Cocogirl Skrevet 3. oktober 2019 #1 Skrevet 3. oktober 2019 (endret) Slett Endret 3. oktober 2019 av Cocogirl Bare slett
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2019 #2 Skrevet 3. oktober 2019 Trenger jo ikke snu opp ned på alt her? Det er relativt praktisk lagt opp. Legge nye fliser på de gamle, skifte knotter på skapene. Male veggene i strie, kanskje få dem slette. Få noe fin belysning. Skifte kjøkkenvifte med en mer effektiv en. Kommer langt med sånne enkle grep her. Anonymkode: 567fe...77d
NewInTown Skrevet 3. oktober 2019 #3 Skrevet 3. oktober 2019 Jeg tror jeg hadde fått nytt belegg/fliser på veggen bak vasken mellom kjøkkenskapene. Skiftet benkeplate. Beholdt kjøkkenskapene, men slipt ned og malt, satt på nye mer moderne håndtak. Og skiftet til litt mer moderne apparater (kjøleskap og komfyr). Så kommer du ekstremt langt. Husk å velge farger som passer godt med gulvet. Og spotter/lys under overskapene dersom det er mulig.
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2019 #4 Skrevet 3. oktober 2019 Hvorfor har du slettet H.I? Sånt irriterer meg grenseløst! Det er rett og slett respektløst,,selv om du ikke får svarene du vil ha. Anonymkode: 361c4...956 6
Cocogirl Skrevet 3. oktober 2019 Forfatter #5 Skrevet 3. oktober 2019 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor har du slettet H.I? Sånt irriterer meg grenseløst! Det er rett og slett respektløst,,selv om du ikke får svarene du vil ha. Anonymkode: 361c4...956 Fått svarene jeg letta etter. Bare slapp av du.
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2019 #6 Skrevet 4. oktober 2019 På 3.10.2019 den 22.04, Cocogirl skrev: Fått svarene jeg letta etter. Bare slapp av du. Du trenger ikke slette for det. Er JÆVLIG egoistisk og dårlig forumskikk. Hva om andre kanskje lurer på det samme? Tenk så verdiløst dette forumet hadde vært om alle slettet HI etter de hadde fått svar. Er lov å tenke litt lenger enn nesegrevet rekker. Anonymkode: 4ff00...b9f 5
Cocogirl Skrevet 5. oktober 2019 Forfatter #7 Skrevet 5. oktober 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Du trenger ikke slette for det. Er JÆVLIG egoistisk og dårlig forumskikk. Hva om andre kanskje lurer på det samme? Tenk så verdiløst dette forumet hadde vært om alle slettet HI etter de hadde fått svar. Er lov å tenke litt lenger enn nesegrevet rekker. Anonymkode: 4ff00...b9f Kanskje du kan bruke ordene dine litt mer rett. Er ikke her for å skape kvalme, hvis andre lurer på det samme så for de poste egen innlegg om det. Er ikke så vanskelig 😁
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2019 #8 Skrevet 5. oktober 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Du trenger ikke slette for det. Er JÆVLIG egoistisk og dårlig forumskikk. Hva om andre kanskje lurer på det samme? Tenk så verdiløst dette forumet hadde vært om alle slettet HI etter de hadde fått svar. Er lov å tenke litt lenger enn nesegrevet rekker. Anonymkode: 4ff00...b9f Hun har gjort akkurat det samme før også, og som du sier så er det egoistisk, irriterende og veldig dårlig forumskikk. Anonymkode: 864c9...a14 3
Cocogirl Skrevet 5. oktober 2019 Forfatter #9 Skrevet 5. oktober 2019 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun har gjort akkurat det samme før også, og som du sier så er det egoistisk, irriterende og veldig dårlig forumskikk. Anonymkode: 864c9...a14 Ja ja ja samme det vel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå