Gå til innhold

Hva kjøper du?  

1. 1. Hva kjøper du?

• Se og hør, tirsdag
      5
    • Her og nå
      8
    • Se og hør, fredag
      0
    • Se og hør, tirsdag og fredag
      0
    • Se og hør, tirsdag og fredag + her og nå
      0
    • Se og hør tirsdag og her og nå
      0
    • Her og nå og se og hør, fredag
      1
    • Ingen av delen!
      21

Anbefalte innlegg

Gjest Dragostin
Skrevet

I mange år var Se og Hør tirsdagens høydepunkt. Fersk sladder om kjendisene, morsomme bilder og en fantastisk tv-guide. For hver film som gikk den uken, stod det med prikker, hvor mye nakenhet, action, komedie, drama og thriller filmen inneholdt! Svært praktisk ja! Men dette ble det slutt på for drøye 5 år siden!

Så dukket Her og nå opp, samme innhold, halv pris! Fantastisk, så nå kjøper jeg kun Her og nå. Så la sistnevnte på 2 kr i prisen sin, det samme gjorde Se og hør.... Så kom Se og hør med en fredagsutgave også, ofte med en spennende "gave" som en cd med 5 dårlige sanger på. Når dette skjer, skrur Se og hør gjerne opp prisen med ytterlige 5 kr.

Hva kjøper dere? Begge bladene skriver jo om akkurat det samme og Her og nå har bedre filmomtaleguide! Pluss det er halv pris!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøper Her&Nå jeg. Men det er vel ikke pga. alt sladderet. Det er det så vidt jeg gidder å lese. Er mer for at det også er et programblad! =)

Skrevet

jeg har lest se og hør i mange år, og holder meg til det.

kjøper se og hør kanskje annen hver uke, og men se og hør weekend gidder jeg ikke å kjøpe.

Gjest gjest1
Skrevet

Kjøper ingen av delene. De gangene jeg har bladd gjennom har jeg inntrykk av at det er mest søppel og slarv, og det gidder jeg ikke bruke penger på.

Skrevet

Syntes ikke det er så mye spennende i hverken Se & Hør eller Her & Nå - men det er veldig allrighte TV-blader. Da har jeg selvsagt endt opp med det rimligste... som er Her & Nå. :)

Gjest Catwoman
Skrevet

Kjøper ingen av de. Men leser de på jobben.

Skrevet

Kjøper Her og Nå pga greit og oversiktlig tv-program. Mye billigere enn å kjøpe avis hver dag.

Leser av og til resten av bladet, hvis jeg ikke har annet lesestoff...

Gjest gjesta
Skrevet

kjøper programbladet, den beste tev oversikten har de..

Gjest Darcy
Skrevet

Jeg kjøper de bladene veldig sjelden, men om jeg gjør det og må velge så tar jeg Se & Hør.

Skrevet

Leser ingen av dem....ikke hos tannlegen heller. :ler:

Gjest Spacegirl
Skrevet

Jeg kjøper ingen av dem. Har bare 2 tv-kanaler, så jeg trenger ikke noe programblad som kan fortelle meg om alle de bra programmene jeg går glipp av :roll: . Og sladderen er jeg lite interessert i, foretrekker heller en god bok enn å lese om Svenno's siste krumspring :ler:

Skrevet

Jeg kjøper ingen av dem.

Skrevet

til daglig kjøper jeg ingen av dem, da bruker jeg avisene som programblad.

er det langfri eller andre perioder der jeg ikke får med meg avisen hver dag, så kjøper jeg her og nå, for programbladet.

valget faller da på her og nå pga at det er såpass mye billigere en se og hør, og det er tvprogrammet jeg er ute etter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...