Gå til innhold

Hvor gammel var du da du ble ferdigutdannet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare lurer :) Også hvor lang utdannelse var det? Kan gjerne også si hva du utdannet deg som om du ønsker

Anonymkode: edc01...d13

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var ferdig med grunnutdannelsen da jeg var 26. Jobbet noen år, fikk barn og tok videreutdanning. Var ferdig da jeg var 36.

Anonymkode: 63eb5...cf7

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Var ferdig med grunnutdannelsen da jeg var 26. Jobbet noen år, fikk barn og tok videreutdanning. Var ferdig da jeg var 36.

Bachelorgrad?

Skrevet

Bachelor 1: 23. Bachelor 2: 28. 

Anonymkode: 5c4c7...1c7

Skrevet

Bachelor, ferdig da jeg var 29. 

Anonymkode: 3fa71...abc

Gjest Geirfuglen
Skrevet

Var ferdig med bachelor da jeg var 25, men har tatt master og videreutdanning etter å ha jobbet noen år.

Skrevet

Bachelor, ferdig da jeg var 23

Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bachelorgrad?

Som grunnutdanning, ja. Tok så en master. Nå tar jeg meg stadig i å fantasere om en doktorgrad, men fornuften har holdt meg igjen så langt. Jeg har veldig lyst, men jeg blir nok den klart eldste der i så fall :)

Skrevet

Var 24 da jeg var ferdig med master.

Anonymkode: 22139...2bb

Skrevet

31. Tok først en utdannelse som jeg avbrøt og hoppet så på en 6-årig utdannelse.

Anonymkode: 4ba90...2b4

Skrevet

Bachelor: 22 år

Master: 28 år

Tar doktorgrad nå og er 33 år 

Anonymkode: b978d...ae8

Skrevet

40, bachelor

Anonymkode: 087b2...e36

Gjest Jeeeeeeea
Skrevet

Bachelor, 21 år (fylte 22 år senere på året)

Skrevet

Jeg var ferdig med min første utdannelse når jeg var 20, min andre som 27 åring, ny MBA som 30 åring, og fortsetter stadig å utdanne meg selv i en alder av 47 og i full jobb, man blir aldri ferdig utdannet / utlært..

Anonymkode: 09705...40f

• Liker 3
Skrevet

Grunnutdannelse (lang profesjonsutdannelse) da jeg var 25. PhD da jeg var 37.

Anonymkode: a92e3...3c1

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Som grunnutdanning, ja. Tok så en master. Nå tar jeg meg stadig i å fantasere om en doktorgrad, men fornuften har holdt meg igjen så langt. Jeg har veldig lyst, men jeg blir nok den klart eldste der i så fall :)

Si ikke det - jeg tok PhD-fag sammen med en som var rundt 70 da han disputerte. 😉

Anonymkode: a92e3...3c1

• Liker 4
Skrevet

Var 31 da jeg var ferdig med master. Gjorde ting i "feil" rekkefølge - jobba og fikk barn før jeg fant ut hva jeg hadde lyst til å jobbe med, så begynte ikke å studere før jeg var 26.

Anonymkode: f3971...12c

Skrevet

Var 23. Siviløkonom, dvs fire års høyere utdanning. Har vært i jobb siden jeg var ferdig utdannet. Er idag 46.Har tatt noen studiepoeng innen enkeltemner etterpå, samtidig som jeg jobbet. 

Skrevet

Første bachelorgrad og mastergrad innen 25, andre bachelorgrad 27 år gammel, fortsatt ingen godt betalt jobb å skryte av.

Anonymkode: e7ddf...30d

Skrevet

Bachelor: 25

To årig master: 35 

Tok noen år før jeg fant ut hva jeg ville bli..

Anonymkode: 47779...356

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...