AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2019 #1 Skrevet 3. oktober 2019 Hva syns du om denne komfyren? Selgeren sier at jeg kan få den for 1500 kr. https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=159395034 Anonymkode: 3c71f...618
Gjest ana0603 Skrevet 3. oktober 2019 #2 Skrevet 3. oktober 2019 (endret) Jeg ville ha kjøpt den, Gorenje er vel den beste hvitvareprodusenten i Europa? Endret 3. oktober 2019 av ana0603
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2019 #3 Skrevet 3. oktober 2019 jeg finner denne som likner, og koster 8000, https://www.power.no/butikk/power-alnabru/s-1120 så 1,5 tusen høres greit ut, kanskje? Anonymkode: 9869f...f56
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2019 #4 Skrevet 3. oktober 2019 18 minutter siden, ana0603 skrev: Jeg ville ha kjøpt den, Gorenje er vel den beste hvitvareprodusenten i Europa? Hvor i all verden har du det i fra? Gorenje er et billigmerke. Anonymkode: 237ac...924
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2019 #5 Skrevet 3. oktober 2019 Jeg hadde kjøpt. Gorenje er et litt billigere merke her på berget, siden det ikke er så kjent enda. Mange andre steder i Europa er dette det beste merket på markedet. Anonymkode: 33d74...2a3
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2019 #6 Skrevet 3. oktober 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde kjøpt. Gorenje er et litt billigere merke her på berget, siden det ikke er så kjent enda. Mange andre steder i Europa er dette det beste merket på markedet. Anonymkode: 33d74...2a3 Det er sikkert et godt kjøp, men Gorenje er ikke "det beste merket på markedet". Kanskje i Romania. Men ikke ellers i europa. Dette er hva de selv skriver på hjemmesiden sin: "Gorenje, which includes the entire range of home products of the upper-mid price range, and Asko, which is positioned as a global premium brand. " http://www.gorenje.com/ Anonymkode: 237ac...924 1
Gjest ana0603 Skrevet 3. oktober 2019 #7 Skrevet 3. oktober 2019 (endret) 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor i all verden har du det i fra? Gorenje er et billigmerke. Anonymkode: 237ac...924 Produsenten er ikke verdenskjent, men billigmerke? - definitivt ikke! De hadde en omsetning på 1,186 millarder EUR i 2018, m 11,000 ansatte. Electrolux, som er en globalt produsent, og som eier AEG, Husqvarna, Volta og Zanussi hadde en omsetning på 11 milliarder EUR. Hvis vi snakker om europeiske produsenter er Gorenje blant de beste ser det ut som. Ja, kanskje overdrevet å si at de er det beste som finnes i Europa, men de er i nærheten, og komfyren burde kjøpes om det er 1,500 kr det er snakk om - definitivt! Endret 3. oktober 2019 av ana0603
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2019 #8 Skrevet 3. oktober 2019 9 minutter siden, ana0603 skrev: Produsenten er ikke verdenskjent, men billigmerke? - definitivt ikke! De hadde en omsetning på 1,186 millarder EUR i 2018, m 11,000 ansatte. Electrolux, som er en globalt produsent, og som eier AEG, Husqvarna, Volta og Zanussi hadde en omsetning på 11 milliarder EUR. Hvis vi snakker om europeiske produsenter er Gorenje blant de beste ser det ut som. Ja, kanskje overdrevet å si at de er det beste som finnes i Europa, men de er i nærheten, og komfyren burde kjøpes om det er 1,500 kr det er snakk om - definitivt! Hva har omsetningen deres med kvaliteten å gjøre? Jeg gjentar: Dette er hva de selv skriver på hjemmesiden sin: "Gorenje, which includes the entire range of home products of the upper-mid price range, and Asko, which is positioned as a global premium brand. " http://www.gorenje.com/ Anonymkode: 237ac...924 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2019 #9 Skrevet 3. oktober 2019 Gorenje er billig, men helt greit etter min mening. Da vi pusset opp som unge i vår første bolig, valgte vi alle hvitevarer med unntak av vaskemaskin og kjøleskap fra Gorenje, de var fra Bosch. Dette var i 2007. Noe trøbbel har vi hatt, men det har vi hatt med Bosch også. Induksjon fra Gorenje: null problemer Komfyr fra Gorenje: glasset sprakk Micro/kombiovn fra Gorenje: vært reparert gratis et par ganger på garantien, men har funket fint etter det Vifte fra Gorenje: glasset på den ene lampen sprakk, ellers ok. Oppvaskmaskin fra Bosch: reparert mange ganger Side by side fra Bosch: fryseren har sluttet å funke. Så min opplevelse er at Gorenje verken er bedre eller verre enn andre ting. Min favoritt etter hvert er selvsagt Miele, men det koster jo deretter også. Anonymkode: bcf93...3ae
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2019 #10 Skrevet 3. oktober 2019 Gorenje er et billigmerke, men 1500,- er sikkert en grei pris. Slå til du! Anonymkode: 9add5...31a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå