AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2019 #1 Skrevet 3. oktober 2019 Dette tenker jeg er lønnsomt både for dem og meg. Anonymkode: 1cb8c...0b7
feebee Skrevet 3. oktober 2019 #2 Skrevet 3. oktober 2019 Nei det synes jeg hadde blitt rart. Det er ikke en barnehage. 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2019 #3 Skrevet 3. oktober 2019 2 minutter siden, feebee skrev: Nei det synes jeg hadde blitt rart. Det er ikke en barnehage. Tenk om stillingen er i en barnehage Anonymkode: 2e082...3ac
feebee Skrevet 3. oktober 2019 #4 Skrevet 3. oktober 2019 1 minutt siden, AnonymBruker said: Tenk om stillingen er i en barnehage Anonymkode: 2e082...3ac Ja tenkte over det etter at jeg trykket submit at jeg kunne formulert meg bedre haha Hva med "du er ikke en hund, og det er ikke en kennel"
LittDiva Skrevet 3. oktober 2019 #5 Skrevet 3. oktober 2019 For min jobb, så var dette en slags intervjurunde nr. 2. Fikk god innsikt på jobben og kollegaene, de fikk sagt sitt når det sto 3 kandidater igjen. De nærmeste kollegaene fikk også se hvordan jeg reagerer/ fungerer/ jobber i en akuttsituasjon. Det er så lett og ta feil i en intervju.
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2019 #6 Skrevet 3. oktober 2019 Akkurat nå, feebee skrev: Ja tenkte over det etter at jeg trykket submit at jeg kunne formulert meg bedre haha Hva med "du er ikke en hund, og det er ikke en kennel" Haha. Jeg kunne bare ikke dy meg. Men poenget fikk du i hvert fall fram 😃 Anonymkode: 2e082...3ac
Tiuren Skrevet 3. oktober 2019 #7 Skrevet 3. oktober 2019 Har du noe å tape på å prøve, må du si opp i din nåværende jobb? Dersom du ikke har noe å tape så er det jo bare å begynne, prøvetid virker begge veier.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå