Gjest O.G. Skrevet 3. oktober 2019 #61 Skrevet 3. oktober 2019 1 minutt siden, Jajariktigriktig skrev: Hva med ansvaret til en kvinne som mener abort er mord men alikevel velger å ligge med en mann uten kondom? Ansvaret går begge veier. Og hvis hun egentlig ville ha barn og det var grunnen til at hun ligger rund med menn uten kondom er hun ekstremt egoistisk og sleip. Menn bør begynne å bli mer kresen hvor de setter inn innskuddet sitt og ellers holde kjeft.
godfisk Skrevet 3. oktober 2019 #62 Skrevet 3. oktober 2019 2 timer siden, Jajariktigriktig skrev: Hvor iskald er man når man driter i hva far vil? Hvor iskald er man når man ikke gidder å bruke prevensjon for å forhindre uønsket graviditet, men ser det som en selvfølge at den andre parten skal ta abort, med alle de mulige negative konsekvensene det kan ha for henne? 9
Gjest Tutte Skrevet 3. oktober 2019 #63 Skrevet 3. oktober 2019 (endret) 7 minutter siden, Jajariktigriktig skrev: Hva med ansvaret til en kvinne som mener abort er mord men alikevel velger å ligge med en mann uten kondom? Ansvaret går begge veier. Og hvis hun egentlig ville ha barn og det var grunnen til at hun ligger rund med menn uten kondom er hun ekstremt egoistisk og sleip. Er fortsatt mannen sitt ansvar å bruke kondom hvis han absolutt ikke ønsker barn ved tilfeldig sex. Ellers gir det ingen rett å legge skylden på andre. Endret 3. oktober 2019 av Tutte
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2019 #64 Skrevet 3. oktober 2019 8 minutter siden, O.G. skrev: Fordi det skriver ikke du da nei. Ser du har litt vansker med å skrive norsk, så da regner jeg med du kanskje har vansker for å lese det også. Anonymkode: 82b52...4f4
souffle Skrevet 3. oktober 2019 #65 Skrevet 3. oktober 2019 2 timer siden, Jajariktigriktig skrev: Man velger ikke hvem man hater eller hvem man elsker. Nei, men du velger hvem du ligger med... 5
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2019 #66 Skrevet 3. oktober 2019 4 minutter siden, Jajariktigriktig skrev: Hva med ansvaret til en kvinne som mener abort er mord men alikevel velger å ligge med en mann uten kondom? Ansvaret går begge veier. Og hvis hun egentlig ville ha barn og det var grunnen til at hun ligger rund med menn uten kondom er hun ekstremt egoistisk og sleip. Det finnes ikke så mange av dem. Dette er noe dere menn som absolutt ikke vil ha barn bruker kaster etter kvinnen som ble gravid for å fraskrive seg sitt eget ansvar. For selv om dama skulle være som du sier, så burde enhver mann med iq over stadiet kle seg selv om morran vite hvordan man forhindrer graviditet. Vil du ikke bli far så slutt å pul rundt da vel. Anonymkode: 7fd71...6e3 6
Thyra Skrevet 3. oktober 2019 #67 Skrevet 3. oktober 2019 26 minutter siden, Jajariktigriktig skrev: Hvorfor? Fordi det er MITT uskyldige barn og moren til barnet gir faen i om det har en far i livet sitt. Hun har åpenbart dårlig dømmekraft som valgte å ikke ta abort så det er uaktuelt at jeg skal la henne oppdra mitt barn på egenhånd. Jeg ville uten tvil elsket barnet, selv om jeg ikke ville ha barn med moren. Det er moren som kommer til å være en byrde for meg livet ut. Ikke barnet. Du tenker at siden hun ikke tok abort, så er hun en uansvarlig mor som ikke bør få lov til å oppdra et barn på egen hånd?!? Om du virkelig elsker ditt barn, så hater du ikke moren for å ha født det! Om barnet er til glede for deg, er ikke moren en byrde. 2
godfisk Skrevet 3. oktober 2019 #68 Skrevet 3. oktober 2019 9 minutter siden, Jajariktigriktig skrev: Hva med ansvaret til en kvinne som mener abort er mord men alikevel velger å ligge med en mann uten kondom? Ansvaret går begge veier. Og hvis hun egentlig ville ha barn og det var grunnen til at hun ligger rund med menn uten kondom er hun ekstremt egoistisk og sleip. Vi kan ha lange diskusjoner rundt moralen i dette spørsmålet, men realiteten er at det eneste du som mann kan gjøre for å unngå å bli far, er å passe på deg selv. 8
Thyra Skrevet 3. oktober 2019 #69 Skrevet 3. oktober 2019 2 timer siden, Jajariktigriktig skrev: Jeg klarer ikke slutte å tenke på det og vil si hva jeg mener fordi jeg er nysgjerrig på hva folk har og si, så jeg lagte profil på kvinneguiden. (Herregud, hva er galt med meg?) har lest alle tråder om dette her inne og vet at dere ikke kommer til å like hva jeg sier. Here we go... Først en ting jeg gjerne vil ha svar på: Hvis en kvinne blir gravid med en mann hun ikke kjenner, hva i all verden er det som får noen til å tenke at det er en god ide å beholde barnet? Som mann er dette umulig å forstå. Og likevel er det flest menn som er ihuga abortmotstandere! Det er flest menn som mener at til og med ofre for voldtekt og incest skal nektes abort. Siden det ikke angår deres egen kropp, tenker tydeligvis mange menn at det er greit å både tvinge kvinner til abort og å tvinge kvinner til å fullføre svangerskapet. 7
Jajariktigriktig Skrevet 3. oktober 2019 Forfatter #70 Skrevet 3. oktober 2019 9 minutter siden, Tutte said: Er fortsatt mannen sitt ansvar å bruke kondom hvis han absolutt ikke ønsker barn ved tilfeldig sex. Ellers gir det ingen rett å legge skylden på andre. Det er kvinnen sitt ansvar like mye. Man kan ikke bare si «han ville ikke bruke kondom så jeg lot han ha sex med meg uten kondom» også ta null ansvar.
Maleficenta Skrevet 3. oktober 2019 #71 Skrevet 3. oktober 2019 1 minutt siden, Jajariktigriktig skrev: Det er kvinnen sitt ansvar like mye. Man kan ikke bare si «han ville ikke bruke kondom så jeg lot han ha sex med meg uten kondom» også ta null ansvar. Men da må jo mannen insistere på å bruke kondom eller droppe å ha sex med henne, når hun er så dum. 5
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2019 #72 Skrevet 3. oktober 2019 Akkurat nå, Thyra skrev: Og likevel er det flest menn som er ihuga abortmotstandere! Det er flest menn som mener at til og med ofre for voldtekt og incest skal nektes abort. Siden det ikke angår deres egen kropp, tenker tydeligvis mange menn at det er greit å både tvinge kvinner til abort og å tvinge kvinner til å fullføre svangerskapet. Akkurat. Det det bunner ned til er at norske menn er total skam for sitt eget kjønn som rett og slett bare mener at det skal bestemme over kvinner når alt kommer til alt. Ønsker de barnet: da er kvinnen en jævel om hun tar abort. Ønsker de ikke barnet: da er dama også en jævel om hun ikke vil ta abort. Det faen meg så patetisk lesning. Anonymkode: e0988...f9d 6
Thyra Skrevet 3. oktober 2019 #73 Skrevet 3. oktober 2019 3 minutter siden, Jajariktigriktig skrev: Det er kvinnen sitt ansvar like mye. Man kan ikke bare si «han ville ikke bruke kondom så jeg lot han ha sex med meg uten kondom» også ta null ansvar. Dette er begges ansvar. Men dersom man ikke ønsker barn, må man selv ta ansvar for å unngå det, ikke stole på den andre parten. 6
Jajariktigriktig Skrevet 3. oktober 2019 Forfatter #74 Skrevet 3. oktober 2019 10 minutter siden, Thyra said: Du tenker at siden hun ikke tok abort, så er hun en uansvarlig mor som ikke bør få lov til å oppdra et barn på egen hånd?!? Om du virkelig elsker ditt barn, så hater du ikke moren for å ha født det! Om barnet er til glede for deg, er ikke moren en byrde. Ja. Så klart vil ikke jeg ha noe med moren å gjøre hvis jeg ikke kjenner henne i det hele tatt men hun insisterer på å føde mitt barn selv om jeg ikke vil ha det eller henne.
godfisk Skrevet 3. oktober 2019 #75 Skrevet 3. oktober 2019 3 minutter siden, Jajariktigriktig skrev: Det er kvinnen sitt ansvar like mye. Man kan ikke bare si «han ville ikke bruke kondom så jeg lot han ha sex med meg uten kondom» også ta null ansvar. Jo, det er faktisk sånn det er, og det skjer til stadighet. Vil du unngå det er det du som må ta ansvar for å unngå uønsket graviditet. 4
Maleficenta Skrevet 3. oktober 2019 #76 Skrevet 3. oktober 2019 1 minutt siden, Jajariktigriktig skrev: Ja. Så klart vil ikke jeg ha noe med moren å gjøre hvis jeg ikke kjenner henne i det hele tatt men hun insisterer på å føde mitt barn selv om jeg ikke vil ha det eller henne. Men gidd å ha sex med damer du ikke kjenner da 2
Jajariktigriktig Skrevet 3. oktober 2019 Forfatter #77 Skrevet 3. oktober 2019 4 minutter siden, AnonymBruker said: Akkurat. Det det bunner ned til er at norske menn er total skam for sitt eget kjønn som rett og slett bare mener at det skal bestemme over kvinner når alt kommer til alt. Ønsker de barnet: da er kvinnen en jævel om hun tar abort. Ønsker de ikke barnet: da er dama også en jævel om hun ikke vil ta abort. Det faen meg så patetisk lesning. Anonymkode: e0988...f9d Hahah alt er menn sin feil. Dumme stygge menn ass. Hvilken mann såret følelsene dine?
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2019 #78 Skrevet 3. oktober 2019 Ts,du er mann og vil spre dine gener! Ta ansvar for genene du sprer,som et minimum!! Anonymkode: a304c...722 1
Thyra Skrevet 3. oktober 2019 #79 Skrevet 3. oktober 2019 2 minutter siden, Jajariktigriktig skrev: Ja. Så klart vil ikke jeg ha noe med moren å gjøre hvis jeg ikke kjenner henne i det hele tatt men hun insisterer på å føde mitt barn selv om jeg ikke vil ha det eller henne. Du vil ikke ha noe med henbe å gjøre, men du kan godt k****e henne.... 4
Gjest Tutte Skrevet 3. oktober 2019 #80 Skrevet 3. oktober 2019 Akkurat nå, Jajariktigriktig skrev: Det er kvinnen sitt ansvar like mye. Man kan ikke bare si «han ville ikke bruke kondom så jeg lot han ha sex med meg uten kondom» også ta null ansvar. Kvinnen tar ikke null ansvar, det er det mannen som valgte å ha ubeskyttet sex og deretter velger og ikke ta ansvar for barnet som gjør. Selv er du jo av de som ville elsket barnet og tatt ansvar sier du. Og det er bra, da er du av de som tar ansvar som resultat av ubeskyttet sex.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå