Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Et nært familiemedlem fyller 50 år 🤩 og vi (familien) skal samles for en liten, men hyggelig feiring. Det blir kun den nærmeste familien, ca 15 stk. Alle er over 18 år.

Vi skal ha middag og kaker, men jeg tenker jo at det hadde vært hyggelig med et eller annet som gjør at hun føler at det er bursdag og ikke bare en vanlig familiemiddag. Jeg har tenkt på at en eller annen form for vinsmaketest (evt øl) kan være en mulighet, ellers så står jeg egentlig litt fast. Er det noen som har noen ideer til hva vi kan gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal dere være hjemme eller har dere leid lokaler? Å gjøre det litt ekstra fint med levende lys, blomster, servietter osv. vil jo gjøre det til litt mer enn bare en familiemiddag, og så "bobler" så klart, altså champagne/prosecco eller annen sprudlende vin som velkomstdrink/aperitif. Det varierer jo hva folk synes er morsomt - noen liker sanger/taler, andre gjør det ikke. Noe som har vært en suksess i "runde" lag som jeg har vært i, er å lage en bildekavalkade med bilder av jubilanten fra baby til voksen og vise det på lerret via prosjektor, eventuelt med jubilantens favorittlåt i bakgrunnen. Vinsmaking var forøvrig en god idè, synes jeg. God feiring :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...