Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
13 minutter siden, Jajariktigriktig skrev:

Nei. Det hadde vært en tragedie om det barnet hadde blitt noe av

Sant nok. Hverken du eller broren din bør formere dere. Kanskje dere skulle tatt litt felles kvalitetstid på gyn til sterilisering snarlig? 

Men det er vel ikke aktuelt for noen av dere for det er jo å ta ansvar må vite noe som tydeligvis ikke er en styrke blant menn i din familie. 

Anonymkode: e0988...f9d

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Sant nok. Hverken du eller broren din bør formere dere. Kanskje dere skulle tatt litt felles kvalitetstid på gyn til sterilisering snarlig? 

Men det er vel ikke aktuelt for noen av dere for det er jo å ta ansvar må vite noe som tydeligvis ikke er en styrke blant menn i din familie. 

Jeg hadde tatt ansvar for ungen min jeg. Er kvinnen som velger å beholde ungen til en person hun ikke kjenner som er ansvarsløs og egoistisk.

Skrevet
1 minutt siden, Jajariktigriktig skrev:

Jeg hadde tatt ansvar for ungen min jeg. Er kvinnen som velger å beholde ungen til en person hun ikke kjenner som er ansvarsløs og egoistisk.

Hverken du eller din bror vil klare å ta ansvar for et barn med det første. Dere klarer ikke engang å ta ansvar for dere selv.

Du gjentar bare deg selv om hvor grusom kvinner er hele veien, men hopper glatt ovet at du faktisk har ansvar for ditt eget liv. Det er faktisk så enkelt. Du må gjøre de tiltakene som kreves for at du skal ha best mulig kontroll over ditt eget liv. Der vil alltid være noen ting man ikke kan styre, men akkurat hvorvidt du får unge med noen du ikke vil ha barn med kan du i aller høyeste grad styre. 

• Liker 7
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker said:

Hverken du eller din bror vil klare å ta ansvar for et barn med det første. Dere klarer ikke engang å ta ansvar for dere selv.

Du gjentar bare deg selv om hvor grusom kvinner er hele veien, men hopper glatt ovet at du faktisk har ansvar for ditt eget liv. Det er faktisk så enkelt. Du må gjøre de tiltakene som kreves for at du skal ha best mulig kontroll over ditt eget liv. Der vil alltid være noen ting man ikke kan styre, men akkurat hvorvidt du får unge med noen du ikke vil ha barn med kan du i aller høyeste grad styre. 

Å ta ansvar for barnet er ikke å ta ansvar?? Wtf

• Liker 1
Skrevet
56 minutter siden, Jajariktigriktig skrev:

Hun sa det til broren min. Sikkert bare løgn eller hva? Det er jo helt greit å lyve til men som ikke bruker dong. 

Det kan godt hende hun beholdt.

Anonymkode: a4576...fa0

Skrevet (endret)

Hei. Nå har jeg ikke lest noen av svarene du har fått. Jeg går utifra det du har skrevet og ikke noe annet. 

Om du ikke vil ha barn, gjett hva du gjør? Om hun har blitt gravid, så ønsker hun det nok lite lite som du. Men problemet er at det er faktisk hennes fysiske kropp det er snakk om. Dere begge har risikert at hun kunne bli gravid. Det er ingenting som heter at du er ufrivillig far. Dette er en risiko du tok da hun ble gravid. Så nå får du bare ta det som kommer og stramme deg opp og ta din del av ansvaret. 

Endret av Sitronterte
  • Liker 3
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker said:

Det kan godt hende hun beholdt.

Er det vanlig for kvinner å lyve om sånt?

Skrevet
Akkurat nå, Jajariktigriktig skrev:

Er det vanlig for kvinner å lyve om sånt?

Yup. Hvis dere har vært jævlige mot henne så forstår du vel at hun sier noe bare for å få fred.

• Liker 3
Skrevet
1 time siden, Jajariktigriktig skrev:

Ondskapsfullt og bevist lyve om prevensjon for å få barn. Ja det er ekstremt ondskapsfullt faktisk.

Det er det jo. Men det er da menn alltid må insistere på å bruke kondom når de skal høvle over ei de ikke kjenner

• Liker 4
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Yup. Hvis dere har vært jævlige mot henne så forstår du vel at hun sier noe bare for å få fred.

Det er ganske jævlig å lyve om det da?

Skrevet
7 minutter siden, Jajariktigriktig skrev:

Det er ganske jævlig å lyve om det da?

Ikke hvis dere har vært jævlige og drevet med psykisk terror mot henne. Som gravid er man veldig hormonell og følsom, så jeg kan isåfall forstå henne godt!

• Liker 1
Skrevet

Jeg håper alle vet at sex er måten man laget barn på. Har man sex, er det en viss sannsynlighet for at man lager et barn.

Når en mann sier ja til sex med en kvinne, da sier han i grunnen også ja til å bli far, for han bør vite at det er en mulighet at det kan lages et barn. 

Hvorfor velger noen kvinner å beholde barnet? Det kan nesten kun dem som har gjort det svare på. Men abort er ikke like enkelt som jeg føler du maler det som. Det er ikke bare en fysisk belastning på kroppen, men også en psykisk en. Noen kvinner tar heller 9 mnd med graviditet, fødsel enn å måtte ta abort. 

Jeg tror kanskje menn aldri kan klare å forstå den følelsen av å ha et liv inne i seg. Jeg har ikke opplevd dette selv, men jeg kan tenke meg at det nesten må være umulig å fjerne det livet i magen.

Jeg er alltid oppfront med mannen; jeg kommer nok aldri selv til å klare å ta abort, jeg går på p-piller, men krever kondom for dobbelt opp er dobbelt så sikkert. Hadde jeg enda blitt gravid, så har jeg sagt klart i fra om at han da kommer til å bli far. Om han velger å fortsette å ha sex, ja da sier han faktisk ja til muligheten for at han kan bli far.

• Liker 4
Skrevet
1 time siden, Jajariktigriktig skrev:

Å ta ansvar for barnet er ikke å ta ansvar?? Wtf

Tror vedkommende mener du ikke er istand til å ta det ansvaret... 

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Ikke hvis dere har vært jævlige og drevet med psykisk terror mot henne. Som gravid er man veldig hormonell og følsom, så jeg kan isåfall forstå henne godt!

Det er fortsatt en jævlig ting å gjøre mot noen uansett hva? Og du mener mange kvinner lyver om dette?

Skrevet

Kvinner kan ikke gjøre noe galt virker det som på dere. 

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hallo det er faktisk noen som ikke hadde fått seg til å ta abort!! Fordi det er et barn det er snakk om!! Som mann har du faktisk også et ansvar!!

Anonymkode: cba20...9f7

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis en mann ikke bruker prevansjon så har han gitt sitt samtykke til både barn og sykdommer og kan ikke bli sint hvis han ender opp med barn eller sykdommer. 

Anonymkode: 03a5a...c08

Det er risikoen ved å ha sex. 

Anonymkode: 479ee...09e

7 timer siden, souffle skrev:

Det er jammen godt at du noen gang slipper å havne i situasjonen med å bli ufrivillig far, for det er nemlig kjempe enkelt: Ikke ha sex med en dame du ikke vil ha barn med! 

Jeg er så enig med dere. Det er derfor jeg også er imot selvbestemt abort. Det skal ligge alvorlige fysiske og medisinske årsaker til grunn for at abort skal være aktuelt. 

Anonymkode: 79829...fc1

Skrevet
7 minutter siden, Ariana807 skrev:

Jeg håper alle vet at sex er måten man laget barn på. Har man sex, er det en viss sannsynlighet for at man lager et barn.

Når en mann sier ja til sex med en kvinne, da sier han i grunnen også ja til å bli far, for han bør vite at det er en mulighet at det kan lages et barn. 

Hvorfor velger noen kvinner å beholde barnet? Det kan nesten kun dem som har gjort det svare på. Men abort er ikke like enkelt som jeg føler du maler det som. Det er ikke bare en fysisk belastning på kroppen, men også en psykisk en. Noen kvinner tar heller 9 mnd med graviditet, fødsel enn å måtte ta abort. 

Jeg tror kanskje menn aldri kan klare å forstå den følelsen av å ha et liv inne i seg. Jeg har ikke opplevd dette selv, men jeg kan tenke meg at det nesten må være umulig å fjerne det livet i magen.

Jeg er alltid oppfront med mannen; jeg kommer nok aldri selv til å klare å ta abort, jeg går på p-piller, men krever kondom for dobbelt opp er dobbelt så sikkert. Hadde jeg enda blitt gravid, så har jeg sagt klart i fra om at han da kommer til å bli far. Om han velger å fortsette å ha sex, ja da sier han faktisk ja til muligheten for at han kan bli far.

Det er vel strengt tatt bare kvinner som har hatt et liv inne i seg som kan forstå hvordan det føles. Mange av de har faktisk valgt abort.

• Liker 1
Gjest Warrior
Skrevet

Jøss, kjenner du de fleste kvinnene siden du kan uttale deg så bastant?

Jeg skrev mange. Ikke de fleste.

Skrevet

Dere burde alle se «Ufrivillig far» på NRK. 

Skrevet

Menn som hater kvinner... bør holde seg unna dem.

Anonymkode: d1761...e25

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...