AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2019 #1 Skrevet 3. oktober 2019 Jeg lagde fårikål for to dager siden, med kjøtt som gikk ut på dato i går. I dag er det litt rester, men jeg vet ikke om jeg bør spise det? I gryta lukter det bare vanlig fårikål. Tar jeg noen store sjanser? Anonymkode: 12951...610
solmåneogstjerner Skrevet 3. oktober 2019 #2 Skrevet 3. oktober 2019 Det går sannsynligvis helt fint, så lenge det lukter greit og du har oppbevart det riktig 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2019 #3 Skrevet 3. oktober 2019 Akkurat nå, solmåneogstjerner skrev: Det går sannsynligvis helt fint, så lenge det lukter greit og du har oppbevart det riktig Har oppbevart det i gryte under lokk i kjøleskapet. Hvordan ville det luktet hvis den var dårlig? Anonymkode: 12951...610
solmåneogstjerner Skrevet 3. oktober 2019 #4 Skrevet 3. oktober 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har oppbevart det i gryte under lokk i kjøleskapet. Hvordan ville det luktet hvis den var dårlig? Anonymkode: 12951...610 Surt. Unormalt. Jeg hadde glatt spist det, så lenge du har hatt det i kjøleskap, og satte det inn der når det var litt nedkjølt fra før av. 2
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2019 #5 Skrevet 3. oktober 2019 Så lenge det er kokt kan du ser bort fra holdbarhetsdatoen det hadde som rått. Det er mest sannsynlig fint spiselig. Anonymkode: 37718...ef7
Jerry Lee Skrevet 4. oktober 2019 #6 Skrevet 4. oktober 2019 På Thursday, October 03, 2019 den 10.25, AnonymBruker skrev: Har oppbevart det i gryte under lokk i kjøleskapet. Hvordan ville det luktet hvis den var dårlig? Anonymkode: 12951...610 Du ville ikke vært i tvil om den var blitt sur. Lukter det normalt er det bare å spise. Varm sakte og la det koke opp og putre litt. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå