AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2019 #1 Skrevet 4. oktober 2019 Har vært gift i 10 år. Men føler årene passerer så fort. Drømmer om å ligge med en jente i 20-årene. Er så mange lekre unge kvinner der ute. Flere som har hatt samme partner i mange år som tenker slike tanker? Anonymkode: 81bde...228
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2019 #2 Skrevet 4. oktober 2019 Tanker? Er vel bare å gjøre det? Anonymkode: 593ba...6a2 3
MortenMinstelønn Skrevet 4. oktober 2019 #3 Skrevet 4. oktober 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Har vært gift i 10 år. Men føler årene passerer så fort. Drømmer om å ligge med en jente i 20-årene. Er så mange lekre unge kvinner der ute. Flere som har hatt samme partner i mange år som tenker slike tanker? Har hverken partner eller drømmer om "ung mus." Det kan få meg til å virke sær. Men jeg ville ha valgt andre ord. Personlig ser jeg etter en som er sexy og morsom. Som har stil og et fint smil. Om hun har ung mus, blir litt på siden. Jeg er i begynnelsen av 30-årene så jeg kanskje forstår ikke problemet til TS. Eller er det fordi jeg så ekstremt pen at fuglene kvitrer og hundene logrer når jeg går forbi. Og det finnes ikke et tørt sete på T-banen når jeg står der. Ok. Både TS og jeg har utfordringer. 20
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2019 #4 Skrevet 4. oktober 2019 Er det noe forskjell? Forstår liksom ikek hva du spør , kropper kommer i alle fasonger. Anonymkode: 6cbad...fb1 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2019 #5 Skrevet 4. oktober 2019 Mange fine jenter ja, men mest trolig synes ikke de at du er like lekker 😛 Anonymkode: 23e51...005 12
smalls Skrevet 4. oktober 2019 #7 Skrevet 4. oktober 2019 Bli medlem av en sex side og spør etter unge jenter i 20 årene da vel. 2
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2019 #8 Skrevet 4. oktober 2019 Jeg er en singel kvinne i midten av 30 åra, som har merka at mine preferanser- kanskje ikke har forandra seg, men jeg vil helst gå for menn rundt 10 år yngre enn meg. Da jeg var yngre likte jeg jo de som var jamngamle. Nå er jeg jo singel, så det er for så vidt ikke noe problem. Men tror det ikke er så rart at man tiltrekkes av personer i 20 åra. Anonymkode: ed56d...6f4 1
Gjest Alterego666 Skrevet 4. oktober 2019 #9 Skrevet 4. oktober 2019 Skjønner meg ikke på slike fantasier. Kvinner i 40-årene er -i min erfaring- langt sprekere, friere og hemningsløse enn 20-åringer.
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2019 #11 Skrevet 4. oktober 2019 56 minutter siden, Alterego666 said: Skjønner meg ikke på slike fantasier. Kvinner i 40-årene er -i min erfaring- langt sprekere, friere og hemningsløse enn 20-åringer. Da har ikke du vært mye ut av døra de siste åra.. de fleste 40åringer er feite og slappe, de unge damene har aldri vært strammere enn idag. Heia trening og tights! Anonymkode: 75ab3...155 2
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2019 #12 Skrevet 4. oktober 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Har vært gift i 10 år. Men føler årene passerer så fort. Drømmer om å ligge med en jente i 20-årene. Er så mange lekre unge kvinner der ute. Flere som har hatt samme partner i mange år som tenker slike tanker? Anonymkode: 81bde...228 Jeg er i 20 årene og synes du er ekkel! Du kunne hatt et barn på den alderen Anonymkode: a2ed2...a86 24
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2019 #13 Skrevet 4. oktober 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da har ikke du vært mye ut av døra de siste åra.. de fleste 40åringer er feite og slappe, de unge damene har aldri vært strammere enn idag. Heia trening og tights! Anonymkode: 75ab3...155 Pedofil much Anonymkode: a2ed2...a86
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2019 #14 Skrevet 4. oktober 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Pedofil much Anonymkode: a2ed2...a86 Nei kvinner på 20 år er voksne. Jenter under 17 år er mer tenåringer og barn. Anonymkode: eb129...bdc 1
Blondine Skrevet 4. oktober 2019 #15 Skrevet 4. oktober 2019 5 timer siden, MortenMinstelønn skrev: Har hverken partner eller drømmer om "ung mus." Det kan få meg til å virke sær. Men jeg ville ha valgt andre ord. Personlig ser jeg etter en som er sexy og morsom. Som har stil og et fint smil. Om hun har ung mus, blir litt på siden. Jeg er i begynnelsen av 30-årene så jeg kanskje forstår ikke problemet til TS. Eller er det fordi jeg så ekstremt pen at fuglene kvitrer og hundene logrer når jeg går forbi. Og det finnes ikke et tørt sete på T-banen når jeg står der. Ok. Både TS og jeg har utfordringer. 😂😂 3
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2019 #16 Skrevet 4. oktober 2019 Ja. Derfor jeg fant meg kjæreste som var mye yngre enn meg selv. Anonymkode: 21418...192 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2019 #17 Skrevet 4. oktober 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja. Derfor jeg fant meg kjæreste som var mye yngre enn meg selv. Anonymkode: 21418...192 Menn i 40 årene som tar vare på seg selv, har et hav av tilbud fra kvinner i alle aldre fordi kvinner flest liker modne menn. Anonymkode: eb129...bdc 4
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2019 #18 Skrevet 4. oktober 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Menn i 40 årene som tar vare på seg selv, har et hav av tilbud fra kvinner i alle aldre fordi kvinner flest liker modne menn. Anonymkode: eb129...bdc Nei, sånn har jeg aldri vert, og kommer aldri til å bli. Det er ikke en "kvinner flest" ting. Anonymkode: ed56d...6f4 8
Em11mily Skrevet 4. oktober 2019 #19 Skrevet 4. oktober 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Har vært gift i 10 år. Men føler årene passerer så fort. Drømmer om å ligge med en jente i 20-årene. Er så mange lekre unge kvinner der ute. Flere som har hatt samme partner i mange år som tenker slike tanker? Anonymkode: 81bde...228 Hva får deg til å tro at de lekre unge jentene vil ha deg da ??? Du er vel allerede godt oppe i årene med både kulemage og hårtap. Ta til takke med det du har og glem unge jenter !!!!!!!!!!!!!!!! 9
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2019 #20 Skrevet 4. oktober 2019 Akkurat nå, Em11mily skrev: Hva får deg til å tro at de lekre unge jentene vil ha deg da ??? Du er vel allerede godt oppe i årene med både kulemage og hårtap. Ta til takke med det du har og glem unge jenter !!!!!!!!!!!!!!!! Den hørtes bitter ut😂😂 Klart en mann tenner på ei sprek yngre dame. Biologi er vanskelig å endre. Anonymkode: 7371c...bd9 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå