Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
4 minutter siden, Thyra said:

Hvorfor skulle du gjøre alt i din makt for å ha mest mulig samvær med et barn du ikke ville ha? Om du kun hadde samvær fordi du følte det var din plikt å ta ansvar, og at det å ha samvær med barnet egentlig bare føltes som en byrde, var det kanskje bedre du holdt deg unna. 

Om du etter hvert ble oppriktig glad i barnet, kanskje dette ble ditt eneste barn, ville du nok ikke hatet moren resten av livet for å ikke ha fjernet dette barnet. 

Det ironiske er at de fleste abortmotstandere faktisk er menn. 

Hvorfor? Fordi det er MITT uskyldige barn og moren til barnet gir faen i om det har en far i livet sitt. Hun har åpenbart dårlig dømmekraft som valgte å ikke ta abort så det er uaktuelt at jeg skal la henne oppdra mitt barn på egenhånd. Jeg ville uten tvil elsket barnet, selv om jeg ikke ville ha barn med moren. Det er moren som kommer til å være en byrde for meg livet ut. Ikke barnet.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 timer siden, Jajariktigriktig skrev:

Det er en dårlig unnskyldning. Jeg er klar over at mannen også har et ansvar, derfor hadde jeg stilt opp for barnet mitt. Kvinnen har også et ansvar! Det er mange menn som ikke får seg til å ta ansvar for barnet sitt. Det er ingen unnskyldning. 

Du må sette deg litt mer inn i abort før du uttaler deg. Og hva om hun ikke fant ut av graviditeten før etter abort fristen da? 

• Liker 5
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Håper du aldri blir far heller med de holdningene dine. Mannen har like mye ansvar og du kan jo ikke mene at en dame lurer deg hvis hun blir gravid. Jeg har vært borti sånne latterlige menn som deg som ikke vil bruke kondom og mener dama må ta piller eller annen prevensjon og at de vil spare verdigheten sin fra å få barn med «random shit», vet du, dere menn med den tankegangen får ikke drømmedama den dagen det gjelder heller, hun dumper dere og blir gravid med en annen, sånn at dere får smake egen medisin.

Anonymkode: 29c7d...b93

Glemte å nevne at et barn klarer seg fint uten en mann eller en far i livet sitt. Ingen trenger sånne krek som deg. Og det er jo et stort problem for deg når du må hate en dame du gjorde gravid, hvor er logikken? Ditt primitive menneske. Så kutt strengen eller dytt pikken i noen du vil ha, for er det ikke det sex er til? Skjønner ikke hvorfor dere må dytte pikken i noen dere ikke liker engang😫🤦🏻‍♂️ Jeg synes menn er så kompliserte og drittsekker er størsteparten av dere også så lenge dere ikke er ute etter noe eller liker dama...

det er ikke synd på dere fordi noen av dere er incels, eller at dere får lite match. Dere spytter oss ut som en tyggis og dere vil ikke ha barn og vil heller ut på fylla hver helg. 

Det er heller ikke mulig å finne en mann som vil ha barn i dag, eller som finnes omsorgsfull, stabil og familieorientert. Eller ansvarsfull. Og det vil bli enda vanskeligere da jeg snart bikker 30 og skal få meg en utdanning, noe dere menn heller ikke liker. Og alle har ikke råd til Danmark eller vil råtne alene, så da må de «lure» en stakkars mann som deg. 

• Liker 5
Skrevet

Først en ting jeg gjerne vil ha svar på: Hvis en kvinne blir gravid med en mann hun ikke kjenner, hva i all verden er det som får noen til å tenke at det er en god ide å beholde barnet? Som mann er dette umulig å forstå.

Men du forstår hvorfor menn ikke bruker kondom når de puler kvinner de ikke vil ha barn med?

Skrevet

Jeg er dame, og jeg er 100% enig med deg. Kunne aldri falt meg inn å tvinge noen til å bli far. Tenk å tvinge noen til den rollen’a! Det er faktisk ikke alle menn som har lyst på barn. Det er faktisk ikke alle menn som ser på en tilfeldig ones dame som en potensiell mor for barnet sitt. Å bli far/mor er noe man skal ønske sammen. Det er snakk om å ta det største skrittet man noen gang kommer til å ta i løpet av hele livet sitt (for de som ønsker barn).. Og dette skal noen egoistiske kvinner sørge for at noen menn ikke skal få oppleve? Menn skal altså tvinges til å få barn og i tillegg miste den gleden de gjerne kunne fått senere. Hva feiler det dere? Seriøst! Sats heller på å finne en mann som heller ønsker barn.. En mann som ønsker barn med DEG! Ikke en som bare ville pule å kaste deg. Ha litt mer verdi for dere selv. NEI? Det er faktisk ikke et barn, men en celle. JA, det kan bli et barn. 

Også har vi de som puler en tilfeldig mann på fest eller nettet og blir smelt på tjukka og velger å beholde uten å kjenne denne mannen. Hva vet du om denne mannens liv? Vet du hvilke sykdommer han har? Vet du hvilke mulig arvelige sykdommer barnet ditt kan få? Vet du noe som helst om denne mannen kanskje skal sitte bak murene for å ha blitt dømt til drap eller voldtekt? Dere blir jeg virkelig KVALM av. Æsj!! Ha litt klasse og respekt for dere selv.

Anonymkode: 82b52...4f4

• Liker 4
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er dame, og jeg er 100% enig med deg. Kunne aldri falt meg inn å tvinge noen til å bli far. Tenk å tvinge noen til den rollen’a! Det er faktisk ikke alle menn som har lyst på barn. Det er faktisk ikke alle menn som ser på en tilfeldig ones dame som en potensiell mor for barnet sitt. Å bli far/mor er noe man skal ønske sammen. Det er snakk om å ta det største skrittet man noen gang kommer til å ta i løpet av hele livet sitt (for de som ønsker barn).. Og dette skal noen egoistiske kvinner sørge for at noen menn ikke skal få oppleve? Menn skal altså tvinges til å få barn og i tillegg miste den gleden de gjerne kunne fått senere. Hva feiler det dere? Seriøst! Sats heller på å finne en mann som heller ønsker barn.. En mann som ønsker barn med DEG! Ikke en som bare ville pule å kaste deg. Ha litt mer verdi for dere selv. NEI? Det er faktisk ikke et barn, men en celle. JA, det kan bli et barn. 

Også har vi de som puler en tilfeldig mann på fest eller nettet og blir smelt på tjukka og velger å beholde uten å kjenne denne mannen. Hva vet du om denne mannens liv? Vet du hvilke sykdommer han har? Vet du hvilke mulig arvelige sykdommer barnet ditt kan få? Vet du noe som helst om denne mannen kanskje skal sitte bak murene for å ha blitt dømt til drap eller voldtekt? Dere blir jeg virkelig KVALM av. Æsj!! Ha litt klasse og respekt for dere selv.

Om det er helt krise med barn, ikke ha ons uten beskyttelse. Easy peasy. Eller ikke ha ons i det hele tatt 

• Liker 7
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Glemte å nevne at et barn klarer seg fint uten en mann eller en far i livet sitt. Ingen trenger sånne krek som deg. Og det er jo et stort problem for deg når du må hate en dame du gjorde gravid, hvor er logikken? Ditt primitive menneske. Så kutt strengen eller dytt pikken i noen du vil ha, for er det ikke det sex er til? Skjønner ikke hvorfor dere må dytte pikken i noen dere ikke liker engang😫🤦🏻‍♂️ Jeg synes menn er så kompliserte og drittsekker er størsteparten av dere også så lenge dere ikke er ute etter noe eller liker dama...

det er ikke synd på dere fordi noen av dere er incels, eller at dere får lite match. Dere spytter oss ut som en tyggis og dere vil ikke ha barn og vil heller ut på fylla hver helg. 

Det er heller ikke mulig å finne en mann som vil ha barn i dag, eller som finnes omsorgsfull, stabil og familieorientert. Eller ansvarsfull. Og det vil bli enda vanskeligere da jeg snart bikker 30 og skal få meg en utdanning, noe dere menn heller ikke liker. Og alle har ikke råd til Danmark eller vil råtne alene, så da må de «lure» en stakkars mann som deg. 

Det er ikke vanskelig å se hvorfor du ikke har funnet deg en mann som vil ha barn med deg, sorry ass. Ugh

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke vanskelig å holde så tissefanten i buksa om man er redd for barn. Alle vet at sex kan føre til barn. La være om du er så redd for det.

Anonymkode: a749f...680

Så du mener kvinner knuller tilfeldige i håp om å få barn? Dette gjelder kanskje deg selv også?

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men bør ikke menn ha litt mer klasse og respekt for seg selv og ikke drive med tilfeldig sex?

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så du mener kvinner knuller tilfeldige i håp om å få barn? Dette gjelder kanskje deg selv også?

Uhell kan skje og da kan man ikke automatisk bare regne med at hun tar angrepille eller abort. Både menn og kvinner bør være yderst, yderst forsiktig når det kommer til ons

• Liker 3
Gjest Witch24
Skrevet

Hva andre gjør skal jeg la være å dømme, men bare tanken på selv å ta abort gir meg så stor motfølelse.

Selv har jeg et barn, ja det var planlagt av oss begge da vi var sammen. Jeg har datet litt i etter forholdet røk, men sluttet da det ikke gir meg mye. Jeg gikk på pilla, men hadde jeg blitt gravid hadde jeg beholdt det uansett. Hvilket ifølge loven sier jeg kan bestemme. 

Men til slutt vil jeg si at jeg har mye mer glede av barnet mitt enn potensiell partner. Og ja jeg regnet han som levende da jeg fikk vite at jeg var gravid, hormoner og morsinstinkt kanskje... høre hjerteslagene var magisk.

Jeg er først å fremst mamma, ikke interessert i å være elskerinne;P

Forresten begynt å florere farlig mye kjønnsykdommer i norge takket være ons trend, bruk beskyttelse du, ubeskyttet ons er farlig 😜

Sånn, da har jeg prøvd å gi deg et bilde av hva jeg mener og føler om saken.

Skrevet
1 minutt siden, O.G. said:

Men bør ikke menn ha litt mer klasse og respekt for seg selv og ikke drive med tilfeldig sex?

Hahah man må være to for å ha sex da så da bør kanskje kvinner også ha mer «klasse»?

Skrevet
Akkurat nå, Jajariktigriktig skrev:

Hahah man må være to for å ha sex da så da bør kanskje kvinner også ha mer «klasse»?

Vel, er det ikke en mann som har laget tråden?

Skrevet

Jeg klarer ikke slutte å tenke på det og vil si hva jeg mener fordi jeg er nysgjerrig på hva folk har og si, så jeg lagte profil på kvinneguiden. (Herregud, hva er galt med meg?) har lest alle tråder om dette her inne og vet at dere ikke kommer til å like hva jeg sier. Here we go...

Først en ting jeg gjerne vil ha svar på: Hvis en kvinne blir gravid med en mann hun ikke kjenner, hva i all verden er det som får noen til å tenke at det er en god ide å beholde barnet? Som mann er dette umulig å forstå.

Dersom en kvinne blir gravid med en mann hun ikke kjenner har det skjedd på 3 mulige måter. Det er enten et ærlig uhell  (prevensjonen funket ikke), eller hun har ønsket seg barn koste hva det koste vil og lurt en stakkars fyr til å gjøre henne gravid eller ingen tenkte på å bruke prevensjon i det hele tatt og satset på at det ikke skulle skje noe.

Når det er sagt så er det kvinnen sitt valg hva hun gjør når hun har blitt gravid. Abort eller ikke. Man kan selvfølgelig ikke tvinge noen til å ta abort. Men hun har ett valg og det er ett riktig valg og ett galt valg når man har blitt gravid med en fremmed mann. Det riktige er å ta abort! Det var et uhell og det kan rettes opp innen 12 uker. Jeg tror ikke det er spesielt kult å ta abort men det er uansett tusen ganger bedre enn alternativet. 

Alternativet til abort er å føde det uønskede barnet. Det er egoistisk og dårlig gjort mot barnet og mot faren. Barnet må leve med en far som ikke ville ha det og blir kasteball mellom to foreldre eller i verste fall ikke ha noe kontakt med faren sin.

Hadde dette skjedd med meg hadde jeg tatt fullt ansvar for barnet å gjort alt i min makt for å få ha samvær med barnet like mye som moren, men jeg hadde aldri klart å tilgi moren. Jeg hadde hatet henne resten av mitt liv for at hun valgte at mitt barn skal ha et liv med to foreldre som hater hverandre.

Hvor iskald er man når man driter i hva far vil?

Mann deg opp å ta abort. 

«Men jeg har veldig lyst på barn!» synd, trist, leit. Du får finne deg en som vil ha barn med deg først. 

spent på hva dere har å si. Vær så snill å si hva dere virkelig mener.

Hvor «iskald» er man ikke når man setter egne ønsker over sitt eget barns velferd? 

Hvor «iskald» er man ikke når man utsetter sitt eget barn for opplevelsen av at far hater mor, bare fordi man var kåt, egoistisk og ikke evnet å pakke inn pikken sin? 

Det er faktisk ikke noe som er «bare» med å ta abort. Jeg har aldri tatt selvbestemt abort selv, men jeg har spontanabortert, og selv om barnet verken var planlagt eller ønsket så tenker jeg fortsatt på det nå, et tiår etterpå. Jeg tenkte faktisk på det bare 10 minutter før jeg åpnet denne tråden. Fordi det var mer smertefullt å miste et barn enn du evner å tenke deg. 

Anonymkode: 8d7b6...e48

• Liker 7
Skrevet

DET ER FOR FAEN INGEN SOM TVINGER DEG TIL Å LIGGE MED DAMER DU IKKE KAN FORDRA OG SER SOM EN JÆVLA KRISE Å FÅ BARN MED DEM!!!!

Anonymkode: e0988...f9d

• Liker 10
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du skriver:

»Jeg synes menn er så kompliserte og drittsekker er størsteparten av dere også så lenge dere ikke er ute etter noe eller liker dama...«

Oi.. Her sitter nok den største drittsekken av dem alle😨😅 DU må ha vært drittsekk du! Når du kaller størsteparten av menn for kompliserte og drittsekker, så må du vel ha vært borti dem alle.. Med mindre du er den typen som dømmer folk du ikke kjenner.  Om SÅ mange har vært drittsekker mot deg, så er det vel på tide å ta en skikkelig titt på deg selv og innse at det mest sannsynlig er deg problemet sitter hos. Huff, stakkars menn. For en tankegang du har.. Som du selv skriver, «lure en stakkars mann».🤮🤮🤮

Skrevet

Jeg klarer ikke slutte å tenke på det og vil si hva jeg mener fordi jeg er nysgjerrig på hva folk har og si, så jeg lagte profil på kvinneguiden. (Herregud, hva er galt med meg?) har lest alle tråder om dette her inne og vet at dere ikke kommer til å like hva jeg sier. Here we go...

Dersom en kvinne blir gravid med en mann hun ikke kjenner har det skjedd på 3 mulige måter. Det er enten et ærlig uhell  (prevensjonen funket ikke), eller hun har ønsket seg barn koste hva det koste vil og lurt en stakkars fyr til å gjøre henne gravid eller ingen tenkte på å bruke prevensjon i det hele tatt og satset på at det ikke skulle skje noe.

Når det er sagt så er det kvinnen sitt valg hva hun gjør når hun har blitt gravid. Abort eller ikke. Man kan selvfølgelig ikke tvinge noen til å ta abort. Men hun har ett valg og det er ett riktig valg og ett galt valg når man har blitt gravid med en fremmed mann. Det riktige er å ta abort! Det var et uhell og det kan rettes opp innen 12 uker. Jeg tror ikke det er spesielt kult å ta abort men det er uansett tusen ganger bedre enn alternativet. 

Alternativet til abort er å føde det uønskede barnet. Det er egoistisk og dårlig gjort mot barnet og mot faren. Barnet må leve med en far som ikke ville ha det og blir kasteball mellom to foreldre eller i verste fall ikke ha noe kontakt med faren sin.

Hadde dette skjedd med meg hadde jeg tatt fullt ansvar for barnet å gjort alt i min makt for å få ha samvær med barnet like mye som moren, men jeg hadde aldri klart å tilgi moren. Jeg hadde hatet henne resten av mitt liv for at hun valgte at mitt barn skal ha et liv med to foreldre som hater hverandre.

Hvor iskald er man når man driter i hva far vil? 

Mann deg opp å ta abort. 

«Men jeg har veldig lyst på barn!» synd, trist, leit. Du får finne deg en som vil ha barn med deg først. 

spent på hva dere har å si. Vær så snill å si hva dere virkelig mener.

Dette provoserte meg veldig. Du forstår ikke at for noen er dette et barn? Du forstår ikke at noen ikke klarer å ta abort fordi det er et levende vesen?

Vokse opp med en far som ikke vil ha det sier du. Vel det vokser iallfall opp, noe det ikke gjør hvis mor velger å ta abort.

Hvis en mann ikke vil ha barn så bruker han prevensjon eller frastår fra sex. Kom ikke her å legg skylden på kvinnene som sitter igjen med ansvaret for abort eller ikke abort når mannen selv har pøsa på. 

Anonymkode: 7fd71...6e3

• Liker 8
Skrevet
8 minutter siden, O.G. skrev:

Jeg skriver ingenting om at man ikke har klasse og respekt dersom man har tilfeldig sex. Les gjerne på nytt😊

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg skriver ingenting om at man ikke har klasse og respekt dersom man har tilfeldig sex. Les gjerne på nytt😊

Fordi det skriver ikke du da nei.

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Dette provoserte meg veldig. Du forstår ikke at for noen er dette et barn? Du forstår ikke at noen ikke klarer å ta abort fordi det er et levende vesen?

Vokse opp med en far som ikke vil ha det sier du. Vel det vokser iallfall opp, noe det ikke gjør hvis mor velger å ta abort.

Hvis en mann ikke vil ha barn så bruker han prevensjon eller frastår fra sex. Kom ikke her å legg skylden på kvinnene som sitter igjen med ansvaret for abort eller ikke abort når mannen selv har pøsa på. 

Anonymkode: 7fd71...6e3

Hva med ansvaret til en kvinne som mener abort er mord men alikevel velger å ligge med en mann uten kondom? Ansvaret går begge veier. Og hvis hun egentlig ville ha barn og det var grunnen til at hun ligger rund med menn uten kondom er hun ekstremt egoistisk og sleip.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...