Gå til innhold

Kar i 40-års krisa. Ønsker ung mus.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært gift i 10 år. Men føler årene passerer så fort. Drømmer om å ligge med en jente i 20-årene. Er så mange lekre unge kvinner der ute.

Flere som har hatt samme partner i mange år som tenker slike tanker?

Anonymkode: 81bde...228

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tanker? Er vel bare å gjøre det?

Anonymkode: 593ba...6a2

• Liker 3
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har vært gift i 10 år. Men føler årene passerer så fort. Drømmer om å ligge med en jente i 20-årene. Er så mange lekre unge kvinner der ute.

Har hverken partner eller drømmer om "ung mus." Det kan få meg til å virke sær. Men jeg ville ha valgt andre ord. Personlig ser jeg etter en som er sexy og morsom. Som har stil og et fint smil. Om hun har ung mus, blir litt på siden. Jeg er i begynnelsen av 30-årene så jeg kanskje forstår ikke problemet til TS. Eller er det fordi jeg så ekstremt pen at fuglene kvitrer og hundene logrer når jeg går forbi. Og det finnes ikke et tørt sete på T-banen når jeg står der.

Ok. Både TS og jeg har utfordringer. 

• Liker 20
Skrevet

Er det noe forskjell? Forstår liksom ikek hva du spør , kropper kommer i alle fasonger.

Anonymkode: 6cbad...fb1

• Liker 1
Skrevet

Mange fine jenter ja, men mest trolig synes ikke de at du er like lekker 😛

Anonymkode: 23e51...005

• Liker 12
Skrevet

Troll 

Anonymkode: 74117...a40

• Liker 3
Skrevet

Bli medlem av en sex side og spør etter unge jenter i 20 årene da vel.

• Liker 2
Skrevet

Jeg er en singel kvinne i midten av 30 åra, som har merka at mine preferanser- kanskje ikke har forandra seg, men jeg vil helst gå for menn rundt 10 år yngre enn meg. Da jeg var yngre likte jeg jo de som var jamngamle. Nå er jeg jo singel, så det er for så vidt ikke noe problem. Men tror det ikke er så rart at man  tiltrekkes av personer i 20 åra. 

Anonymkode: ed56d...6f4

• Liker 1
Gjest Alterego666
Skrevet

Skjønner meg ikke på slike fantasier.

Kvinner i 40-årene er -i min erfaring- langt sprekere, friere og hemningsløse enn 20-åringer.

Skrevet

Bilderesultat for mus

Anonymkode: 8921a...808

• Liker 25
Skrevet
56 minutter siden, Alterego666 said:

Skjønner meg ikke på slike fantasier.

Kvinner i 40-årene er -i min erfaring- langt sprekere, friere og hemningsløse enn 20-åringer.

Da har ikke du vært mye ut av døra de siste åra.. de fleste 40åringer er feite og slappe, de unge damene har aldri vært strammere enn idag. Heia trening og tights! 

Anonymkode: 75ab3...155

• Liker 2
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er i 20 årene og synes du er ekkel! Du kunne hatt et barn på den alderen

Anonymkode: a2ed2...a86

• Liker 24
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da har ikke du vært mye ut av døra de siste åra.. de fleste 40åringer er feite og slappe, de unge damene har aldri vært strammere enn idag. Heia trening og tights! 

Anonymkode: 75ab3...155

Pedofil much 

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Pedofil much 

Nei kvinner på 20 år er voksne. Jenter under 17 år er mer tenåringer og barn.

Anonymkode: eb129...bdc

• Liker 1
Skrevet
5 timer siden, MortenMinstelønn skrev:

Har hverken partner eller drømmer om "ung mus." Det kan få meg til å virke sær. Men jeg ville ha valgt andre ord. Personlig ser jeg etter en som er sexy og morsom. Som har stil og et fint smil. Om hun har ung mus, blir litt på siden. Jeg er i begynnelsen av 30-årene så jeg kanskje forstår ikke problemet til TS. Eller er det fordi jeg så ekstremt pen at fuglene kvitrer og hundene logrer når jeg går forbi. Og det finnes ikke et tørt sete på T-banen når jeg står der.

Ok. Både TS og jeg har utfordringer. 

😂😂

• Liker 3
Skrevet

Ja. Derfor jeg fant meg kjæreste som var mye yngre enn meg selv.

Anonymkode: 21418...192

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja. Derfor jeg fant meg kjæreste som var mye yngre enn meg selv.

Anonymkode: 21418...192

Menn i 40 årene som tar vare på seg selv, har et hav av tilbud fra kvinner i alle aldre fordi kvinner flest liker modne menn.

• Liker 4
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Menn i 40 årene som tar vare på seg selv, har et hav av tilbud fra kvinner i alle aldre fordi kvinner flest liker modne menn.

Nei, sånn har jeg aldri vert, og kommer aldri til å bli. Det er ikke en "kvinner flest" ting. 

Anonymkode: ed56d...6f4

• Liker 8
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva får deg til å tro at de lekre unge jentene vil ha deg da ??? Du er vel allerede godt oppe i årene med både kulemage og hårtap. Ta til takke med det du har og glem unge jenter !!!!!!!!!!!!!!!!

• Liker 9
Skrevet
Akkurat nå, Em11mily skrev:

Hva får deg til å tro at de lekre unge jentene vil ha deg da ??? Du er vel allerede godt oppe i årene med både kulemage og hårtap. Ta til takke med det du har og glem unge jenter !!!!!!!!!!!!!!!!

Den hørtes bitter ut😂😂 Klart en mann tenner på ei sprek yngre dame. Biologi er vanskelig å endre.

Anonymkode: 7371c...bd9

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...