Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har vært der? Er det veldig dyrt å spise ute? Jeg skjønner at det er veldig mange ting man kan gjøre der som koster penger. Men hva koster en lunsj, middag med vin, en drink osv? Noen som vet ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var der i 2016. Prisnivået var som i Norge, eller høyere. Alkohol er minst like dyrt der som her. 

Om du planlegger å ta turen opp i Burj Khalifa lønner det seg å forhåndskjøpe billett på nett, er MYE dyrere med «impulsbillett» kjøpt der.

Anonymkode: d33cc...97a

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Var der i 2016. Prisnivået var som i Norge, eller høyere. Alkohol er minst like dyrt der som her. 

Om du planlegger å ta turen opp i Burj Khalifa lønner det seg å forhåndskjøpe billett på nett, er MYE dyrere med «impulsbillett» kjøpt der.

Anonymkode: d33cc...97a

Takkfor svar. Da tror jeg kanskje vi ser etter et annet sted:)

Skrevet
På 4.10.2019 den 9.07, Mrst skrev:

Noen som har vært der? Er det veldig dyrt å spise ute? Jeg skjønner at det er veldig mange ting man kan gjøre der som koster penger. Men hva koster en lunsj, middag med vin, en drink osv? Noen som vet ?

Priser avh veldig av hva slags hotell/restaurant, men generelt er det er ikke spesielt billig. Som norske priser eller dyrere, men så vil jeg si at kvaliteten som regel er veldig høy, i motsetning til i Norge. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...