AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2019 #1 Skrevet 3. oktober 2019 Ganske ulike ting, viser det seg. Kvinner: Barn, familien, mat, jobb, klær, følelser, shopping, andre damer, sladder, sminke, livet, reiser, forhold. Menn: Biler, fiske, fotball, jobb, jakt, gamledager, sport, politikk, sex, alkohol, drikking, festing, mat, økonomi. Kilde: Norstat. Kjenner dere dere igjen? Anonymkode: 78f36...564
Antoinette Skrevet 3. oktober 2019 #2 Skrevet 3. oktober 2019 Dette tok de opp på Brille i fjor, nøyaktig samme kilde også.
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2019 #3 Skrevet 3. oktober 2019 Vi prater veldig lite om sminke. Litt om familie og hva vi har gjort i det siste. Går mest i prat om gaming, turer, jobb, økonomi og fremtidsplaner, politikk, lokale nyheter osv. Anonymkode: 570b6...701
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2019 #4 Skrevet 3. oktober 2019 Jeg er aldri på hyttetur med bare kvinner. Alltid en blanding. Så jeg vet ikke. Anonymkode: 056ac...7c8
Macro Skrevet 3. oktober 2019 #5 Skrevet 3. oktober 2019 Da kan vi vel samtidig konkludere med at menn er mer interessante enn kvinner😊
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2019 #6 Skrevet 3. oktober 2019 1 minutt siden, Macro skrev: Da kan vi vel samtidig konkludere med at menn er mer interessante enn kvinner😊 Nei. Fotball, fitte, fisk og øl er ikke spesielt interessant. Anonymkode: 056ac...7c8 1
Macro Skrevet 3. oktober 2019 #7 Skrevet 3. oktober 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Nei. Fotball, fitte, fisk og øl er ikke spesielt interessant. Anonymkode: 056ac...7c8 Klær, følelser, sminke og sladder er jo helt talentløst. 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi prater veldig lite om sminke. Litt om familie og hva vi har gjort i det siste. Går mest i prat om gaming, turer, jobb, økonomi og fremtidsplaner, politikk, lokale nyheter osv. Anonymkode: 570b6...701 Jeg kjenner meg igjen i denne.
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2019 #8 Skrevet 3. oktober 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nei. Fotball, fitte, fisk og øl er ikke spesielt interessant. Anonymkode: 056ac...7c8 Det er jaggu ikke gardiner, middag, vaskemidler og strikking heller. Godt at ikke alle menn er like, eller at alle kvinner er like heller da! med venninner diskurerer jeg alt fra sminke, interiør, sex, sport, mannfolk, kvinnfolk, hobby, sport, samfunn, politikk, fyll og alkohol, osv osv. Kommer helt an på hvem jeg diskuterer med. samme når jeg diskuterer med menn. Anonymkode: b48a6...fbf
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2019 #9 Skrevet 3. oktober 2019 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er jaggu ikke gardiner, middag, vaskemidler og strikking heller. Derfor jeg foretrekker en blanding av menn og kvinner i vennegjengen. Gir en fin balanse. Anonymkode: 056ac...7c8
annebanane Skrevet 3. oktober 2019 #10 Skrevet 3. oktober 2019 Nei. Vi snakker om alt mellom himmel og jord uansett hvilke kjønn vi er på sammen av venner.
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2019 #11 Skrevet 3. oktober 2019 Snakker om alt. Det bare starter med et eller annet også baller det seg på også ler vi og ler vi. Anonymkode: e19dc...02e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå