Gjest lalalala Skrevet 20. mai 2005 #1 Skrevet 20. mai 2005 Kan den funke på en tørr hud som er nokså uren? Gir den nok fukt? Blir den for fet? Jeg sliter med å finne kremer som gir nok fukt,men samtidig ikke gir kviser :-x Det finnes i krem og gele også,men burde ikke jeg bruke lotion siden den er lettere?? :-)
Gjest Gjesta Skrevet 20. mai 2005 #2 Skrevet 20. mai 2005 Jeg har kremen, og den funker ikke i det hele tatt! Den er kjempeparfymert, og jeg blir fet i pannen og haken er sandpapirtørr.
Gjest lalalala Skrevet 20. mai 2005 #3 Skrevet 20. mai 2005 Uff,dette høres ikke bra ut! Hvordan hudtype har du da? Merkelig du ble fet i panna og tørr på haka?! Mulig jeg ikke burde prøve denne!Er ikke spesiell "prøve- ut- pris"... Jeg bruker Active Moist nå,men syns den gir litt for lite fukt(burde kanskje satse på en fetere nattkrem?)...Har fått en prøve på Skin Smoothing Cream også og den føltes veldig bra,men vet ikke hvordan huden ville blitt med den(side jeg bare hadde èn prøve). Noen som vet om denne blir for fet for min hud?
Gjest Gjesta Skrevet 20. mai 2005 #4 Skrevet 20. mai 2005 Jeg har veldig tørr hud, men ville ha noe lettere til vår og sommer. Men 490,- for Chanel var penger ut vinduet for min del. Nå står krukka der og irriterer meg. Normalt sett bruker jeg Intensive Moisture Balance, som er den rikeste kremen fra Dermalogica. Kanskje du kan bytte på hvilken krem du bruker om natta og om dagen? Active Moist om dagen Skin Smoothing Cream om natta Ingen av kremene vil gi deg kviser i seg selv.
Gjest lalalala Skrevet 20. mai 2005 #5 Skrevet 20. mai 2005 Kanskje du kan bytte på hvilken krem du bruker om natta og om dagen? Active Moist om dagen Skin Smoothing Cream om natta Ingen av kremene vil gi deg kviser i seg selv. Så bra! Har hørt at ingen Dermalogica produkter inneholder mineralolje,så da burde den jo gå...Kan egentlig ingen av Dermalogicas kremer(inkl den kremen du bruker til din tørre hud) gi uren hud da? :o
Gjest Gjesta Skrevet 20. mai 2005 #6 Skrevet 20. mai 2005 Hvis du bruker en altfor fet krem, kan du nok få kviser, eller om du reagerer på et spesielt stoff i kremen. Men Dermalogica er i hvertfall noe av det safeste jeg kjenner til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå