AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2019 #1 Skrevet 4. oktober 2019 Jeg har for tiden en uventet gledelig effekt av amming, som gjør at alle buksene i klesskapet glir på som en drøm. Jeg er ikke stor i utgangspunktet, men hverken trener eller spiser sunt, og har et godt forhold til snopskåla. Det gjør sitt til at det legger seg litt ekstra på mage, rumpe og lår. Nå når jeg ammer ser det ut til at dette forsvinner - gode tips til hvordan jeg kan jobbe for å holde denne figuren? 🤭 Anonymkode: 3a99f...9cc
Tyah Skrevet 4. oktober 2019 #2 Skrevet 4. oktober 2019 Fortsette å amme. Og når du slutter ikke gå i kalorioverskudd. Men spise så mange kalorier som skal til for å holde vekten. Ikke værre enn det.. alt handler om kalorier ut og kalorier inn.
Gjest WhisperingWind Skrevet 5. oktober 2019 #3 Skrevet 5. oktober 2019 De 500 kcal ammingen brenner må trenes eller kuttes kalorier med.
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2019 #4 Skrevet 5. oktober 2019 Vær forsiktog når du kutter amming og begynner å jobbe... jeg har gått ned etter hver graviditet, men et halvt år i tidsklemma så er jeg tilbake til start 😢 Anonymkode: 2cdf6...acf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå