AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2019 #1 Skrevet 3. oktober 2019 Og tar dere fra hverandre hele greia, eller tar bare av duken og nettet? Anonymkode: 93b6a...41b
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2019 #2 Skrevet 3. oktober 2019 Vi tar den ned i helga, det har begynt å snø i åsa så da er det greit å være sikker på at det ikke blir snø på den Vi tar kun av duken og nettet. Anonymkode: 23f4c...f95
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2019 #3 Skrevet 3. oktober 2019 Den ble pakket ned forrige helg. Vi demonterer hele greia. Anonymkode: 2f1cf...a9e
Angelheart2 Skrevet 3. oktober 2019 #4 Skrevet 3. oktober 2019 Vi skal ta den i helgen. Vi tar ned nett og duk, men lar selve stativet stå.
Macro Skrevet 3. oktober 2019 #5 Skrevet 3. oktober 2019 Tar ned før høststormene kommer. Tar net alt. Tar selvsagt ned hele greia.
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2019 #6 Skrevet 3. oktober 2019 Akkurat nå, Macro skrev: Tar ned før høststormene kommer. Tar net alt. Tar selvsagt ned hele greia. Hvorfor er det selvsagt? Det er jo bare ekstra mye jobb både på høst og på vår. Anonymkode: 2e559...22a 1
Macro Skrevet 3. oktober 2019 #7 Skrevet 3. oktober 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvorfor er det selvsagt? Det er jo bare ekstra mye jobb både på høst og på vår. Anonymkode: 2e559...22a Pga sikkerhet. Opplevd to ganger i min barndom at trampolina har klappet sammen pga de har stått ute hele året. En gang pga rust og en gang pga morken duk. Vil ikke at det skal skje mitt barn. Mye jobb er det ihvertfall ikke. Tar 15 min å få ned hele greia😂
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2019 #8 Skrevet 3. oktober 2019 Tar ned hele- og planen er å gjøre det i helgen 👍 i fjor gjorde vi det litt sent, var et styr- hadde fryst fast- måtte styre med kokende vann🤣 Anonymkode: 0a4e2...3ef
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2019 #9 Skrevet 3. oktober 2019 1 time siden, Macro skrev: Pga sikkerhet. Opplevd to ganger i min barndom at trampolina har klappet sammen pga de har stått ute hele året. En gang pga rust og en gang pga morken duk. Vil ikke at det skal skje mitt barn. Mye jobb er det ihvertfall ikke. Tar 15 min å få ned hele greia😂 At duken blir morken er jo en ting, men ramma tar ikke skade av å stå ute. Mulig vi er skånet siden vi har kjøpt ordentlig trampoline og ikke sånn billig drit. Har bare byttet ut nettet på den, ellers har alt hold i 9 år! Og ramma har følgelig stått ute i ni hele år også. Anonymkode: 2e559...22a 2
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2019 #10 Skrevet 3. oktober 2019 Tar den ikke ned. Stått ute i 4 år og klarer minst 1 år til👍😊 Anonymkode: 7ed77...f90 1
Macro Skrevet 3. oktober 2019 #11 Skrevet 3. oktober 2019 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: At duken blir morken er jo en ting, men ramma tar ikke skade av å stå ute. Mulig vi er skånet siden vi har kjøpt ordentlig trampoline og ikke sånn billig drit. Har bare byttet ut nettet på den, ellers har alt hold i 9 år! Og ramma har følgelig stått ute i ni hele år også. Anonymkode: 2e559...22a Aner ikke hvilke de hadde, begge hendelsene var hos naboer. Min er skikkelig, men tar ikke sjansen likevel. Er grenser for hvor lat jeg tillater meg å være😊 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2019 #12 Skrevet 3. oktober 2019 Sjekka bruksanvisningen for vår jumpking jeg. Ramma kan visst stå ute, så da følger jeg det. Om enkelte mener det er latskap, får de heller bare mene det. Anonymkode: 93b6a...41b
Angelheart2 Skrevet 3. oktober 2019 #13 Skrevet 3. oktober 2019 Det anbefales ikke at man demonterer de skikkelige Jumpking-trampolinene, fordi de kan bli litt slarkete dersom man skal dra de fra hverandre hele tiden. De ruster ikke heller, da de er laget av rustfritt materiale.
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2019 #14 Skrevet 3. oktober 2019 Skal ta den med i helga. Lar stativet stå. Anonymkode: b892d...556
B87C Skrevet 3. oktober 2019 #15 Skrevet 3. oktober 2019 (endret) 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Tar den ikke ned. Stått ute i 4 år og klarer minst 1 år til👍😊 Anonymkode: 7ed77...f90 Godt d ikke bare e oss 🙈 Vår har stått ute i fem 🤪 Bor på Vestlandet da, så snø er liksom ikke helt vårt største problem, 12 grader og regn er vår vinter 🤢 Endret 3. oktober 2019 av B87C
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2019 #16 Skrevet 3. oktober 2019 Tar den ikke ned før det kommer snø (fra slutten av november eller senere her). Tar bare av duken, resten står. Aldri vært noe problem. Ramma har stått ute i minst 5 år. Anonymkode: bfc21...b9f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå