Gjest Marianna Panna Skrevet 20. mai 2005 #1 Skrevet 20. mai 2005 Har i lengre tid ønsket meg bunad til bruk på 17. mai osv. Syns det er veldig fint og koselig å ha, hører egentlig til Nord-Trøndelag så det blir vel en bunad derfra, men så kom jeg over denne festdrakten som jeg også syns er veldig fin... Hva syns dere? Festdrakt eller bunad? Slik ser festdrakten ut
Gjest Gjest Skrevet 20. mai 2005 #2 Skrevet 20. mai 2005 Jeg synes definitivt bunaden... Men det er jo ikke alltid så lett å vite hva som er hva - har hatt kontakt med Bunads- og Folkedraktrådet via mail og senes i dag pr tlf., og de har overhodet inget vettugt å komme med. Bare antakelser, tør ikke å si noe konkret - endel ala noen svar på diverse nettmøter...
Gjest Marianna Panna Skrevet 20. mai 2005 #3 Skrevet 20. mai 2005 Jeg synes definitivt bunaden... Men det er jo ikke alltid så lett å vite hva som er hva - har hatt kontakt med Bunads- og Folkedraktrådet via mail og senes i dag pr tlf., og de har overhodet inget vettugt å komme med. Bare antakelser, tør ikke å si noe konkret - endel ala noen svar på diverse nettmøter... Ja, det leste jeg..Det var jo bare svada.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå