Gjest Hobbysnekkern Skrevet 20. mai 2005 #1 Del Skrevet 20. mai 2005 Panelet er litt slitt noen steder i stua. Litt hakk og "sprekker" ser det ut for. Kan dette fikses med å pusse litt samt ha sånn der fugemasse over og male over hele veggen tror dere? Eller må jeg bytte ut hele skiten. Den er ikke så gammel, men med unger så blir det lett noen hakk her og der. På forhånd hjertelig takk for hjelpen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 20. mai 2005 #2 Del Skrevet 20. mai 2005 nå har ikke jeg veldig erfaring med det men det skulle da være mulig å sparkle og pusse for så å male.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 20. mai 2005 #3 Del Skrevet 20. mai 2005 nå har ikke jeg veldig erfaring med det men det skulle da være mulig å sparkle og pusse for så å male.. Enig. Malt panel ser veldig fint ut (finere enn umalt, men det er vel bare min personlige mening) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 20. mai 2005 #4 Del Skrevet 20. mai 2005 Blir veldig bra med å pusse å sparkle. Det beste resultatet får du ved å fylle hullene med en blanding av trelim og sagflis. Men det er vanskeligere å pusse enn sparkel, men du trenger ikke male veggen etterpå. Selv om også jeg syns det er finest med malt panel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 20. mai 2005 #5 Del Skrevet 20. mai 2005 Selv om også jeg syns det er finest med malt panel Det er jeg helt enig i. Rådene om å sparkle sår og riper over her er riktige....husk bare å påfør minst to lag med maling over sparkelen....ellers så blir det området som er sparklet synlig gjennom malingen pga. glansforskjell med underlaget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirito Skrevet 20. mai 2005 #6 Del Skrevet 20. mai 2005 Husk kvistlakk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 20. mai 2005 #7 Del Skrevet 20. mai 2005 Husk kvistlakk!Ja, det er sant....to strøk kvistlakk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå