet? Du høres veldig umoden ut! Anonymkode: 5fd0a...3ab 15
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2019 #14 Skrevet 4. oktober 2019 Anbefaler deg å trekke deg tilbake å la henne oppdra barnet selv. Så ille som det høres ut. Hun tvingte deg til å få barn for sin egen egoistiske grunn å da må hun nesten ta konsekvensene. Mange her vrir det mot deg men typen hadde faktisk samme erfaringen. De mistet x antall graviditeter før de bestemte seg for at de ikke funket sammen. Og hos meg så har han akseptert at jeg kanskje aldri vil ha barn. Han er så snill og alt det der. Han havnet bare i feil hender. Han prøver si at hun var bare snill men hsn har nå innsett hvor manipulerende og egoistisk hun var. Han har det mye bedre hos meg. Han ler. Han har faktisk penger som ikke blir brukt opp av andre. Han blir tatt vare på. Anonymkode: b9785...112
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2019 #15 Skrevet 4. oktober 2019 Lett for noen å si at du bare skulle latt henne gå, for så enkelt er det ikke, og det vet nok alle. Ja hun presset deg, og det er ikke greit å gjøre det. Men nå gikk du med på det da, og da må du spørre deg hvilken mann du vil være. Anonymkode: 4f9a4...5ff
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2019 #16 Skrevet 4. oktober 2019 12 timer siden, Jolene skrev: Hadde forklart det du skriver her. Jeg skjønner deg ts. Om ts er så dum at han lar seg overtale til å få barn får han ta konsekvensene. Det er ingen som lar seg overtale, han kunne gått fra dama eller latt hun gå. Han har sagt ja til barn og bare et barn på 10 år ville brukt samme unnskyldning. Mona overtalte meg til å stjele så det er hennes skyld. Ts er voksen, hadde skjønte det om han var 16 år og livredd for å miste kjæresten, så han lot henne bestemme. Anonymkode: 075df...227 12
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2019 #17 Skrevet 4. oktober 2019 Fortsett som i dag du. Mas fra dama lar du gå inn det ene øret og ut det andre. Kanskje du blir singel etterhvert, men da slipper du jo masete dame og unge. Vinn vinn. Anonymkode: e2221...005 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2019 #18 Skrevet 4. oktober 2019 Så lite ansvarlig du er. Var du ikke med på å lage barnet kanskje? Isåfall skylder du barnet å gi hen det beste av deg selv, og å stille opp. Man skal så klart få ha et sosialt liv og alt det der, men barnet burde for alltid komme foran alt. Det var det du sa ja til når du lå med henne. Anonymkode: 7957f...3ba 3
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2019 #19 Skrevet 4. oktober 2019 Stakkars unge som fikk deg som far. Gå i fra dama de så hun kan finne seg en ny ordentlig mann. Da får iallefall ungen en mannlig rollemodell. Anonymkode: 14470...f43 8
Gjest Warrior Skrevet 4. oktober 2019 #20 Skrevet 4. oktober 2019 Du stikker ikke fra barnet ditt. Da er du bare kald. Vær en god far for ungen. Du kan da sove og være med venner for det. Trenger liksom ikke ut å feste hver dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå