AnonymBruker Skrevet 17. juli 2024 #121 Del Skrevet 17. juli 2024 AnonymBruker skrev (På 4.10.2019 den 13.29): Hva med oss som har både hund og katt? Anonymkode: ebe3e...d9d Dere ser jeg på som "lost case" 😅😂😁 Anonymkode: 1571d...314 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hmmmmmm Skrevet 17. juli 2024 #122 Del Skrevet 17. juli 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg jogger samme løype nesten hver dag. Overdriver dessverre ikke. Er hver eneste tur en handfull som ikke bruker bånd, og i tillegg en del som har disse lange tauene, slik at hunden i praksis løper fritt. Og 2-3 ganger i uka er det en av disse som absolutt skal "hilse på". Anonymkode: 52c65...6ec Da må det være noe med område du bor i. Aldri opplevd det før. Har i tillegg vært på flere hundeparker med løse hunder. Ikke engang der hopper en håndfull hunder på meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2024 #123 Del Skrevet 17. juli 2024 Adrenalina1 skrev (22 timer siden): For noe forbanna tull. Jeg liker foresten ikke mennesker som ikke liker dyr. De er kalde sosiopater. 😅 såh såh! Jeg er MYE - f.eks. omsorgsfull, morsom, sosial, inkluderende, følsom, snill og grei. Jeg er hverken kald eller sosiopat, men jeg liker ikke dyr noe særlig. Vil at dyr skal ha det bra og bli godt tatt vare på - men jeg kunne ALDRI tenkt meg å eid et selv. (og synes det er mange andre som heller ikke burde hatt dyr når jeg ser hvordan de behandler sine) PS. Jeg liker godt folk som liker dyr. Og jeg liker godt folk som ikke er så begeistret for dyr også ☺️ Anonymkode: 1571d...314 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2024 #124 Del Skrevet 17. juli 2024 AnonymBruker skrev (På 7.10.2019 den 5.46): Så rart, når man leser denne tråden ser det ut som det er bare de som ikke liker hunder som blir bitt.. Anonymkode: 70e3a...878 Har aldri blitt bitt. Hadde hund når jeg var liten og i mitt forrige ekteskap. Var glad i spesifikt disse to hundene. Men jeg liker absolutt ikke hunder på generell basis. Liker ikke det uhygeniske med dem...hår overalt, den fryktelige lukten, det at de spiser bæsj og egen spy (bare for å nevne noe) uff 🙈 Men jeg er veldig glad i folk og jeg er glad i folk som et glade i sine dyr/hunder ☺️ PS. Jeg er ganske så snill og grei Anonymkode: 1571d...314 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå