Gjest Familytree Skrevet 3. oktober 2019 #1 Skrevet 3. oktober 2019 Send sangen du liker best for kalde og / eller regnfulle dager😊
Rumle Skrevet 3. oktober 2019 #2 Skrevet 3. oktober 2019 Åhh så fin tråd! ❤ Tror egentlig nesten all musikken jeg liker er regnværsmusikk Men, her er den første sangen jeg tenkte på. Hele albumet er skikkelig regn/høstmusikk
Gjest Familytree Skrevet 3. oktober 2019 #3 Skrevet 3. oktober 2019 2 timer siden, Rumle skrev: Åhh så fin tråd! ❤ Tror egentlig nesten all musikken jeg liker er regnværsmusikk Men, her er den første sangen jeg tenkte på. Hele albumet er skikkelig regn/høstmusikk Yess!😊 Jeg elsker hele albumet For Emma, Forever ago!❤
Missbehave Skrevet 3. oktober 2019 #4 Skrevet 3. oktober 2019 Disse to ❤️ om det ikke regner, setter jeg på rainymoods i bakgrunnen 😍
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 3. oktober 2019 #5 Skrevet 3. oktober 2019 (endret) Feil tråd Endret 3. oktober 2019 av AthenaRavenLuna
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 3. oktober 2019 #6 Skrevet 3. oktober 2019 (endret) Feil tråd Endret 3. oktober 2019 av AthenaRavenLuna
SoWhat? Skrevet 9. oktober 2019 #10 Skrevet 9. oktober 2019 Jeg vet ikke hva jeg hører på. Er på jobb, og det kommer musikk fra kontoret borte i gangen, og det er klassisk med piano. Ikke Chopin, men piano og regn som drypper forbi gatelyset og ned på asfalten er nydelig å høre på 🙂 jeg har vindu åpent, og nyter natten! 1
Rumle Skrevet 9. oktober 2019 #11 Skrevet 9. oktober 2019 1 minutt siden, SoWhat? skrev: Jeg vet ikke hva jeg hører på. Er på jobb, og det kommer musikk fra kontoret borte i gangen, og det er klassisk med piano. Ikke Chopin, men piano og regn som drypper forbi gatelyset og ned på asfalten er nydelig å høre på 🙂 jeg har vindu åpent, og nyter natten! Herlig 😍 1
Gjest Raptuza Skrevet 10. oktober 2019 #12 Skrevet 10. oktober 2019 Hører på allslags musikk til allslags vær
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå