Gå til innhold

Synes dere norske damer er tiltrekkende?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Personelig synes jeg ikke noe om norske kvinner de ser så like ut ikke så mye spesiellt med de for og være ærlig. Jeg liker best kvinner fra midtøsten og latin america og kvinner fra kontinentet africa og asia. De har ofte bedre personelighet og mye mer former og ser yngere ut og bedre ut en norske kvinner. Ikke meningen og krenke nordiske kvinner men det er min mening.;-)

Anonymkode: 94c9a...383

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Elsker nordiske kvinner, synes de er utrolig sexy. Intelligente, selvstendige, morsomme... Samtidig som de er gode mødre og lager god mat. Elsker norske damer :)

Anonymkode: dc173...f45

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker afrikanske kvinner, og kvinner fra midtøsten. Eller sør amerikanske kvinner de er mye bedre en norske! de afrikanske kvinnene eller arabiske sør amerikanske  er mye mer sammen med barna sine og ordner opp i huset. de er bedre mødre en norske kvinner. og de har mye mer respekt for omverden en norske eller nordiske kvinner.

Alle de jeg kjenner som har barn med norsk kvinne er veldig missfornøyde. Og de skiller seg OFTE.  fordi de norske damene dems liker og være frekke og dominetende mot mannen og de reiser på jobb og lar barna være i Bhg hele dagen. 

De fleste jeg kjenner som er gift med afrikanske kvinner eller midtøsten kvinner eller asiatiske kvinner eller kvinner fra sør amerika er ofte mer "happy" der er det ofte kvinnen som er mye mer med barna ift norsk kvinne og stiller mer opp med husarbeid og mat og passe på barna og gi de ubeskrivelig med kjærlighet til barna og mannen. Dessuten ser de også mer sexsy og tiltrekkende ut og jeg har også hørt at både kvinner og menn fra afrika,asia,midtøsten,og sør amerika er svært mer fruktbare en norske menn og norske kvinner. Og de får flere barn en nordmenn også.

Det finnes nok gode norske kvinner og menn  også men majoriteten er ikke det etter min mening.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Personelig synes jeg ikke noe om norske kvinner de ser så like ut ikke så mye spesiellt med de for og være ærlig. Jeg liker best kvinner fra midtøsten og latin america og kvinner fra kontinentet africa og asia. De har ofte bedre personelighet og mye mer former og ser yngere ut og bedre ut en norske kvinner. Ikke meningen og krenke nordiske kvinner men det er min mening.;-)

Jeg er veldig enig med deg ts! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 007_008_007

Alle har sine preferanser og slik må det og vil alltid være tilfellet. Mennesket er blitt forledet av personer med ymse motiver og glemt hva det hele egentlig dreier seg om; nemlig kjærligheten mellom to mennesker. Men så har vi religion som skaper distanse i tillegg til redde folk som tror at for å overleve så må andre domineres (les: rasister). Alle kvinner og alle menn kan være gode og de kan være det motsatte. Å inndele etter etnisitet og sette den ene over den andre er bare feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det du snakker om er jo muligens ut fra at du selv er farget av en annen kultur når du vurderer hva som er tiltrekkende? For alt du ramser opp handler om kjønnsroller som, takk og lov, har myknet opp her de siste årtiene. Du ønsker deg at kvinner skal være husmødre hvis eneste mål i livet er å passe barn, hus og gi kjærlighet til mannen. Det er en forelda idé at det er det som er kvinnens plass! 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Paramount
54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

kvinner fra kontinentet africa og asia. De har ofte bedre personelighet og mye mer former og ser yngere ut og bedre ut en norske kvinner.

Norske kvinner ser renere og penere ut, for meg. Det er helt sikkert fordi de representerer en kjent og trygg kultur. Men det er min kultur, og den jeg forholder meg til. For meg ser utenlandske kvinner ut som de kan være 30 når de har passert 15. Utenlandske kvinner er smellfeite når de er 40, finnes unntak, selvsagt. Men det er min egen erfaring. Er det innvandrerfestival i denne tråden kanskje, siden smaken er så fremmedkulturell? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Bedre personlighet og ser yngre ut er feil. Mange norske damer som ser bra ut

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utenlandske damer serverer kjøpekake i barnebursdag selv om de ikke jobber :)  Det er trist! Hjelper ikke til med å betale regninger heller.. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart det er flere norske damer med muslimske menn enn omvendt da, dersom dere er så attraktive :)

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ana0603
6 minutter siden, Paramount skrev:

Norske kvinner ser renere og penere ut, for meg. Det er helt sikkert fordi de representerer en kjent og trygg kultur. Men det er min kultur, og den jeg forholder meg til. For meg ser utenlandske kvinner ut som de kan være 30 når de har passert 15. Utenlandske kvinner er smellfeite når de er 40, finnes unntak, selvsagt. Men det er min egen erfaring. Er det innvandrerfestival i denne tråden kanskje, siden smaken er så fremmedkulturell? :) 

Så kvinner fra hele verden (untatt Norge) blir smellfeite når de treffer 40? - for du snakker om utenlandske kvinner, sant? Jeg ble bare sjokkert av å lese innlegget ditt 😂 Har du reist utenfor Norge, ever?

Endret av ana0603
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha jeg er en norsk kvinne, og føler meg litt truffet 😂 har likevel alltid tenkt det samme, at hvorfor valgte mannen min meg, når han fint kunne valgt hvilken som helst jente fra hjemlandet hans. Der kan de lage mat, ingen språkproblemer med familie, naturlige roller i hjemmet.. Skal innrømme at jeg noen ganger blir litt misunnelig.. 

Men så er jeg likevel gammeldags. Jeg er hjemmeværende, gjør alt av husarbeid, er med barnet for det meste, passer på utseendet, og setter mannen min høyere enn meg selv. I følge han, er jeg den beste i verden, familien hans og jeg har et godt forhold og vi er glade i hverandre. 

Tror ikke det faktum at jeg er norsk er noe stort problem for ham.. Han valgte jo meg. 

Anonymkode: 0ac30...d4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser norske kvinner like ut, men ikke asiatiske? 🤔

Anonymkode: 916d2...4d6

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne aldri ha vært sammen med ei fra et annet land. Syns stort sett bare skandinaviske damer ser bra ut. 

Anonymkode: 916d2...4d6

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Rart det er flere norske damer med muslimske menn enn omvendt da, dersom dere er så attraktive :)

Kanskje det har noe med religion å gjøre eller at vi norske foretrekker norske?

Anonymkode: 1a3f5...c79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Paramount
17 minutter siden, ana0603 skrev:

Så kvinner fra hele verden (untatt Norge) blir smellfeite når de treffer 40? - for du snakker om utenlandske kvinner, sant? Jeg ble bare sjokkert av å lese innlegget ditt 😂 Har du reist utenfor Norge, ever?

Har reist mer enn nok, i tillegg er mange av dem kommet til Norge, så ja. kvinner fra Afrika og Latin-Amerika er ofte smellfeite i 40-årene. Tragisk ja, men slik er det, det er ikke jeg som har matet dem. Men jeg respekterer dem ikke mindre av den grunn, jeg respekterer kulturforskjeller. 
Mange utenlandske kvinner er smartere og høfligere enn norske, men det er jo ingen trøst for deg, uansett hvor du kommer fra.

Endret av Paramount
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, selvfølgelig. Av uviss årsak tiltrekker jeg meg derimot mest asiatere, som er helt ok da jeg kan like folk med en hvilken som helst etnisitet så lenge personligheten er bra. Har ikke vært i nærheten av å date en etnisk norsk kvinne på mange år, uten at jeg har noen forklaring på hvorfor det er sånn.

Anonymkode: 05bbd...cc1

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ana0603
29 minutter siden, Paramount skrev:

Har reist mer enn nok, i tillegg er mange av dem kommet til Norge, så ja. kvinner fra Afrika og Latin-Amerika er ofte smellfeite i 40-årene. Tragisk ja, men slik er det, det er ikke jeg som har matet dem. Men jeg respekterer dem ikke mindre av den grunn, jeg respekterer kulturforskjeller. 
Mange utenlandske kvinner er smartere og høfligere enn norske, men det er jo ingen trøst for deg, uansett hvor du kommer fra.

okei... men om du snakker om afrikanske kvinner og de fra latin-amerika hadde det vært greit om du spesifiserte dette, det å legge alle utenlandske kvinner i den samme kurven er bare... 🙄

Endret av ana0603
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...