Gå til innhold

First price kyllingkjøttdeig smaker vondt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi spiser egentlig kun Stangekylling siden de lever under bedre forhold og kyllingkjøttdeig spiser vi sjelden uansett merke. Men idag klarte gubben å kjøpe First price kyllingkjøttdeig i stedet for vanlig kjøttdeig og fy, den smakte vondt! Ikke ødelagt (håper jeg), for den luktet som den skulle, men smaken var skikkelig ekkel! Ikke dårlig som i ødelagt eller sur, men bare ekkel smak. Noen som har opplevd det samme eller er det bare jeg sommer kresen? Stangekylling sin har ikke den ekle smaken selv om vi sjelden kjøper kyllingkjøttdeig, foretrekker karbonadedeig av storfe om vi skal ha kjøttdeig. 

Anonymkode: 4f545...1a4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje det smakte rart fordi du ikke er vant med å spise kyllingkjøttdeig? At du automatisk sammenlignet smaken med karbonadedeig av storfe? 

Anonymkode: f7092...ef4

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Syns kyllingkjøttdeig generelt smaker vondt, svinekjøttdeig også.

Skrevet

Jeg synes kyllingkjøttdeig smaker vondt alltid. Hvis jeg bruker det, er det for å blande med kjøttdeig og krydre til kjøttboller. Synes ikke kyllingkjøttdeig er noe bra produkt å bruke alene, må i tilfelle krydres mye.

Anonymkode: af447...6ba

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje det smakte rart fordi du ikke er vant med å spise kyllingkjøttdeig? At du automatisk sammenlignet smaken med karbonadedeig av storfe? 

Anonymkode: f7092...ef4

Det kan hende. :) God var den ihvertfall ikke. Jeg kjente den «igjennom» pastasausen på en måte og ikke syns jeg den «trakk til seg» sausen på samme måte som karbonadedeigen heller. 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg synes kyllingkjøttdeig smaker vondt alltid. Hvis jeg bruker det, er det for å blande med kjøttdeig og krydre til kjøttboller. Synes ikke kyllingkjøttdeig er noe bra produkt å bruke alene, må i tilfelle krydres mye.

Anonymkode: af447...6ba

Jeg spiste pastasaus til, kokte den inn, selvfølgelig etter at kjøttdeigen var godt stekt. Krydret godt også, men syns ikke det ble godt likevel. Aldri mer! 

Skrevet

Kyllingkjøttdeig smaker høgg uansett, rart det er menneskemat. 

• Liker 1
Skrevet
13 minutter siden, SupaWoman skrev:

Kyllingkjøttdeig smaker høgg uansett, rart det er menneskemat. 

Det har du rett i, spesielt når det gjelder First price sin, det er seriøst det verste jeg har smakt og den var ikke sur eller dårlig en gang. Kan nesten kjenne smaken fortsatt, grøss. Ville ikke gitt den til katten en gang, fysj. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...