Gå til innhold

Stilig dørskilt?


Pip

Anbefalte innlegg

Sidan me snart skal flytte, mannen snart har bursdag og me snart bryllaupsdag (ikkje heilt bestemt meg for kva for ein av anledningane denne gåva skal vere til...), har eg lyst til å gi han eit stilig dørskilt.

Problemet er at eg ikkje finn akkurat det eg er ute etter. Vil IKKJE ha messing-opplegg, og absolutt ikkje heimelaga med hobbylakk... Fann dette som er litt i 'mi gate', men vil ikkje ha husnr. på - berre namna våre enkelt og greit...

Tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjest0

kan du ikke lage noe lignende selv..

de var veldig fine, men med litt plastikk/glass og farga papir og printer kan det hende at du kan lage en helt selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har sett at en del rett og slett bruker ei vanlig treramme som de maler etter ønske og lager en stilig "presentasjon" inni ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Er på jakt etter det samme selv. Fant et stilig i pleksi og stål i Bonytt, der er Norsk Skilt-Gravering oppgitt som forhandler, men hjemmesiden deres er temmelig intetsigende. Skiltet var en stålplate, fire skruer som holdt pleksiplaten litt ut i fra stålplaten, og så navnet i sort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madden i.i.
Er på jakt etter det samme selv. Fant et stilig i pleksi og stål i Bonytt, der er Norsk Skilt-Gravering oppgitt som forhandler, men hjemmesiden deres er temmelig intetsigende. Skiltet var en stålplate, fire skruer som holdt pleksiplaten litt ut i fra stålplaten, og så navnet i sort.

Vi har lagd et akkurat maken selv! Brukte en bit stålplate, sort kartong, hvit tusj, pleksiglass, og fire skruer m/muttere.

På den sorte kartongen skrev jeg inn teksten med hvit tusj. Vi skrudde så skruene gjennom pleksiglasset og stålplaten.

For ikke å ødelegge ytterdøra så filte vi av skruene jevnt med stålplatens bakside, og limte på dobbelsidige tape-puter.

Fiks ferdig dørskilt! Enkelt, billig og utrolig effektfullt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Lurt! Det jeg så kostet godt over tusenlappen, og det syntes jeg var altfor dyrt. Kanskje jeg også skal prøve å mekke noe selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest selina

jeg bestillte et i plexiglass og rustfritt stål, ble veldig fint, men det skal jo passe til huset også ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg bestillte et i plexiglass og rustfritt stål' date=' ble veldig fint, men det skal jo passe til huset også ..[/quote']

Høyrdest fint ut! Skal passe til huset ja - det skulle eg verkeleg teke hensyn til viss me hadde eigen leiligheit/hus, men så lenge me berre leiger, vert det litt dumt å tenkje for mykje det - kanskje vert me berre buande der eit år...

Men kor bestilte du det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...