AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2019 #1 Skrevet 3. oktober 2019 Har i 20 år jobbet som fagarbeider på SFO/barnehage. Har i grunnen likt jobben min, men opplever å bli utrolig utmattet. Vet jeg gjør en god jobb, og er godt likt av både kollegaer, foreldre og barna. For en stund tilbake var jeg uheldig og skadet meg i et fall, og er nå sykemeldt. Kjenner jeg har en helt annen energi nå, og kan ha et liv. (Da jeg var i jobb, tok jeg kvelden ca 20-21 hver kveld for å orke neste dag, og kuttet ut alle sosiale relasjoner da jeg rett og slett var så tom for krefter. Hatt det sånn i mange år.) Nå er jeg veldig stresset for at jeg kanskje ikke kan komme tilbake til samme jobb. Jeg har fått nedsatt funksjonsevne, men håper at operasjon vil bedre tilstanden. Sitter nå daglig å tenker at jeg bør finne meg noe annet å gjøre, men føler meg helt ubrukelig. Jeg har så mange begrensninger! Jeg tror ikke jeg klarer å sette meg på skolebenken igjen, har hatt så mye angst i fht skole i mine yngre dager og har ikke en gang studiekompetanse. Kjører ikke bil, misliker å prate i telefon, prater ikke i større forsamlinger osv osv. Ønsker ikke å jobbe med mennesker, da dette tydeligvis sliter meg ut, og sitter igjen med at jeg ikke duger til noe som helst. Utrolig frustrerende i en alder av 40 år. Hvordan finner man ut hvor man passer i arbeidslivet? Har liksom ikke noe jeg brenner for yrkesmessig. Tenker bare at alt er skummelt. Anonymkode: ae3a9...9c4
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2019 #2 Skrevet 3. oktober 2019 Undersøk om kommunen din har gratis karriereveiledning. Der kan du få råd og finne ut hvilke jobber eller evt. utdanning som kan passe for deg. Anonymkode: d0a22...ecb
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2019 #3 Skrevet 3. oktober 2019 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Undersøk om kommunen din har gratis karriereveiledning. Der kan du få råd og finne ut hvilke jobber eller evt. utdanning som kan passe for deg. Anonymkode: d0a22...ecb Takk for svar. Og ja, det finnes karriereveiledning i kommunen i regi av nav mener jeg. Føles bare dumt å dra dit uten å ha en eneste tanke om hva jeg egentlig vil.., Anonymkode: ae3a9...9c4
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2019 #4 Skrevet 3. oktober 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar. Og ja, det finnes karriereveiledning i kommunen i regi av nav mener jeg. Føles bare dumt å dra dit uten å ha en eneste tanke om hva jeg egentlig vil.., Anonymkode: ae3a9...9c4 Det er akkurat det de skal hjelpe deg å finne ut av. Jeg hadde bestilt en time hos de om jeg var deg. Det er mange muligheter. Ønsker deg lykke til! Anonymkode: d0a22...ecb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå