Gå til innhold

Hvorfor klager folk på folk som spiser kjøtt når..

Anbefalte innlegg

Skrevet

..når ingen gjør noe med det som faktisk er skadelig for naturen og miljøet?

https://www.nrk.no/finnmark/egg-fra-friborg-gard-i-lebesby-i-finnmark-ma-reise-200-mil-for-de-havner-ut-i-butikkene-1.14722937

Det er helt texas altså. Folk er jo helt blind for sin egen miljøforurensing også går de der å kjefter fordi noen kjøper en kjøttbit de ikke vet hvor kommer fra engang. HALLO??? 😂:ironi:

Anonymkode: cc91d...3ec

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Miljø meg her og meg der og meg der... :bond:

Anonymkode: ccd1f...a50

• Liker 2
Skrevet

Det jeg ikke forstå er hvorfor alle vegetarianere absolutt skal spise noe som ser ut og som smaker som kjøtt.

For eksempel vegetar-pølser eller vegetar-burger. Hvis de likevel skal leve som vegetarianer eller veganer, hvorfor skal de absolutt spise noe som ser ut og som smaker KJØTT da...   

:bond:

Anonymkode: bd00f...503

Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker said:

Det jeg ikke forstå er hvorfor alle vegetarianere absolutt skal spise noe som ser ut og som smaker som kjøtt.

For eksempel vegetar-pølser eller vegetar-burger. Hvis de likevel skal leve som vegetarianer eller veganer, hvorfor skal de absolutt spise noe som ser ut og som smaker KJØTT da...   

:bond:

Anonymkode: bd00f...503

Er du den samme som tar opp dette i hver eneste tråd som handler litt om vegetarisk mat? Om du ikke er interessert i å høre på hva folk sier, så kanskje slutt å mase om det? Dette er en besettelse og er ikke sunt

Anonymkode: 14e19...f03

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...