Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stemmer det at det kan komme en tid der Færøyene stort sett består av menn og thaidamer?

Så en interessant statisitkk at de har noe av den høyeste importraten av thaikvinner, og Fæyoene er jo ikke stort befolket.

Kan bli interessant hvordan dette blir i fremtiden. Hvorfor finner ikke menn fra færøyene koner fra europeiske land men må reise helt til andre siden av kloden for  å finne koner?

Anonymkode: 14654...7b7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også lest at asiatiske menn begynner å bli rasende fordi hvite menn importerer kvinnene deres i så stort antall og at de snakker ned om de og

Dette kommer ikke til å bli pent i fremtiden.

''The Nordic countries and Germany have the most sexpats and imported SEA mail-order brides per capita, based on multiple stats I've seen. Even more than Britain despite, again, the stereotype of the obese, drunken.British football hooligan with 2 Thai women under his arms...''

Gjest ana0603
Skrevet

På Færøyene finnes det mindre kvinner enn menn, så da...

Skrevet
Akkurat nå, ana0603 skrev:

På Færøyene finnes det mindre kvinner enn menn, så da...

Men hvorfor importere thaikvinner fra barer osv?

Jeg vet at færøyene har mindre kvinner enn menn.

Skrevet

Thailand: 68 millioner

Færøyene 51 000.

• Liker 1
Skrevet
På 3.10.2019 den 22.30, AnonymBruker skrev:

Stemmer det at det kan komme en tid der Færøyene stort sett består av menn og thaidamer?

Så en interessant statisitkk at de har noe av den høyeste importraten av thaikvinner, og Fæyoene er jo ikke stort befolket.

Kan bli interessant hvordan dette blir i fremtiden. Hvorfor finner ikke menn fra færøyene koner fra europeiske land men må reise helt til andre siden av kloden for  å finne koner?

Fordi de liker de asiatiske og det eksotiske utseendet. Derfor.

Kan ikke snakke for alle de, men noen mener de må fordi de finner ikke noe bedre. Det er ikke helt sant men noen ganger er det det men det gjelder ikke bare de. 

Anonymkode: e364a...c3c

Skrevet

Hvis det ikke er nok damer på Færøyene, så må noen finne dame i andre land. Verre er det ikke 

Anonymkode: 18ad2...7e3

Skrevet

Unge kvinner emigrerer fra Færøyene i større grad enn unge menn, samtidig som det kanskje ikke er så mange europeiske kvinner ellers som finner Færøyene særlig forlokkende å flytte til. Det er vel flere villige damer i Thailand og på Filippinene, da.

Skrevet
På 5.10.2019 den 12.00, AnonymBruker skrev:

Fordi de liker de asiatiske og det eksotiske utseendet. Derfor.

Kan ikke snakke for alle de, men noen mener de må fordi de finner ikke noe bedre. Det er ikke helt sant men noen ganger er det det men det gjelder ikke bare de. 

Anonymkode: e364a...c3c

Ok , hvis eksotisk er så viktig, hvorfor ikke noen fra Afrika?

Skrevet
19 timer siden, Klossmajor skrev:

Unge kvinner emigrerer fra Færøyene i større grad enn unge menn, samtidig som det kanskje ikke er så mange europeiske kvinner ellers som finner Færøyene særlig forlokkende å flytte til. Det er vel flere villige damer i Thailand og på Filippinene, da.

Jeg har vanskelig for å tro at utav en 800 millioner (halvparten kvinner) så kunne ingen tenke seg å flytte et sted hvor man kan få høyere lønn osv.

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ok , hvis eksotisk er så viktig, hvorfor ikke noen fra Afrika?

Tilgjengelighet tror jeg er et nøkkelord.

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har vanskelig for å tro at utav en 800 millioner (halvparten kvinner) så kunne ingen tenke seg å flytte et sted hvor man kan få høyere lønn osv.

Igjen tror jeg tilgjengelighet er mye av årsaken.

Europas kvinner trekker i forsvinnende liten grad til Færøyene på eget initiativ. Samtidig tror jeg både at forholdene ligger mer til rette for å friste kvinner fra Thailand og Filippinene enn kvinner andre steder fra, og at menn oppfatter kvinner derfra som lettere å få tilgang til og lettere få napp hos.

Skrevet
2 minutter siden, Klossmajor skrev:

Tilgjengelighet tror jeg er et nøkkelord.

Igjen tror jeg tilgjengelighet er mye av årsaken.

Europas kvinner trekker i forsvinnende liten grad til Færøyene på eget initiativ. Samtidig tror jeg både at forholdene ligger mer til rette for å friste kvinner fra Thailand og Filippinene enn kvinner andre steder fra, og at menn oppfatter kvinner derfra som lettere å få tilgang til og lettere få napp hos.

Hmm. Du tror ikke det finnes slike kvinner som vil gjerne oppdra den neste generasjonen på færøyene? polske eller Russiske kvinner f.eks?

Jeg stoler ikke på forholdene mellom hvite menn og thaidamer .

Skrevet

Det er lettere å få napp hos Thaidamer....

Anonymkode: d309e...ebd

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er lettere å få napp hos Thaidamer....

Anonymkode: d309e...ebd

Det er ingen god begrunnelse uansett. Kjærlighet skal være basert på ekte.

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hmm. Du tror ikke det finnes slike kvinner som vil gjerne oppdra den neste generasjonen på færøyene? polske eller Russiske kvinner f.eks?

Jeg stoler ikke på forholdene mellom hvite menn og thaidamer .

Det finnes sikkert kvinner i alle deler av Europa som under gitte omstendigheter kunne tenkt seg en fremtid på Færøyene. Selv om avstanden i kilometer er betraktelig kortere enn fra Thailand og Filippinene, kan det nok fortone seg som vanskeligere å orientere seg mot Øst-Europa for de fra Færøyene som er på utkikk etter en partner. Jeg tror at kanalene for å oppnå kontakt med tilgjengelige kvinner er bedre etablert mot Thailand og Filippinene. Jeg må vedgå at dette ikke er noe jeg har oversikt over. Det blir bare antakelser basert på det inntrykket jeg har fått gjennom media og det lille jeg har hørt om dette fra bekjente.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...