Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Akkurat nå, Jajariktigriktig skrev:

Ok, men hva synes du om kvinner som lyver om sånt?

Desperate.

Hva synes du om menn som har ubeskyttet sex med damer de knapt vet navnet på?

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Just now, NymeriaRhoynar said:

Desperate.

Hva synes du om menn som har ubeskyttet sex med damer de knapt vet navnet på?

dumme. Ikke bare er de kvinnene desperate men de er også ondskapsfulle.

Skrevet

Konklusjonen Jajariktigriktig er at du er en tosk. Du sier du har tenkt men ingenting tilsier at det du har tenkt er særlig smart. Og av den grunn håper jeg at du aldri havner i en slik situasjon der du står i fare for å bli far, ufrivillig eller frivillig. 

• Liker 5
Skrevet

Grunnen til at jeg har tenkt mye på dette i det siste er at broren min som er veldig ung fikk beskjed av en jente som han hadde ligget med to ganger. Uten kondom. Hun hadde ligget med en annet fyr mellom første og andre gang broren min hadde sex med henne. Hun ville ikke ta abort og alt hun sa var «jeg er ikke en person som tar abort» ( men du er en person som har ubeskyttet sex med flere gutter om hverandre?!).

det er jo åpenbart at denne dama ville ha barn eller hadde hun ikke holdt på sånn. Broren min var helt knust. Men det skjedde et mirakel og hun mista barnet.

Skrevet
1 minutt siden, Jajariktigriktig skrev:

dumme. Ikke bare er de kvinnene desperate men de er også ondskapsfulle.

Ondskapsfullt å beholde sitt eget barn i stedet for å ta livet av det? Særlig. 

Anonymkode: e0988...f9d

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, Heisenberg said:

Konklusjonen Jajariktigriktig er at du er en tosk. Du sier du har tenkt men ingenting tilsier at det du har tenkt er særlig smart. Og av den grunn håper jeg at du aldri havner i en slik situasjon der du står i fare for å bli far, ufrivillig eller frivillig. 

Jeg har egentlig ikke vært uenig i noe du har sagt. Du kan kalle meg tosk haha bryr meg fint lite om det. Synes fortsatt det er galt å beholde barn til fremmede menn. Uansett hvem sin skyld det var at kvinnen ble gravid.

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Ondskapsfullt å beholde sitt eget barn i stedet for å ta livet av det? Særlig. 

Anonymkode: e0988...f9d

Ondskapsfullt og bevist lyve om prevensjon for å få barn. Ja det er ekstremt ondskapsfullt faktisk.

Skrevet

Bare bruk kondom, TS. Alltid. Så kommer ikke dette til å skje deg. Hva andre steller i stand av trøbbel kan du ikke gjøre noe med.

• Liker 3
Skrevet
24 minutter siden, Jajariktigriktig skrev:

Så du sier at man ikke kan stole på kvinner ang prevensjon fordi de lyver om det og vil bli gravide og gir faen i mannen? Greit nok det. Men det er jævlig dårlig gjort av de som gjør det og hvis kvinner som gjør sånt blir gravid er det eneste rette å ta abort.

Man kan ikke stole på tilfeldige fulle og kåte mennesker man møter på byen. Kvinner eller menn. I slike situasjoner burde det uansett være en selvfølge å bruke kondom. Selv om du hadde sterilisert deg, er du ikke immun mot sykdom. 

• Liker 1
Skrevet
16 minutter siden, Jajariktigriktig skrev:

Grunnen til at jeg har tenkt mye på dette i det siste er at broren min som er veldig ung fikk beskjed av en jente som han hadde ligget med to ganger. Uten kondom. Hun hadde ligget med en annet fyr mellom første og andre gang broren min hadde sex med henne. Hun ville ikke ta abort og alt hun sa var «jeg er ikke en person som tar abort» ( men du er en person som har ubeskyttet sex med flere gutter om hverandre?!).

det er jo åpenbart at denne dama ville ha barn eller hadde hun ikke holdt på sånn. Broren min var helt knust. Men det skjedde et mirakel og hun mista barnet.

Du er virkelig skada.

Anonymkode: a4576...fa0

• Liker 4
Skrevet

Du er virkelig skada.

Nei. Det hadde vært en tragedie om det barnet hadde blitt noe av

Skrevet

Kondom kondom kondom kondom kondom kondom kondom kondom kondom kondom kondom kondom kondom kondom kondom kondom kondom kondom kondom kondom kondom kondom kondom kondom kondom kondom kondom kondom kondom kondom kondom kondom kondom kondom kondom kondom kondom kondom kondom kondom kondom kondom kondom kondom kondom kondom. 

Ta ansvar for egen kropp. Ferdig snakket. 

Anonymkode: d8b3c...f11

• Liker 5
Skrevet
2 timer siden, Jajariktigriktig skrev:

Får ikke mye motstand her. Bare masse mannevonde kvinner som hetser meg. Hva er så ille med å mene at det eneste riktige er å ta abort når man har blitt gravid med en mann som man ikke kjenner og som ikke ønsker barn med deg?

Ikke nok med at du har problemer med å diskutere sak.

Men du har tydeligvis også problemer med å lese. Ser du på de første sidene i tråden du har startet, er det også flere menn som "hetser" deg også. Ordet "hetse" betyr altså i denne sammenheng at de er uenige med deg. 

Anonymkode: fead5...571

• Liker 5
Skrevet

Ellers sier jeg som mange andre her: Har du sex med noen du ikke ønsker videre kontakt med, bruk prevensjon. Så enkelt er det faktisk. Å bruke prevensjon er DITT eget ansvar. Hva den tilfeldige dama (som du ikke vet etternavnet på) sier, er helt uinteressant. Du har selv ansvar for ditt liv og din pikk. Ferdig snakka. 

• Liker 4
Skrevet
7 minutter siden, Jajariktigriktig skrev:

Nei. Det hadde vært en tragedie om det barnet hadde blitt noe av

Hvordan vet du at hun mistet? 

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Ikke nok med at du har problemer med å diskutere sak.

Men du har tydeligvis også problemer med å lese. Ser du på de første sidene i tråden du har startet, er det også flere menn som "hetser" deg også. Ordet "hetse" betyr altså i denne sammenheng at de er uenige med deg. 

Noen sa at de ønsker jeg får hiv. Hva er det? Ikke hets? Haha

Skrevet

Ellers sier jeg som mange andre her: Har du sex med noen du ikke ønsker videre kontakt med, bruk prevensjon. Så enkelt er det faktisk. Å bruke prevensjon er DITT eget ansvar. Hva den tilfeldige dama (som du ikke vet etternavnet på) sier, er helt uinteressant. Du har selv ansvar for ditt liv og din pikk. Ferdig snakka. 

Så helt greit at kvinner lyver om prevensjon og utbytter drite menn på byen for å få barn. Fuck dem liksom. Er du dumme nok til å pule uten dong fortjener de de å blir lurt av kvinner som bare vil ha barn. Got it lol

Skrevet

Jeg er vel kanskje en av de få i norge som mener at det er OK å være i mot abort, og det er hvertfall OK å ikke ønske å ta det selv.

Hvordan kan menn fraskrive seg ansvaret DE hadde (med å bruke kondom) og så forvente at kvinnen skal ta abort? Hva med å ikke kunne tilgi deg selv i stedet? Hvorfor ikke tenke bittelitt lenger enn et ONS? Hva med at en kvinne putter sitt eget forster over et ONS hun hadde. Er det urettferdig? 

Ta ansvar for dine egne rævva handlinger da, hvis dette er så viktig for deg? 

Anonymkode: a60c0...446

• Liker 3
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvordan vet du at hun mistet? 

Hun sa det til broren min. Sikkert bare løgn eller hva? Det er jo helt greit å lyve til men som ikke bruker dong. 

Skrevet

Jeg ser for meg en situasjon som dette: Mor utnytter far for å bli gravid. Far hater mor fordi hun utnyttet han. Far stikker av. En datter blir født. Datter får farskomplekser og dårlig selvtillit fordi hun har vokst opp uten far. Far er evig ungkar og alkoholiker. Far går fortsatt på byen og sjekker opp unge damer. Datter blir ung voksen, begynner å drikke og gå ut på byen. De møter hverandre uten å kjenne hverandre på byen. Dette kan ende med et veldig, veldig styggt "uhell". Så.. Det å utnytte en mann for å bli gravid er ikke særlig lurt. 

Anonymkode: e9924...689

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...