Gjest Ninakanin Skrevet 20. mai 2005 #1 Skrevet 20. mai 2005 :o Hvordan er det mulig!? Er jeg poppis eller noe sånn!?!?!! Hehe nei men helt seriøst, jeg la plutselig merke til at det var 9900 visninger i dagboka mi. Greit nok, jeg stikker innom en gang i blant selv og ser hva jeg egentlig har skrevet for noe tøys og tull. Men TI TUSEN!? Det er drøyt mange visninger!! Lurer på hvor mange som egentlig stikker innom skribleriene mine jeg... Men uansett, når det er 10.000 visninger skal jeg hoppe litt rundt og feire tror jeg!
Cata Skrevet 20. mai 2005 #2 Skrevet 20. mai 2005 Hva skjer først? Får du 10 000 eller får KG 2 000 000? Her blir'e mye fest.
Gjest Ninakanin Skrevet 20. mai 2005 #3 Skrevet 20. mai 2005 haha jeg tenkte også på det!!! men jeg har innsett at dette innlegget ikke hører til på snikksnakk men i dagboka mi
Gjest Ninakanin Skrevet 20. mai 2005 #4 Skrevet 20. mai 2005 :o jeg gikk glipp av det!!!!!! men nå er det altså over 10.000 visninger i dagboka mi, fyttigrisen!!!! Den er jo ikke SÅ gammel!!! :danse: :danse: :danse: :danse: :danse: :danse: :danse: :danse: :danse: :danse: :danse: :danse: :danse: :danse: :danse: :danse: :danse: :danse: :danse: :danse: :danse: :danse: :danse: :danse: :danse: :danse: :danse: :danse: :danse: :danse: :danse: :danse: :danse: :danse: :danse: :danse: :danse: :danse: :danse: :danse: :danse: :danse: :danse: :danse: :danse: :danse: :danse: :danse:
pusla Skrevet 20. mai 2005 #5 Skrevet 20. mai 2005 Du er nok litt poppis ja!! Er det ikke litt skummelt å tenke på alle de som leser om livet ditt? Det synes jeg noen ganger, (men jeg har ikke så mange lesere da).
Gjest Ninakanin Skrevet 20. mai 2005 #6 Skrevet 20. mai 2005 hehe hey, jeg heter ninakanin og jeg er poppis... NOT! haha merker jo det på den tråden her for eksempel Nei men jo, det var jo veldig mye følelser og sånn når det sto på som værst i april og begynnelsen av mai. Men jeg er sånn, veldig opp og ned, veldig sprudlene, deler mye ut av meg selv, øser og øser til alle som vil ha!! Så njei, dagboka holder meg ikke våken om nettene liksom synes egentlig det er litt trygt og godt, på en måte. At selv om jeg ikke møter dere, så finnes det folk der ute som vet hvem jeg *er*, hva som foregår inni hodet mitt, i hjertet mitt. I dagliglivet glemmer folk å sjekke, skjønner du, fordi jeg spretter så mye rundt og virker så glad hele tiden! Og når folk først spør så svarer jeg ikke ærlig, for jeg orker liksom ikke.. så dagboka er et deilig fristed, og det er godt at folk leser i den:) Så: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: Til alle dere som leser i dagboka mi, både dere som legger igjen støttende hilsener, og dere som sniker rundt som fluer på veggen i livet mitt :dagensrose:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå