AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2019 #21 Del Skrevet 5. oktober 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er normal folkeskikk og oppføre seg som folk noe enkelte synes er veldig vanskelig? Kan virke slik på noen av svarene. De fleste skjønner at det kan oppleves ubehagelig når man setter seg ned for å stirre eller stirrer så mye at folk blir ubekvem. Det normale er å se rundt, men å trekke til seg blikket og ikke sitte med blikket klistret på en person eller flere personer. Dessuten, er ikke folk der for å trene? Hvorfor ikke fokusere på det enn å stirre på andre? Jeg blir litt oppgitt over at flere føler at de må forsvare sin og andres rett til å stirre på folk når det kan bidra til et generelt utrivelig miljø. Anonymkode: cd2e9...7df Det blir bare altfor dumt når man nærmest omtaler stirring som et overgrep. Anonymkode: 9ed9e...7ef 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann37oslo Skrevet 5. oktober 2019 #22 Del Skrevet 5. oktober 2019 Jeg stirrer. Beklager damer.😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2019 #23 Del Skrevet 5. oktober 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det blir bare altfor dumt når man nærmest omtaler stirring som et overgrep. Anonymkode: 9ed9e...7ef Nei, det er det jo ikke, men det er allikevel ikke grei oppførsel og ikke noe man trenger å forsvare Anonymkode: cd2e9...7df 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2019 #24 Del Skrevet 5. oktober 2019 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, det er det jo ikke, men det er allikevel ikke grei oppførsel og ikke noe man trenger å forsvare Anonymkode: cd2e9...7df Jeg forsvarer ikke stirringen, jeg kritiserer retorikken. Anonymkode: 9ed9e...7ef 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2019 #25 Del Skrevet 5. oktober 2019 32 minutter siden, AnonymBruker said: Er normal folkeskikk og oppføre seg som folk noe enkelte synes er veldig vanskelig? Kan virke slik på noen av svarene. De fleste skjønner at det kan oppleves ubehagelig når man setter seg ned for å stirre eller stirrer så mye at folk blir ubekvem. Det normale er å se rundt, men å trekke til seg blikket og ikke sitte med blikket klistret på en person eller flere personer. Dessuten, er ikke folk der for å trene? Hvorfor ikke fokusere på det enn å stirre på andre? Jeg blir litt oppgitt over at flere føler at de må forsvare sin og andres rett til å stirre på folk når det kan bidra til et generelt utrivelig miljø. Anonymkode: cd2e9...7df Det er faktisk ikke alle som føler seg komfortable med å yte maks på trening når folk står å glor på en. Jeg bor på bygda, og her er det kun ett treningssenter, et knøttliten ett som holder til på en nedlagt bensinstasjon. Ubemannet. Ofte er jeg alene der men det hender seg at vi er flere. Har flere ganger bare gitt opp treningen og gått fordi enkelte bare sitter der å glaner og gliser til meg. Ikke veldig gøy Anonymkode: 70515...5ae 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2019 #26 Del Skrevet 5. oktober 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er faktisk ikke alle som føler seg komfortable med å yte maks på trening når folk står å glor på en. Jeg bor på bygda, og her er det kun ett treningssenter, et knøttliten ett som holder til på en nedlagt bensinstasjon. Ubemannet. Ofte er jeg alene der men det hender seg at vi er flere. Har flere ganger bare gitt opp treningen og gått fordi enkelte bare sitter der å glaner og gliser til meg. Ikke veldig gøy Anonymkode: 70515...5ae Ja, det er jo det jeg skriver eller prøvde i hvert fall At disse stirrerne kan fokusere litt mer på treningen og litt mindre på rumper i tights eller hva nå enn det er. Anonymkode: cd2e9...7df 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2019 #27 Del Skrevet 5. oktober 2019 Set ikke problemet... ha fokuset på trening. Selv sanser jeg ikke andre mennesker, er mere opptatt med meg og min visjon 😊♥️. Anonymkode: 152d6...b78 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2019 #28 Del Skrevet 5. oktober 2019 Har du på deg string og gjennomsiktig tights kommer menn til å glane... Anonymkode: 70d0a...3b7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 6. oktober 2019 #29 Del Skrevet 6. oktober 2019 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Har du på deg string og gjennomsiktig tights kommer menn til å glane... Anonymkode: 70d0a...3b7 Men det vet jo kvinner, det er jo derfor de går slik. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2019 #30 Del Skrevet 6. oktober 2019 De aller fleste foreldre lærer barna sine at det er uhøflig å stirre på andre, nettopp fordi det er ubehagelig å bli glodd på. Spiller ingen rolle om du glor fordi vedkommende er pen, rar, har fine klær, er stygg på håret, uansett er det frekt og uoppdragent. Merkelig at voksne mennesker plutselig "glemmer" den lærdommen. Og hva er alle disse teite unnskyldningene? F eks vaset om at damer går i gjennomsiktig tights? Har gått på SATS/Elixia i Oslo i 20 år, aldri sett noen med gjennomsiktige treningsklær... Anonymkode: a766f...916 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2019 #31 Del Skrevet 6. oktober 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Har gått på SATS/Elixia i Oslo i 20 år, aldri sett noen med gjennomsiktige treningsklær... Da tror jeg du er blind. Anonymkode: 9ed9e...7ef 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2019 #32 Del Skrevet 6. oktober 2019 Kan forstå at stirring er irriterende, men kvinner får tåle at menn ser på dem. Anonymkode: d2f42...e4c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2019 #33 Del Skrevet 6. oktober 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: De aller fleste foreldre lærer barna sine at det er uhøflig å stirre på andre, nettopp fordi det er ubehagelig å bli glodd på. Spiller ingen rolle om du glor fordi vedkommende er pen, rar, har fine klær, er stygg på håret, uansett er det frekt og uoppdragent. Merkelig at voksne mennesker plutselig "glemmer" den lærdommen. Og hva er alle disse teite unnskyldningene? F eks vaset om at damer går i gjennomsiktig tights? Har gått på SATS/Elixia i Oslo i 20 år, aldri sett noen med gjennomsiktige treningsklær... Anonymkode: a766f...916 Nettopp. Det er frekt og de fleste vet det, men på treningssenteret er tydeligvis folk unntatt dette siden flere menn unnskylder det og skylder på kvinnene. Lurer på hvor alle disse damene som nyter all oppmerksomheten og går med så lite klær som mulig er. Jeg har trent på flere forskjellige senter og har sett noen unge jenter med sminke og som har parfyme på, men ellers er det helt vanlige mennesker i alle aldre og de fleste går ikke med gjennomsiktige tights. Jeg tviler ikke på at de finnes, men at det er så utbredt og derfor gir en lov til å stirre så mye som mulig klarer ikke jeg å forstå. Anonymkode: cd2e9...7df 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2019 #34 Del Skrevet 6. oktober 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nettopp. Det er frekt og de fleste vet det, men på treningssenteret er tydeligvis folk unntatt dette siden flere menn unnskylder det og skylder på kvinnene. Lurer på hvor alle disse damene som nyter all oppmerksomheten og går med så lite klær som mulig er. Jeg har trent på flere forskjellige senter og har sett noen unge jenter med sminke og som har parfyme på, men ellers er det helt vanlige mennesker i alle aldre og de fleste går ikke med gjennomsiktige tights. Jeg tviler ikke på at de finnes, men at det er så utbredt og derfor gir en lov til å stirre så mye som mulig klarer ikke jeg å forstå. Anonymkode: cd2e9...7df Det er ikke frekt. Vi har bare laget oss en sannhet om at det er frekt. I praksis betyr det mindre enn ingenting. Anonymkode: 0bdd2...03f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2019 #35 Del Skrevet 6. oktober 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke frekt. Vi har bare laget oss en sannhet om at det er frekt. I praksis betyr det mindre enn ingenting. Anonymkode: 0bdd2...03f Det er frekt og det er ubehagelig. Du kan si at det ikke er frekt, men tror ganske mange vil være uenig i det. Anonymkode: cd2e9...7df 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2019 #36 Del Skrevet 7. oktober 2019 På 5.10.2019 den 16.06, Antoinette skrev: Mitt lokale treningssenter (del av en kjede) måtte sette inn tiltak etter at en guttegjeng med ikke-vestlig bakgrunn slo opp "leir" inne på senteret. De gjorde det så ekkelt og utrivelig for alle kvinnene som gikk ser at vi gikk sammen og truet med å gå til pressen om noe ikke ble gjort. De tok heldigvis affære og HERO Norge ble involvert. Veldig utrivelig sak. Smart å true med pressen. Ingen vil vel at noe negativt ikke-vestlig skal omtales i media. Anonymkode: 5f3c9...2fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2019 #37 Del Skrevet 7. oktober 2019 Skulle vært flere sentre kun for kvinner så man slipper kåte menn som ikke respekterer kvinner. Trener bare på jobb jeg da fordi jeg orket ikke sånne menn. Anonymkode: 7b8d1...bf3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Forumhei Skrevet 7. oktober 2019 #38 Del Skrevet 7. oktober 2019 Hvorfor la dem ødlegge? Ignorer.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_popcorn_ Skrevet 7. oktober 2019 #39 Del Skrevet 7. oktober 2019 Ryddet for avsporing, personangrep, brukerangrep, latterliggjøring og svar til dette. _popcorn_, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ana0603 Skrevet 7. oktober 2019 #40 Del Skrevet 7. oktober 2019 huff... de må bare skjerpe seg! - de burde bruke sovemasker mens de trener 👍❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå