Gå til innhold

Synes ikke dere det er gøy med drama på tv

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler at hver gang det skjer noe drama på reality programmer så hiver godt voksne folk seg på i kommentarfeltene på nettavisene og virker meget sure. F.eks. Da det ble lagt ut nyhetssaker om sabotasjen på Farmen i går, så så jeg i kommentarfeltene at han som gjorde det måtte på hue og ræva ut, og at det er så kjedelig når man gjør sånt. Jeg synes at litt drama er spennende, og det er også eneste grunnen til at jeg så på Farmen i går. Skjønner selvfølgelig at alt for mye tull og drama i et slikt konsept hadde vært slitsomt osv. Men litt sabotasje gjør det jo spennende synes jeg. Hvis alt skulle vært så fint og flott på gården og ingen intriger, hadde i alle fall JEG syntes at det var kjedelig. Hva tenker dere? Nå snakker jeg ikke kun om Farmen, men sånn generelt også på reality 

Anonymkode: 783a2...32e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det ikke en konkurranse hvor det er om og gjøre å vinne? 

Anonymkode: eab57...3bb

Skrevet

Synes drama er greit i filmer og serier. Reality tv gidder jeg ikke. Det er egentlig jukse tv. Tilgjort, klippet sammen, mixing og trixing. 

Anonymkode: bf04d...4a0

• Liker 1
Skrevet

Det er jo lagt opp til at det skal være drama, de lager konseptet ut fra det, og velger deltagerne ut fra det osv. Jeg syns det blir forutsigbart, meningsløst og kjedelig. Har sett på noen få episoder av to reality-programmer i mitt liv, Big Brother når det kom, og Ex on the Beach fordi konseptet virket så sinnssykt at jeg bare måtte se på. Blir nok lenge til neste gang igjen.

Anonymkode: cd3f6...da0

Skrevet (endret)

.

Endret av Aragorn ll Elessar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...