AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2019 #1 Skrevet 3. oktober 2019 Altså, jeg har de siste dagene spist havregrøt til frokost og ryvita til lunsj. Tvert merker jeg det på magen. I går hadde jeg så vondt i magen da jeg satt på bussen at jeg vurderte å gå av. Full av luft. Skikkelig stinn. Når jeg endelig kom hjem kom det luft. Da greier jeg slappe av. Men det var jo ikke måte på😳 og illeluktende. Blir det bedre? Har liksom stort sett alltid spist brød til frokost og lunsj. Beklager detaljer, men det er nå dette som er problemet. Jeg har store problemer med å gjøre annet enn å tisse på do på jobb. Kan jo ikke gå å prompe der heller, og hvertfall ikke med den lukta. Blir det bedre? Anonymkode: da770...240
NewInTown Skrevet 3. oktober 2019 #2 Skrevet 3. oktober 2019 Det er ikke uvanlig å merke litt endringer på magen, som f.eks. litt ekstra luft, når man legger om kostholdet. Men når det er sagt - hvorfor kan du ikke spise brød til frokost og lunsj dersom det er best for deg? Er havregrøt og ryvita så mye bedre? Jeg tenker jo kanskje at du kan lage brød som er såpass sunne at du kan spise brød, men samtidig være sunn. Om det er målet da.
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2019 #3 Skrevet 3. oktober 2019 Veldig lettvint med kjøleskapgrøt på morgenkvisten, og knekkebrød er greit å ha stående på jobb, samt pålegg i kjøleskapet. Slipper å tenke på matpakke. Anonymkode: da770...240
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå