AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2019 #1 Skrevet 3. oktober 2019 - Rekk opp hånda alle kvinner som tenner på tanken av en mann som tar dere med storm fra første gang, gjør alt riktig og gir dere en opplevelse dere aldri før har hatt. - Så rekk opp hånda dere som tenner på å lære opp en mann, gi beskjed om hvor han skal ta og hvordan, hvordan han skal bevege seg, hvor fort og hvor lenge. Ikke sant, der er poenget mitt. Jeg vet at det finnes mellomting, men min erfaring etter 40 partnere er at når jeg ikke leverer på det første har litt av gnisten gått ut av det uansett. Uansett hvor god jeg blir i senga etterhvert vil hun alltid ha en stemme i seg som sier at det var hun som lærte meg det, han er ikke sånn. Anonymkode: 73eba...8aa 1
miss summers Skrevet 3. oktober 2019 #2 Skrevet 3. oktober 2019 What? Tenne på å lære opp? Hva mener du? Er det en fetisj eller noe? 2
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2019 #3 Skrevet 3. oktober 2019 1 minutt siden, miss summers skrev: What? Tenne på å lære opp? Hva mener du? Er det en fetisj eller noe? Nettopp! Ingen tenner på det. Snarere tvert imot, det er turn-off. Så vi som kunne trengt litt opplæring er stuck med å prøve oss frem med litt motvillig veiledning og bruker LANG tid på å bli ordentlig gode. Og når vi blir ordentlig gode er det fortsatt ikke bra nok, for vi var ikke det naturtalentet som bare kom og tok henne med storm. Anonymkode: 73eba...8aa 2
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2019 #4 Skrevet 3. oktober 2019 Jeg foretrekker ingen av delene. Jeg foretrekker å bli kjent med noen jeg vet matcher mine kinks, snakke mye sammen og utvikle oss sammen. Da er det ingenting som heter å levere. Da er det ingenting som heter å lære opp. Da er sex noe gøy, en lek. Det kan anbefales. Det virker som mange vaniljemennesker ikke egentlig vet hva de liker, eller de vet det, og tar for gitt at alle andre liker det samme, og så blir det bare kluss. Den ene vil dominere, den andre vil også. Eller ingen av de vil. Litt sånn som du beskriver. Men å finne ut at man har spesielle ønsker og kinks, nei, det tør de heller ikke. For da er de jo pervo! Eller? Anonymkode: a320f...d90 6
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2019 #5 Skrevet 3. oktober 2019 Nå er jeg kvinne, men for min del stemmer det ikke helt. Synes alltid første gangen er litt halvdårlig, uten at det nødvendigvis sier noe om hvordan det blir videre. Det som eventuelt ødelegger gnisten for min del er at vi enten har dårlig seksuell kjemi, eller at han ikke vil tilpasse seg mine tilbakemeldinger. Hvis jeg sier at noe er vondt eller ubehagelig og han bare peiser på videre, så spiller det egentlig ingen rolle hvor god han ellers er i senga, det ødelegger alt uansett. Anonymkode: 80bc4...793 8
miss summers Skrevet 3. oktober 2019 #6 Skrevet 3. oktober 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Nettopp! Ingen tenner på det. Snarere tvert imot, det er turn-off. Så vi som kunne trengt litt opplæring er stuck med å prøve oss frem med litt motvillig veiledning og bruker LANG tid på å bli ordentlig gode. Og når vi blir ordentlig gode er det fortsatt ikke bra nok, for vi var ikke det naturtalentet som bare kom og tok henne med storm. Anonymkode: 73eba...8aa I all verden, er du et offer? Hvorfor må du læres opp? Klarer du ikke føle deg litt frem selv? 2
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2019 #7 Skrevet 3. oktober 2019 2 minutter siden, miss summers skrev: What? Tenne på å lære opp? Hva mener du? Er det en fetisj eller noe? Ja, det er en helt vanlig kink. Men i stedet for å oppsøke en mann/kvinne som EKSPLISITT LIKER å lære opp, så oppsøker mange en helt tilfeldig mann/kvinne, og forsøker å manipulere de til å lære opp. Anonymkode: a320f...d90 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2019 #8 Skrevet 3. oktober 2019 Akkurat nå, miss summers skrev: I all verden, er du et offer? Hvorfor må du læres opp? Klarer du ikke føle deg litt frem selv? Les hva jeg skriver én gang til. Føler at jeg har svart på de to første spørsmålene dine allerede, det er det tråden handler om. Til det første: det må da være lov å klage litt!! Anonymkode: 73eba...8aa 2
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2019 #9 Skrevet 3. oktober 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Les hva jeg skriver én gang til. Føler at jeg har svart på de to første spørsmålene dine allerede, det er det tråden handler om. Til det første: det må da være lov å klage litt!! Anonymkode: 73eba...8aa De to siste* Anonymkode: 73eba...8aa
miss summers Skrevet 3. oktober 2019 #10 Skrevet 3. oktober 2019 Det er ikke derfor hun ikke vil ha sex med deg igjen.... 2
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2019 #11 Skrevet 3. oktober 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå er jeg kvinne, men for min del stemmer det ikke helt. Synes alltid første gangen er litt halvdårlig, uten at det nødvendigvis sier noe om hvordan det blir videre. Det som eventuelt ødelegger gnisten for min del er at vi enten har dårlig seksuell kjemi, eller at han ikke vil tilpasse seg mine tilbakemeldinger. Hvis jeg sier at noe er vondt eller ubehagelig og han bare peiser på videre, så spiller det egentlig ingen rolle hvor god han ellers er i senga, det ødelegger alt uansett. Anonymkode: 80bc4...793 Skjønner! Skulle gjerne hatt erfaring med én som deg, i de lange forholdene mine har jeg fått tydelige tilbakemeldinger om at gnisten ebber ut fordi det er halvdårlig de første gangene. Anonymkode: 73eba...8aa
MuffinStud Skrevet 3. oktober 2019 #12 Skrevet 3. oktober 2019 Det du egentlig lurer på er: hvor mange kvinner vil forlate en ellers god mann hvis ikke første sex er knallbra. Så ser du ut til å ha en infløkt måte å vri spørsmålene på slik at du kan vri svarene til å passe det du sier. Formodentlig fordi du aner at du ikke ville fått ønsket svar hvis du spurte om det du faktisk later som du lurer på. 3
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2019 #13 Skrevet 3. oktober 2019 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: - Rekk opp hånda alle kvinner som tenner på tanken av en mann som tar dere med storm fra første gang, gjør alt riktig og gir dere en opplevelse dere aldri før har hatt. - Så rekk opp hånda dere som tenner på å lære opp en mann, gi beskjed om hvor han skal ta og hvordan, hvordan han skal bevege seg, hvor fort og hvor lenge. Ikke sant, der er poenget mitt. Jeg vet at det finnes mellomting, men min erfaring etter 40 partnere er at når jeg ikke leverer på det første har litt av gnisten gått ut av det uansett. Uansett hvor god jeg blir i senga etterhvert vil hun alltid ha en stemme i seg som sier at det var hun som lærte meg det, han er ikke sånn. Anonymkode: 73eba...8aa Hva med å spørre hvordan hun liker det FØR dere har sex Anonymkode: 4f119...a45 4
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2019 #14 Skrevet 3. oktober 2019 Akkurat nå, MuffinStud skrev: Det du egentlig lurer på er: hvor mange kvinner vil forlate en ellers god mann hvis ikke første sex er knallbra. Så ser du ut til å ha en infløkt måte å vri spørsmålene på slik at du kan vri svarene til å passe det du sier. Formodentlig fordi du aner at du ikke ville fått ønsket svar hvis du spurte om det du faktisk later som du lurer på. Hæ? Forlate? Snakker om hvor mange som egentlig vil (tenner på) å jobbe sammen med partneren sin for å få et godt sexliv. I min erfaring vil ingen helhjertet det. Anonymkode: 73eba...8aa 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2019 #15 Skrevet 3. oktober 2019 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: - Rekk opp hånda alle kvinner som tenner på tanken av en mann som tar dere med storm fra første gang, gjør alt riktig og gir dere en opplevelse dere aldri før har hatt. - Så rekk opp hånda dere som tenner på å lære opp en mann, gi beskjed om hvor han skal ta og hvordan, hvordan han skal bevege seg, hvor fort og hvor lenge. Ikke sant, der er poenget mitt. Jeg vet at det finnes mellomting, men min erfaring etter 40 partnere er at når jeg ikke leverer på det første har litt av gnisten gått ut av det uansett. Uansett hvor god jeg blir i senga etterhvert vil hun alltid ha en stemme i seg som sier at det var hun som lærte meg det, han er ikke sånn. Anonymkode: 73eba...8aa Snakk med dama og spør hva hun liker. Mange damer synes det er kleint å bare si sånt rett ut fordi vi er oppdratt til å ikke være sånn. Dere menn snakker jo ikke og stiller heller ikke mange spørsmål for sånn er dere oppdratt. Dette handler som vanlig om gamle kjønnsroller. Anonymkode: 24d77...d88 2
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2019 #16 Skrevet 3. oktober 2019 Hvis du har lyst å bli en sexgud bør du kanskje starte med å se sex som sammarbeid mellom to personer og ikke som et enkeltsmannsprosjekt der du skal imponere. Sex er ikke som å lære seg å sykle. Du starter med blanke ark hver gang du skifter partner samme hvor "teknisk flink" du selv mener du er til å ha sex. Anonymkode: 183c8...2ac 10
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2019 #17 Skrevet 3. oktober 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Snakk med dama og spør hva hun liker. Mange damer synes det er kleint å bare si sånt rett ut fordi vi er oppdratt til å ikke være sånn. Dere menn snakker jo ikke og stiller heller ikke mange spørsmål for sånn er dere oppdratt. Dette handler som vanlig om gamle kjønnsroller. Anonymkode: 24d77...d88 Jeg spør masse og tror at det er en del av problemet. "Er dette godt? Hvordan vil du at jeg skal gjøre dette?" Synes dere virkelig at det er sexy spørsmål å få? Min erfaring er nemlig at hun helst vil at jeg bare skal finne ut av det selv eller aller helst gjøre det helt perfekt fra starten av. At spørring er turn-off. Anonymkode: 73eba...8aa 2
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2019 #18 Skrevet 3. oktober 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg spør masse og tror at det er en del av problemet. "Er dette godt? Hvordan vil du at jeg skal gjøre dette?" Synes dere virkelig at det er sexy spørsmål å få? Min erfaring er nemlig at hun helst vil at jeg bare skal finne ut av det selv eller aller helst gjøre det helt perfekt fra starten av. At spørring er turn-off. Anonymkode: 73eba...8aa «Jeg vil ikke ha sex med deg før jeg vet alt om deg! Fortell hva du liker!» Anonymkode: a320f...d90
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2019 #19 Skrevet 3. oktober 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva med å spørre hvordan hun liker det FØR dere har sex Anonymkode: 4f119...a45 Virkelig? Jeg tar imot tipset jeg, men antar jo at kvinner heller vil ha en mann som utstråler at han vet hva han holder på med. Anonymkode: 73eba...8aa 1
miss summers Skrevet 3. oktober 2019 #20 Skrevet 3. oktober 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg spør masse og tror at det er en del av problemet. "Er dette godt? Hvordan vil du at jeg skal gjøre dette?" Synes dere virkelig at det er sexy spørsmål å få? Min erfaring er nemlig at hun helst vil at jeg bare skal finne ut av det selv eller aller helst gjøre det helt perfekt fra starten av. At spørring er turn-off. Anonymkode: 73eba...8aa Kanskje fordi du spør på den måten 🤷🏼♀️ 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå