Olivia Skrevet 4. september 2002 #1 Del Skrevet 4. september 2002 jeg tror han er død, og har vært død hele tida, siden før 11.september. Hva tror du om han? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 4. september 2002 #2 Del Skrevet 4. september 2002 Man kan jo få lov å håpe...? Men det er kanskje naivt å stole på det...? Siden før 11. september? Nei, det tror jeg ikke, men at han har gått med senere er jo ingen umulighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest line Skrevet 4. september 2002 #3 Del Skrevet 4. september 2002 Jeg tror han lever jeg. Men jeg håper han er død. :evil: Sånne mennesker fortjener ikke å leve. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Padmee Skrevet 4. september 2002 #4 Del Skrevet 4. september 2002 Å, han lever nok. Sitter kanskje i skjul i fjellene i Afganhistan, men mest sannsynlig har han rømt over grensen til et av nabolandene. Det er altfor lettvint at han er død, han bør stå til ansvar for det han har gjort. Men vi hører nok fra han igjen om noen år når 11.september er litt glemt..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. september 2002 #5 Del Skrevet 4. september 2002 Jeg tror han lever, og planlegger nye angrep, det på wtc er nok ikke det siste vi vil se at han gjennomfører, derfor er jeg forberedt. Han selv bør sprenges til døde, samt alle som arbeider for ham. Skulle sett hvor glad han hadde vært hvis alle de han var glad i satt i et fly som kjørte inn i en bygning, men han har vel ikke empati nok til å sette pris på noe den fyren, han er hjernevasket av sin egen overbevisning, jeg synes synd på slike personer. Hører du gud; la bin laden bli funnet og stilt for retten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 4. september 2002 #6 Del Skrevet 4. september 2002 Ja for det er ingen av dere som har tenkt på at det var BinLaden som er den egentlig årsaken til at Talibanstyret er kjørt til helvete... Det er litt synd med dere litt enkle mennesker... dere klarer ikke å se ting i sammenheng... dere ser bare enkeltepisoder og skjønner ikke at det noen ganger er et langsiktig mål bak det hele. Siden midten at nittitallet har dette prestestyret styrt storparten av Afghanistan med middelalder-metoder. Hvordan skulle man få vesten til å reagere? Når man ikke blir hørt, så må man bli hørt.... heldigvis er dette et spill styrt av menn og ikke kvinner.... Hadde jeg møtt BinLaden ville jeg takke ham for å ha frigjort et av verdens aller fattigste land..... og sette den på verdenskartet... W Heldigvis trenger dere ikke forstå alt heller.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kid-a Skrevet 4. september 2002 #7 Del Skrevet 4. september 2002 Samme om han er død eller ikke, vel... for hver Bin Laden USA bomber i Afghanistan, kommer det ti nye, det er noe alle vet. Waco... tror du ikke det hadde vært andre måter å løse dette på?? For øvrig har jeg også mer sympati for turbankledde buskmenn, en vår alles Bush, som er laaangt farligere. Kanskje det trengs en motvekt for at det ikke skal tippe helt over hos texasguvernøren?? Men det hører kanskje ikke hjemme i denne diskusjonen?? At folk flest i Afghanistan har det bedre nå enn når Taliban hadde makten, er noe vi må innse, alle som en. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Terje Skrevet 4. september 2002 #8 Del Skrevet 4. september 2002 Deler slettet. Hege (mod.) http://www.kvinneguiden.no/Forum/faq.php#0 Verdensøkonomien var på hell og 11. sept. gjorde ikke akkurat saken bedre. Disse individene (som vi importerer i hopetall) utnytter det norske systemet fullt ut. Hvem finaniserer palestinske terroristangrep i Israel? Jo mister Bondevik og alle de andre hodeløse politikerne. Tipper FrP får 50% ved neste stortingsvalg. Venstesida styrer det meste av media og pumper oss fulle med rasisme-preik. N(A)rk er det verste eksempelet. Lisensbetalere og skattebetalerne finansierer gildet. Selv driver jeg og daytrader litt, men jeg setter faktisk meglere høyere enn UDI ansatte. Tro det heller ei! Carl Ivar er den eneste som kan redde landet fra undergang! (de som ikke er enige, bes stille seg i køen for ømskjæring, æresdrap, osv.. ) Og for de som ikke har skjønt det: NORGE er en FRISTAT for terrorister og kriminelle. Attpåtil så for de betalt for å være her. Og til slutt: Norske jenter er så naive at det er helt utrolig (men kanskje de tenker med noe annet enn hodet)! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. september 2002 #9 Del Skrevet 4. september 2002 Jeg tror han lever og jeg har mistanke om at det er han selv som setter ut rykter om at han er død. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leia Skrevet 4. september 2002 #10 Del Skrevet 4. september 2002 Terje da... *gremmes* Eller tuller du bare? *Leia som ikke tror det er tilfeldig at venstresiden, les: de intellektuelle står på den siden de gjør...* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Terje Skrevet 4. september 2002 #11 Del Skrevet 4. september 2002 Jeg tuller aldri! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 4. september 2002 #12 Del Skrevet 4. september 2002 Terje! "Selv driver jeg og daytrader litt, men jeg setter faktisk meglere høyere enn UDI ansatte. Tro det heller ei!" Kan du fortelle meg hvorfor? Vi naive damer trenger litt opplysning, vet du :D ! Mvh Leo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 5. september 2002 #13 Del Skrevet 5. september 2002 Og hvis du ikke stemmer FrP, så er du for omskjæring? Og hva hadde det med om Bin Laden er død eller ikke? Tusenfryd må ha det inn med teskje, for dette hang ikke på greip for henne... men venter spent på svaret! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå