Gå til innhold

Dårlig kundeservice

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forrige uke var jeg ombord i en taubanevogn. Jeg satt helt bakerst på en benk, og da vi kom til toppen og døren til vognen ble åpnet, så smalt skivedøren inn i kneskålen med et smell. Jeg ropte høyt au og alle i vognen inkludert vakten som åpnet døren, så forskrekket på meg og vakten spurte om det gikk bra. Jeg sa det var vondt men at det sikkert gikk over. Kneet hovnet opp og verket et par dager, og nå en drøy uke etterpå, stikker det litt inni kneet når jeg bøyer det. Jeg skrev en e-post til selskapet og forklarte hva som hadde skjedd, og påpekte at det burde stå skilt i vognen, der vi ble gjort oppmerksom på faren med døren. Fikk til svar at vakten som åpner døren, bruker å gi beskjed men at han denne gangen hadde glemt det. De skrev at de beklaget det inntrufne og håpet kneet var bedre. Ikke noe plaster på såret i form av å dekke legeregningen min, eller et gavekort på gratis tur ol. Det synes jeg er litt dårlig service eller krever jeg for mye? 

Anonymkode: fa3fb...ad6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snabla dårlig, helt enig. Ring de og nekt å avslutte samtalen før de gir deg et gavekort på en gratis taubanetur. 

• Liker 1
Skrevet

Synes ikke det var dårlig service, de beklaget. Hadde de ikke svart deg så hadde det vært dårlig service.

Anonymkode: e485a...668

• Liker 5
Skrevet

Herregud.. Hvis jeg skulle sendt e-post hver gang jeg har tryna i butikker og skadet meg rundtomkring hadde jeg nok blitt sittende noen timer. Skjerp deg, pmskjerring

Anonymkode: 37ca3...3ad

• Liker 1
Skrevet

Nei, det er ikke dårlig kundeservice. Det er du som er storforlangende. 

Anonymkode: a6c89...dc4

• Liker 4
Skrevet

Ts her.Det var ikke jeg som skadet meg selv eller snublet,jeg satt på en benk inntil veggen og fikk den tunge jerndøren i kneskålen når de åpnet.Han som åpnet døren glemte å gi beskjed om at vi må passe oss,og jeg har ikke tatt banen før så jeg tenkte ikke på at døren kunne treffe meg. Jeg var sykmeldt i 4 dager siden jeg har en aktiv jobb,og det var smertefullt å gå,kneet var hovent og jeg satt med is på kneet i et par dager for at hevelse skulle gå ned.I går var første gang jeg klarte å bøye kneet skikkelig uten at jeg fikk veldig vondt og hevelse.

P.S Jeg har faktisk ikke pms nå,siden jeg er ferdig med mensen,men det har kanskje du siden du svarer meg så surt?

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Herregud.. Hvis jeg skulle sendt e-post hver gang jeg har tryna i butikker og skadet meg rundtomkring hadde jeg nok blitt sittende noen timer. Skjerp deg, pmskjerring

Anonymkode: 37ca3...3ad

• Liker 3
Skrevet

Det er helt på sin plass at de betaler for behandling, eventuell tapt arbeidsfortjeneste og andre kostnader du måtte ha som følge av dette. Selskapet påførte deg en skade som følge av at deres ansatt var uoppmerksom. (Jeg antar at din historie er korrekt) 

Dette skal de tilby helt av seg selv. Hvis du hadde tatt dette til retten så hadde de blitt dømt til å betale erstatning samt pådratt seg en masse dårlig publisitet. 

Ikke bare er de erstatningspliktig etter loven, men det er også god folkeskikk. 

Anonymkode: 1e1c2...40d

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er helt på sin plass at de betaler for behandling, eventuell tapt arbeidsfortjeneste og andre kostnader du måtte ha som følge av dette. Selskapet påførte deg en skade som følge av at deres ansatt var uoppmerksom. (Jeg antar at din historie er korrekt) 

Dette skal de tilby helt av seg selv. Hvis du hadde tatt dette til retten så hadde de blitt dømt til å betale erstatning samt pådratt seg en masse dårlig publisitet. 

Ikke bare er de erstatningspliktig etter loven, men det er også god folkeskikk. 

Anonymkode: 1e1c2...40d

Kommer helt an på hva som står i vilkårene for bruk av taubanen det, for vilkår har de nesten garantert. TS må lese dette og se om det står noe om erstatning for skader som oppstår. Ofte har selskaper beskyttet seg godt mot hendelige skader som skyldes slikt, f. eks. ved at passasjerer plikter å sette seg inn i sikkerhetsbestemmeler som bord e.l. 

Anonymkode: b603c...9ae

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kommer helt an på hva som står i vilkårene for bruk av taubanen det, for vilkår har de nesten garantert. TS må lese dette og se om det står noe om erstatning for skader som oppstår. Ofte har selskaper beskyttet seg godt mot hendelige skader som skyldes slikt, f. eks. ved at passasjerer plikter å sette seg inn i sikkerhetsbestemmeler som bord e.l. 

Anonymkode: b603c...9ae

Det står ikke noe oppslag inne i vognen om at man skal passe på å ikke komme i nærheten av skyvedører, heller ikke noe oppslag nede ved stasjonen. Jeg sjekket det da jeg tok banen ned igjen den dagen. Jeg fikk beskjed av selskapet når jeg kontaktet dem via e-post, at toppvakten har som oppgave å gi beskjed at folk må passe på når de åpner døren. Dette ble ikke gjort denne gangen, har han fortalt til sin sjef. 

Ts.

Skrevet

Høres ut som helt ordinær kundeservice. 

Anonymkode: 47c14...9e5

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...