AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2019 #1 Del Skrevet 3. oktober 2019 Hvorfor stirrer gutter/menn så mye på treningssenteret? Er det mange flere som opplever dette? Ikke at jeg har så mye imot det da, bare lurer. Anonymkode: 762ee...171 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feebee Skrevet 3. oktober 2019 #2 Del Skrevet 3. oktober 2019 /humblebrag 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2019 #3 Del Skrevet 3. oktober 2019 Noen steder må en se, og det er vel ikke så mye annet å se på på på et treningssenter enn andre folk som trener. Anonymkode: 34925...00d 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 3. oktober 2019 #4 Del Skrevet 3. oktober 2019 Har det noe med måten du kler deg på? Sier ikke at det er greit at de stirrer uansett, men en kan jo tenke på å tone seg selv ned litt for å se om det hjelper. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2019 #5 Del Skrevet 3. oktober 2019 Det er ubehagelig, da stirrer jeg stygt tilbake og regner med de tar hintet Anonymkode: 3aaaf...09a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2019 #6 Del Skrevet 3. oktober 2019 Jeg pleier å se på andre folk som trener på treningssenterer, men jeg tenker at de fleste klarer å se en forskjell på det å se seg rundt i et rom og det å regelrett stirre andre ned. Jeg opplever det noen ganger, men det er både menn og kvinner. Vet ikke om de glemmer seg bort og stirrer på noe mens de trener eller hva, men det er litt ubehagelig. Pleier egentlig bare å se tilbake med et strengt blikk og så ignorere de mens jeg ser sur ut. Det pleier å fungere. Anonymkode: cd2e9...7df 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2019 #7 Del Skrevet 4. oktober 2019 Mange kvinner kler seg mer sexy på treningssenteret enn noe annet sted i offentligheten. Man får se ting der man ikke er i nærheten av å få se på en hagefest i 25 grader midt i juli, for å si det sånn. Det hjelper ikke at de ikke kler seg sånn for å være sexy, når de er det likevel. Det er ganske heavy biologi som rusher rundt i kroppen når man får noe sånt i sidesynet, kanskje ikke umulig å unngå å se hvis man er bevisst på det, men tør ikke å tenke på hvor mye jeg stirrer helt ubevisst. Sier på ingen måte at det er feil å kle seg sånn eller at jeg ikke forstår at det er fordi slike klær er mest behagelig å trene i. Forklarer det bare fra perspektivet til én som er redd for at han stirrer litt for mye. Anonymkode: a16b1...11c 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 007_008_007 Skrevet 4. oktober 2019 #8 Del Skrevet 4. oktober 2019 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor stirrer gutter/menn så mye på treningssenteret? Er det mange flere som opplever dette? Ikke at jeg har så mye imot det da, bare lurer. Anonymkode: 762ee...171 Hvorfor har mennesker øyer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Forumhei Skrevet 4. oktober 2019 #9 Del Skrevet 4. oktober 2019 Jeg blir stirret ned av kvinner når jeg tar knebøy... merker jeg blir utilpass til de grader.. 😰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2019 #10 Del Skrevet 4. oktober 2019 Jeg har trent på senter som kun var for kvinner og det var veldig bra. Jeg vil ha flere av dem, for jeg vil være i fred for innpåslitne blikk når jeg trener! Anonymkode: 9e974...dee 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2019 #11 Del Skrevet 4. oktober 2019 Jeg smiler til de mannfolka som stirrer og da får jeg et smil tilbake 😊 blir mer hyggelig stemning av det. Av og til stirrer jeg også på både menn og kvinner uten at jeg mener noe vondt. Ofte er det fordi jeg observerer teknikk på noe jeg usikker på selv. Så kikker for å se hvordan andre gjør det. Blir også fascinert av menn som løfter veldig tungt så blir kanskje litt stirring der å. Synes de er flinke. Anonymkode: 46d52...03b 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Paramount Skrevet 4. oktober 2019 #12 Del Skrevet 4. oktober 2019 Der jeg trener er det sjelden mange kvinner. De blir derfor lagt godt merke til. Men jeg tror ikke det er mange som stirrer, kanskje oppleves det slik? Det er ikke så mye annet interessant på et treningssenter. En kvinne topper raskt listen over hva som er mest interessant der inne. Der jeg trener er det nok de mennene som jobber på senteret som er de mest energiske, de henger etter damer hele tiden, sikkert derfor de jobber der. Verden er så enkel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WCKD Skrevet 5. oktober 2019 #13 Del Skrevet 5. oktober 2019 På 3.10.2019 den 20.40, AnonymBruker skrev: Hvorfor stirrer gutter/menn så mye på treningssenteret? Er det mange flere som opplever dette? Ikke at jeg har så mye imot det da, bare lurer. Anonymkode: 762ee...171 Fordi kvinnene knapt har på seg klær og har flotte kropper? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2019 #14 Del Skrevet 5. oktober 2019 Jeg skjønner hva TS mener. Noen stirrer som de skulle fått betalt for det, og da mener jeg STIRRER. Lenge! Stopper opp med det de holder på med og setter seg til å bare glo. Det er så ekkelt, så jeg slutta helt å gå dit. "Knapt klær på kroppen"? Tull - jeg pleide alltid å ha på løstsittende t-skjorte og treningsbukser. Håret i hestehale og null make-up. Som sagt, det var noen menn som alltid holdt på slik - såvisst ikke alle. Men disse noen var de typene som satt i hjørnet der alle vektene og manualene var, de satt der dagen lang og løftet vekter mens de speilet seg - og glodde på kvinner. Tapergjeng. Anonymkode: 6d513...346 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2019 #15 Del Skrevet 5. oktober 2019 Be dem ha litt folkeskikk og dra til seg øya. Anonymkode: 3a345...6a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antoinette Skrevet 5. oktober 2019 #16 Del Skrevet 5. oktober 2019 Mitt lokale treningssenter (del av en kjede) måtte sette inn tiltak etter at en guttegjeng med ikke-vestlig bakgrunn slo opp "leir" inne på senteret. De gjorde det så ekkelt og utrivelig for alle kvinnene som gikk ser at vi gikk sammen og truet med å gå til pressen om noe ikke ble gjort. De tok heldigvis affære og HERO Norge ble involvert. Veldig utrivelig sak. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2019 #17 Del Skrevet 5. oktober 2019 Hvorfor er du så opptatt av dét...er du ikke der for å trene? Det er jo tydelig at du også kikker veldig mye rundt deg, siden du får alt dette med deg...? Anonymkode: 78be1...ca9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tibbie Skrevet 5. oktober 2019 #18 Del Skrevet 5. oktober 2019 Ja, det er enormt ubehagelig! Jeg byttet til et dyrere senter, sånn at de ekle guttene ikke hadde råd til å være der. Nå får jeg trene i fred. 33 minutter siden, WCKD skrev: Fordi kvinnene knapt har på seg klær og har flotte kropper? De må da klare å kontrollere seg likevel? Skjer ikke at jeg pakker meg inn i masse klær når jeg skal trene, bare fordi noen menn ikke klarer å la meg være i fred. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tibbie Skrevet 5. oktober 2019 #19 Del Skrevet 5. oktober 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor er du så opptatt av dét...er du ikke der for å trene? Det er jo tydelig at du også kikker veldig mye rundt deg, siden du får alt dette med deg...? Anonymkode: 78be1...ca9 Seriøst? Selvfølgelig har det noe å si! Det er ubehagelig å trene når folk skal stå å se på deg, spesielt når det er menn. Jeg byttet treningssenter ene og alene av denne årsaken. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2019 #20 Del Skrevet 5. oktober 2019 Er normal folkeskikk og oppføre seg som folk noe enkelte synes er veldig vanskelig? Kan virke slik på noen av svarene. De fleste skjønner at det kan oppleves ubehagelig når man setter seg ned for å stirre eller stirrer så mye at folk blir ubekvem. Det normale er å se rundt, men å trekke til seg blikket og ikke sitte med blikket klistret på en person eller flere personer. Dessuten, er ikke folk der for å trene? Hvorfor ikke fokusere på det enn å stirre på andre? Jeg blir litt oppgitt over at flere føler at de må forsvare sin og andres rett til å stirre på folk når det kan bidra til et generelt utrivelig miljø. Anonymkode: cd2e9...7df 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå