Gå til innhold

Menn/gutter STIRRER på treningssenteret...

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skulle vært flere sentre kun for kvinner så man slipper kåte menn som ikke respekterer kvinner. Trener bare på jobb jeg da fordi jeg orket ikke sånne menn.

Anonymkode: 7b8d1...bf3

Det var en god ide 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det er irriterende og ekkelt når (spesielt) menn kikker. Jeg trener for øvrig på et treningssenter hvor flesteparten er ganske unge (og kjekke) menn, som er oppriktig interessert i trening og dermed stirrer de ikke heller. Man kan få blikkontakt, men har aldri opplevd stirring på mitt treningssenter. Heller jeg som kvinne som ofte stirrer litt :P 

Anonymkode: 9d418...1f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke sikkert at TS gjør dette, men som godt voksen mann, hvor de fleste av jentene på mitt helsestudio kunne vært døtrene min, skjønner jeg ikke greia med å ha på seg små topper, tights og yogapants i styrkesalen. Disse plaggene har ingen annen funksjon enn exhibisjonistiske. (Tights er et plagg som er laget for å stimulere venene under lange cardio-økter).

Når en tropper opp på helsestudio med klær som ser ut som de er tatt på med spray-boks, bør en også kunne gå i seg selv hvis en får uønsket oppmerksomhet. Ta på mer "baggy" klær så slipper dere stirringen fra ungguttene.

Anonymkode: c3fa9...8cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke sikkert at TS gjør dette, men som godt voksen mann, hvor de fleste av jentene på mitt helsestudio kunne vært døtrene min, skjønner jeg ikke greia med å ha på seg små topper, tights og yogapants i styrkesalen. Disse plaggene har ingen annen funksjon enn exhibisjonistiske. (Tights er et plagg som er laget for å stimulere venene under lange cardio-økter).

Når en tropper opp på helsestudio med klær som ser ut som de er tatt på med spray-boks, bør en også kunne gå i seg selv hvis en får uønsket oppmerksomhet. Ta på mer "baggy" klær så slipper dere stirringen fra ungguttene.

Det stemmer ikke at tights er spesielt laget for utholdenhetstrening. Hvis det er kompresjonen du tenker på, så er dette bare et markedsføringsgimmick. 

Du kan jo be vektløftere og styrkeløftere om å ta på seg litt baggy klær, og se hvordan de reagerer. 

Folk får trene i det de vil. Det er lov å ta på seg klær man føler seg fin i, også på trening.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner hva ts mener. Hater når kvinnene stirrer på meg på treningssentere.😡😡

Anonymkode: d2dbb...a53

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.10.2019 den 8.08, AnonymBruker skrev:

Jeg (ts) har på meg tettsittende treningsklær, fordi jeg føler meg fin i det:)

Jeg har ikke noe imot at «ungguttene» ser litt på meg her og der... Men det er faktisk litt ubehagelig når feks eldre menn stopper opp treningen og sitter på apparatet og kun stirrer på meg...

Anonymkode: 762ee...171

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mange jenter tror noen stirrer på de, det må du nesten tåle når du er på et treningsenter, Dette handler om usikkerhet.

Tåler du ikke å bli sett på får du heller la være å trene med andre mennesker. Samme ute i det offentlige, da må du også tåle at noen ser på deg lenger enn etpar sekunder. Det er det jo alltid noen som gjør. 

Anonymkode: d227c...040

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta det som et kompliment, det gjør jeg💪 Jeg er fokusert på egen trening og tenker at det får være opp til hver enkelt hva de er på i pausene. Jeg kikker også på noen jenter. Noen jenter er så fint trent, og jeg følger litt med på hva slags øvelser de gjør for å se så bra ut.

K29

Anonymkode: 689e3...189

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg (ts) har på meg tettsittende treningsklær, fordi jeg føler meg fin i det:)

Jeg har ikke noe imot at «ungguttene» ser litt på meg her og der... Men det er faktisk litt ubehagelig når feks eldre menn stopper opp treningen og sitter på apparatet og kun stirrer på meg...

Det går nok over om noen år. 

Vær glad for de fordelene du har med å være attraktiv. Mange får aldri oppleve å få oppmerksomhet fra det motsatte kjønn.

Anonymkode: 8d0f6...28c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Warrior

Hvorfor stirrer jenter og kvinner så mye på treningssenter? Hvorfor står mange å bare viser seg frem? 

Hvorfor kan ikke folk trene og være opptatt med sitt? Er jo liksom derfor man er det! 💪🏻 

Det er ikke et «glo på andre som trener» senter. De som glor får starte opp et sånt senter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er mann, da. Men en gang gikk jeg med penis hengende og slengende i et penisfuttural, jeg fikk også veldig mange blikk. Har siden spurt meg selv hvorfor så mange stirret. 

Anonymkode: a63ca...29c

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stirre?  Alle ser, men alle blir ikke oppdaget. De som stirrer er de som er dårligst til å skjule sin interesse. Når kvinner viser alt i treningstøy må en mann se. Vi kan late som ingen ting, men hjertet banker noe helt sykt og tvinger oss til å se. Unnskyld for at vi liker det vi ser.

Anonymkode: 5f3c9...2fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Warrior
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Stirre?  Alle ser, men alle blir ikke oppdaget. De som stirrer er de som er dårligst til å skjule sin interesse. Når kvinner viser alt i treningstøy må en mann se. Vi kan late som ingen ting, men hjertet banker noe helt sykt og tvinger oss til å se. Unnskyld for at vi liker det vi ser.

Anonymkode: 5f3c9...2fb

Alle ser. Vi kan ikke akkurat lukke øynene, men vi er der for å trene og ikke for å stirre på alt vi liker eller blir tent av. Dette er jo snakk om folk som virkelig stirrer. Det går an å styre blikket og fortsette med det man er der for og på et treningssenter skal man trene, og svette. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 10/6/2019 at 2:40 PM, AnonymBruker said:

Merkelig at voksne mennesker plutselig "glemmer" den lærdommen. 

Anonymkode: a766f...916

Det er utrolig hva voksne mennesker "glemmer" av lærdom fra barndommen. For eksempel også at man skal ikke plage andre, man skal være grei og snill. Voksne mennesker er de verste mobberne, og barna ser opp til oss. Det kommer jo aldri til å ende bra, sånn som vi (mennesker) oppfører oss.

Anonymkode: f013b...19f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er damer som stirrer også. I perioder av livet har jeg vært svært godt trent, og har flere ganger blitt beglodd, og flørtet med av damer på treningssenter. Jeg har valgt å ikke la meg krenke, men ta det som det komplimentet det faktisk er. 

Anonymkode: 2f1c7...051

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det meste av treningsklær for kvinner er designet slik at det skal være ettersittende. Vi må få lov til å kle oss slik uten å måtte høre at vi da ønsker å bli beglodd. 

Ikke at det gjør meg all verden at menn stirrer litt. Jeg tar det som et kompliment, stort sett 😊

Anonymkode: 3d070...253

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
På 3.10.2019 den 20.40, AnonymBruker skrev:

Hvorfor stirrer gutter/menn så mye på treningssenteret? Er det mange flere som opplever dette? Ikke at jeg har så mye imot det da, bare lurer.

Er nok trolig 95% tilfeldig

Anonymkode: 05c7e...f4c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye av klær som vi jenter går med er thights og stramme topper som viser former. Det er klart at gutter synes dette er deilig å se på. På et treningssenter har man mange pauser,  og det er mer akseptabelt å kikke rundt seg. 

Ikke tenk så mye på det, alle kikker på hverandre. En ting jeg reagerer mer på er dette: Jeg har opplevd gutter som velger å løpe/jogge ved siden av trappemaskinen når jeg går på den, eller ski-maskinen bak meg når jeg pusher meg selv opp trappetrinn. Når det er flere maskiner ledig, er det ganske obvious at å velge de med best utsikt for baken min ikke er så diskré.  Men men, slik er det vel bare.

Anonymkode: 689e3...189

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trener i delvis gjennomsiktige klær fordi jeg føler meg fin i det. Men hvorfor må kvinnene stirre?? Det er ubehagelig!

😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 007_008_007

Men TS, hva forventer du at folk skal gjøre på et sted der flere er samlet? Mennesker ser på hverandre og slikt sett bekrefter vi hverandres eksistens. Det vil alltid være de som bryter "normene" ved å gjøre uakseptable ting selv på sosiale arenaer. Men forventer du at folk skal kikke i gulvet og ikke se på noen? I så fall må du begynne å trene hjemme. Å la dette bli et tema der menn skal tas er bare teit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...