AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2019 #1 Skrevet 4. oktober 2019 Jeg syns hudormer er skikkelig gøye. I går så jeg en video hvor noen fjerna hudormene til en person, og en video ble til flere... Jeg vet jo det at det er mange som ser på disse videoene, men jeg syns de er ekle men også gøye, hvis det gir mening. Jeg liker ikke å se på kvisevideoer. Puss er ikke noe digg. Men videoer hvor man fjerner store hudormer er både nasty og tilfredstillende samtidig. Er jeg det ekkeleste menneske som finnes? Jeg er nesten tredve år, og jeg har aldri sett slike videoer før nå, men kommer nok til å gjøre det i fremtiden. Anonymkode: a0d85...ede
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2019 #2 Skrevet 4. oktober 2019 Det er vanlig, jeg liker det å. Pleide å pelle hudormer fra eksen, han ville ikke det egentlig, men jeg klarte ikke å la vær om jeg så en. Klødde i fingra. Anonymkode: b0b92...c50
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2019 #4 Skrevet 4. oktober 2019 Det er vanlig, og mange liker det, men det er naturligvis også litt tabu å snakke høyt om. Er en sånn satisfying-sak. Det hadde jo ikke florert av videoer av det på youtube og lignende hvis ikke folk fant det fascinerende på et visst plan. Anonymkode: b142d...c13
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå